TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיצד אימון אישי לעסקים יתרום לצמיחת העסק


קרדיט תמונה: pixabay
אנשים רבים מקימים עסק מבלי שיש להם מושג עד כמה התהליך עשוי להיות מאתגר, ומהי רמת המחויבות הנדרשת מהם. היצירתיות וההתלהבות לא פעם הולכות לאיבוד תחת ערמות הניירת, וההתרגשות מניהול עסק בכוחות עצמכם הופכת לטרחה ותסכול. רוב האנשים גם אינם יודעים איך לבנות סדרי עדיפויות או כיצד לשמור על מיקוד, קל וחומר לגדול ולהתפתח, ואז החלום על הצלחה מהר מאוד הופך לכישלון
רגע לפני שאתם מחליטים למסור את המפתחות, אנו ממליצים לכם לתת הזדמנות לאימון עסקי. אימון עסקי יכול לעזור לכם להתפתח בדרך שאתם רוצים, ללמד אתכם את הכישורים הדרושים לצמיחה ולמקד את הזמן ואת תשומת הלב שלכם בדברים החשובים.

כיצד אימון עסקי עוזר?
מאמנים עסקיים יכולים לעזור לכם לפתח חזון ולהגדיר יעדים ברורים שיאפשרו לעסק שלכם לצמוח. מאמן עסקי יכול לעזור לכם לבנות תכנית עסקית, להדריך אתכם, או לסייע לכם להשיג מימון. באמצעות אימון עסקי לעסקים קטנים תלמדו כיצד להתייחס לפגישות או לקבל עזרה בבניית אסטרטגיית שיווק ופרסום יעילה. מלבד הפן העסקי, אימון עזור לכם גם לשחרר עכבות וחסימות, לשפר את הביטחון העצמי ואת התקשורת הבינאישית, להכיר את נקודות החוזק והחולשות שלכם, ולהבין בדיוק למה אתם מסוגלים.
ועוד דבר - אימון עסקי לעסקים יעזור לכם גם להפיק את המיטב מהצוות שלכם אם אתם מעסיקים עובדים כך שתוכלו לשפר את הביצועים, התפוקה והאפקטיביות של העסק.

הגיע הזמן לשים על השולחן מטרות ויעדים
גם אם אתם חושבים שהעסק שלכם מתנהל "בסדר" אימון עסקי לעסקים קטנים יכול לקחת אותו אל השלב הבא. מאמן עסקי יעזור לכם להתמקד ביעדים שלכם ולשים את המטרות שלכם על השולחן. באופן כללי, הוא יכול לדחוף אתכם עד לקצה גבול היכולת שלכם, לעיתים גם מעבר לכך, להוציא אתכם מאזור הנוחות ולגרום לכם לעשות הרבה יותר, כך שתשיגו יותר תוצאות מהתוצאות שהייתם משיגים, אילו הייתם  מתנהלים לבד.
כאשר אתם יודעים מה המטרות שאתם שואפים להשיג, תוכלו לבנות תכנית פעולה וליצור מפת דרכים ברורה שתאפשר לכם להבין כיצד להשיג אותן.

ייעוץ, ליווי ועזרה בקבלת החלטות
מאמנים עסקיים עובדים עם סוגים שונים של עסקים ולכן יש להם ניסיון. כתוצאה מאותו ניסיון הם יודעים ממה להימנע, קל וחומר – מה עובד טוב. המאמן אינו הבעלים של העסק ולכן לא מעורב רגשית, כתוצאה מכך הוא יכול לחלוק אתכם תובנות שאולי לא חשבתם עליהן, או לעזור לכם לראות דברים, שאתם לא בהכרח רואים, לגבי ההתנהלות הכוללת שלכם.
בנוסף, הם יכולים לעזור לכם לקבל החלטות. לעיתים קבלת החלטה גדולה לבד יכולה להפוך לדבר מפחיד. מאמנים עסקיים נמצאים שם, הם נוכחים, אתם יכולים לדבר ולהתייעץ אתם והם יעזרו לכם לחשוב מחוץ לקופסא ולהתפתח בצורה חדשנית.

חגי שלו הוא מאמן עסקי בעל ניסיון רב, אשר יכול לעזור לכם לראות היכן אתם עומדים ביחס ליעדים שלכם, כמה התקדמתם עד כה ומה המכשולים שמפריעים לכם בדרך. אימון עסקי דורש השקעה, אך עם המאמן הנכון זו תהיה השקעה מעולה שתודו עליה כל הדרך למעלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il