TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנטי וירוס- האם צריך אותו עדיין ואיך לבחור אחד?


קרדיט תמונה: freepik
למי מאיתנו לא יצא להיתקל במושג אנטי וירוס במהלך החיים? בתקופה כמו שלנו, שהמון נעשה דרך המחשב והמידע שלנו נמצא ברובו בתוך מחשבים, הגנה על אותו מידע נעשית חשובה מאין כמוהה, והאנטי וירוס לוקח חלק באותה הגנה. אז האם עדיין באמת צריך להתקין אנטי וירוס על המחשב שלכם? ואם כן, איך תוכלו לבחור את האנטי וירוס הטוב ביותר?
האם עדיין צריך אנטי וירוס?

כולנו למדנו בשלב מסוים מה צריך לעשות כדי להימנע מווירוסים מסוכנים להיכנס למחשב שלכם: לא להיכנס לאתרים שנראים לנו מפוקפקים ולא להוריד תוכנות גנובות או שלא נראות לנו הכי מהימנות. אך עם כל הרצון הטוב ועם כל הזהירות, לפעמים אנחנו מפספסים דברים או שיש אנשים קצת יותר מתוחכמים מאיתנו שיכולים להפיל אותנו בפח, וברגעים האלו האנטי וירוס יוכל להשאיר אתכם בראש שקט.

אנטי וירוס היא למעשה תוכנה שכל תפקידה הוא לשמש כמעין חומת אבטחה בין החומר הקיים במחשב שלכם, מחשב נייד של העבודה או אפילו מחשב נייד גיימינג שלכם,לבין הווירוסים והתוכנות הזדוניות שמחפשות גישה לאותו מידע. האנטי וירוס יכול להגן עליכם מפני גניבת סיסמאות, גניבה של מטבעות דיגיטליים, גניבת פרטי מידע ועוד. אז כן, אנטי וירוס הוא עדיין רלוונטי ועדיין יכול לסייע לכל אחד.

אוקיי, אז איך לבחור אנטי וירוס?

1. השתדלו לרכוש אנטי וירוס של חברה מוכרת: שזה נוגע לאבטחת מידע, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם והמידע שלכם בידיים הכי טובות שאפשר. קיימות כיום מגוון חברות אבטחת מידע וחברות טכנולוגיה שמייצרות אנטי וירוסים יעילים וחזקים, ואנחנו ממליצים לכם לסמוך עליהם.

2. בדקו מהו הכובד של התוכנה: תוכנות אנטי וירוס יכולות להיות מאוד כבדות, מה שיכול להאט את המחשב שלכם בצורה משמעותית. לפני שאתם קונים או מתקינים תוכנת אנטי וירוס בדקו מהו כובד התוכנה והאם המחשב שלכם יוכל להתמודד עם משקל התוכנה מבלי להאט בביצועים שלו.

3. קראו את כל הפעולות שהאנטי וירוס עושה: לא כל אנטי וירוס מבצע את אותן הגנות. חברות שונות מאפשרות שירותים שונים בתוך האנטי וירוס שלהם, לכן חשוב לקרוא את המפרט שהם מציגים ולראות האם הם מציעים את השירותים שאתם צריכים.

4. שאלו אנשים בסביבתכם המשתמשים באנטי וירוס: לפעמים הפתרון הכי טוב הוא פשוט לשאול מישהו, ומה יותר טוב מלשאול מישהו שאתם מכירים וסומכים על דעתו? אם אלו קולגות שעובדים אתכם, חברים בעלי תחומי עניין משותפים או קרובי משפחה, שאלו את האנשים הקרובים אליכם כיצד הם מגינים על המידע שלהם ובאיזה אנטי וירוס הם משתמשים והאם הם ממליצים עליו. בנוסף, אנו ממליצים לכם לבצע חיפוש באינטרנט ולראות על מה הגולשים ממליצים. קיימים מגוון אתרים שבהם אנשים משאירים תגובות על מוצרים, ביניהם גם אנטי וירוסים, ותוכלו לראות איזה אנטי וירוס נותן את התוצאות הטובות ביותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il