TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה מזה עשור Dell Technologies משיקה מחשבי גיימינג מתקדמים מבוססי AMD


מחשבי DELL מבוססי AMD
מכריזה על מחשבים ניידים חדשים ומציגה את המהדורה המחודשת אשר נותנת מענה הולם לצרכים של הגיימר המודרני: Alienware m15 Ryzen Edition R5 ו- Dell G15 Ryzen Edition, שניהם מצוידים במעבד גרפי מסדרת NVIDIA GeForce RTX 30 המהיר בעולם


Halo 3. The Orange Box. World of Warcraft: The Burning Crusade. And Call of Duty: המשותף לכל משחקי מחשב אלה שכולם עשו את הופעת הבכורה שלהם בשנת 2007, כמו המחשב הנייד האחרון של DELL Aurora mALX Alienware מבוסס AMD.
הפעלת משחקי שוברי הקופות של ימינו מצריכה ביצועים רציניים ומעטים מאוד יודעים מה זה דורש יותר מחברינו ב- AMD וב- NVIDIA.
עולם הגיימינג השתנה ללא היכר במהלך השנים האחרונות. המשחקים שוברי הקופות של היום הם יותר ריאליסטים ומורכבים מאי פעם. כל גיימר מתחיל יודע שהמשחקים הללו דורשים חומרה מתקדמת וביצועים מעולים אשר יאפשרו חווית משתמש חלקה ומהנה אשר מסופקים ב- ב- AMD וב- NVIDIA.
היום DELL מתחילה פרק חדש עם AMD מכריזה על מחשבים ניידים חדשים ומציגה את המהדורה המחודשת אשר נותנת מענה הולם לצרכים של הגיימר המודרני: Alienware m15 Ryzen Edition R5 ו- Dell G15 Ryzen Edition, שניהם מצוידים במעבד גרפי מסדרת NVIDIA GeForce RTX 30 המהיר בעולם.

Alienware m15 Ryzen Edition R5
גרפיקה מתקדמת, ביצועים גבוהים ועיצוב מלוטש: Alienware m15 Ryzen Edition R5 מייצג את השילוש הקדוש של מחשבי הגיימינג.
ה- m15 החדש משלב טכנולוגיות חדישות ותכונות עיצוב חדשות כדי לספק חוויה חזותית ללא פשרות. המציע את הביצועים המהירים ביותר של Alienware שניתן להשיג היום במחשב נייד בגודל 15 אינץ אי פעם.
גיימרים יכולים לבחור עד לוח QHD 240Hz או FHD 360Hz כדי לספק חווית משחק חלקה. גיימרים "יתקרבו" למשחק הודות לתכונת עיצוב חדשה בשם Dark Core, שמכהה את הגוון הפנימי של המחשב הנייד כדי למזער את הסחות הדעת ולהשאר מרוכזים במשחק. כל היתרונות החזותיים האלה מופעלים על ידי טכנולוגיות בעלות ביצועים גבוהים, כולל:
טכנולוגיית קירור Alienware Cryo-tech חדשה המספקת 12% יותר זרימת אוויר עם להבי מאוורר בעובי של 60% בהשוואה לדור הקודם m15 R4.
• עד AMD Ryzen 5000 H-Series מעבדים ניידים ו- NVIDIA® GeForce RTX ™ 30 GPUs למחשבים ניידים מסדרה.
• זיכרון DDR4 3200Mhz DDR4 ניתן לשדרוג לראשונה במחשב נייד 15 אינץ' Alienware
• מחשב Alienware ראשון שהושלם עם נוסחת הצבע החדשה Silky-Smooth High High End שתוכננה להגברת עמידות לכתמים ותחושת שטח יוקרתית.
• טכנולוגיית קירור Alienware Cryo-tech מהונדסה מחדש, ומספקת 12% יותר זרימת אוויר עם להבי מאוורר בעובי 60% בהשוואה לדור הקודם m15 R4
לבסוף, אנחנו לא יכולים להשאיר את ה"דובדבן "מלמעלה - מקלדת מכנית אופציונלית עם פרופיל נמוך במיוחד שפותחה יחד עם Cherry MX היוצרת חווית הקלדה ייחודית ותומכת בתאורת RGB לפי מקש.

Dell G15 Ryzen Edition
מראה חדש ואלגנטי המגיע בארבעה גימורים. מבחוץ, הוא מתגאה במראה חדש עם מסך דו צדדי ומסגרת צרה. מבפנים, העיצוב של G15 החדש ממקסם את זרימת האוויר לקירור אופטימלי ופיזור חום.
כמה מהפיצ'רים המרכזיים כוללים: מעבדי AMD Ryzen 5000 series ו NVIDIA GeForce RTX- 30, וטכנולוגיה ייחודית שמפחיתה את החשיפה לקרינת האור הכחול.
אפשרות למעבד עד AMD Ryzen 5000, מעבד גרפי - NVIDIA GeForce RTX 30 וזיכרון DDR4 3200Mhz
מצב גיימינג ייחודי לסדרת ה- G לקירור מיידי לביצועים טובים יותר להפעלות משחק אינטנסיביות.
פאנלים של 120 הרץ או 165 הרץ, עם צג של 360 הרץ. כולם כוללים טכנולוגיה ייחודית שמפחיתה את החשיפה לקרינת האור הכחול.


בנוסף השיקה DELL 4 מסכים חדשים לגיימינג בגודל 32,27,25 ו- 34 אינץ' (3 האחרונים עם צג מעקול) עם אפשרויות המתאימות ללחימה מרובת משתתפים הדרושים במשחקי עולם הפתוח ומשחקי מרוצים.
צג המשחקים בגודל 25 אינץ' של Dell עם קצב ריענון של 240 הרץ וזמן תגובה של 1 ms, הופך אותו לאידיאלי עבור גיימרים תחרותיים שאפתניים. עם טכנולוגיית IPS מהירה, מסך זה מספק עקביות ובהירות בכל הזוויות. צג המשחקים 25 של Dell כולל גם הסמכה תואמת NVIDIA® G-SYNC® וגם טכנולוגיית AMD FreeSync ™ Premium לקבלת צפיה חלקה וללא גמגום.
לקבלת חווית משחק סוחפת באמת, 3 צגי המשחקים המעוקלים החדשים, זמינים כאמור בגודל 27 אינץ', 32 אינץ' ו-34 אינץ', תומכים כולם בטכנולוגיית AMD FreeSync ™ Premium או Premium Pro.
צגי המשחקים המעוקלים 27 ו- 32 מאפשרים לשחק ברזולוציית QHD, בעוד שקצב הרענון של 165 הרץ וזמן התגובה של 2 ms מבטיחים שניתן לצפות בפעולה בצורה ברורה ולהגיב במהירות.
מסך המשחקים המעוקל בגודל 34 אינץ' של Dell מציג דימויים חזותיים חיים בתצוגת ה- WQHD והוא מלא בצבעים עשירים ומלאי חיים עם תמיכה בכיסוי צבעוני VESA DisplayHDR 400 ו- 90% DCI-P3. בשילוב עם קצב רענון של 144 הרץ כדי לעזור למשחקים חלקים וללא השהיה.
כל ארבע המסכים החדשים תומכים ב- Variable Refresh Rate (VRR) עבור קונסולות משחק, מה שהופך אותם לאידיאלים גם למשחקי קונסולות. וכסטנדרט, כל מסכי המשחקים של Dell מגיעים עם שלוש שנים של Premium Panel & Advance Exchange, כלומר שירות לקוחות ישלח לוח חלופי תוך יום עבודה אחד אפילו עם פיקסל בהיר אחד בלבד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il