TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אלוני השקיעה כ- 1 מיליון ₪ בחידוש סניף הדגל ברחוב הלח"י בני ברק


צילום אלעד גונן
אופן ספייס עם התמקדות בחדרי רחצה מעצבים ואדריכלים עיצבו כל תא בסגנון ייחודי
חברת אלוני, משיקה את סניף הדגל המחודש ברחוב הלח"י 9 בני ברק, שעוצב מחדש בהשקעה נאמדת ב כ- 1 מיליון ₪. אולם התצוגה משתרע על שטח של כ - 1500 מ"ר ועוצב ע"י יובל סמואלוב כאשר באולם המחודש קומה שלמה הוקצתה לתצוגה של חדרי רחצה בשילוב אריחי ביג סייז החושפת את כל הטרנדים והקולקציות החדשות בעולם הרחצה כולל.

בקומת חדרי הרחצה ניתן להתרשם ממגון רחב של חיפויים בעושר רב של גדלים ועד גודל ביג סייז של 300X100 ס"מ(!), צבעים טקסטורות וסגנון, פרקטים, כיורים, מקלחונים, אסלות, ברזים, ארונות לחדרי רחצה, אמבטיות ושלל אביזרים של החברות הבינלאומיות המובילות כולל מוצרים שעוצבו ויוצרו במיוחד ובבלעדיות עבור אלוני , כאשר טווח המחירים יהיה רחב ומגוון ויאפשר עיצוב החלל בכל תקציב.

בנוסף, נבחרת המעצבים והאדריכלים של אלוני עיצבה תאים להשראה הממחישים את העיצוב הייחודי של כל אחד מהם וניתן לקבל השראה לעיצוב, שילובים, שימוש בחומרים שונים ועוד.

האולם כולו עוצב כאופן ספייס מרווח ומעוצב המעניק חווית שרות ועיצוב אופטימלית, כאשר הלופט העליון מהווה מקום מפגש מקצועי בין כל הגורמים המעורבים בפרויקטים רחבי היקף לדוגמא מבנים ציבוריים או בתים פרטיים רחבי מידות.

לדברי ציון גניש מנכ"ל חברת חברת אלוני: "האולם המחודש תוכנן ועוצב תוך מחשבה על חווית הלקוח במרכז, במטרה להקל על תהליך הרכישה והתאמתו לצרכים, לרצונות וליכולות האישיות של כל אחד. מעבר לחשיפת המגמות החדשות בעולם העיצוב, נועד האולם להעניק תוכן והשראה ולעורר חשיבה, רעיונות וחוויות עיצוב מושלמת."

חברת אלוני מתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים. לרשת אלוני 8 אולמות עיצוב בפריסה ארצית והיא הינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית ובמכירת מוצרי גמר בניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il