TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביטוח ופיננסים מציעה למבוטחיה את TOP100


דיויד ארנון משנה מנכל כלל ביטוח ופיננסים צילום סיון פרג
שירות ייעוץ עם מיטב הרופאים המומחים של אסותא מרכזים רפואיים, בפריסה ארצית, בתשלום חד פעמי מסובסד של 100 ₪ בלבד והתחייבות לתור תוך 3 ימים
ביצוע התשלום יבוצע ישירות מול הרופא בעת הביקור, ללא צורך בהגשת תביעה לחברה

כלל ביטוח ופיננסים משיקה למבוטחיה בביטוח הבריאות, בעלי כיסוי של ייעוץ עם רופא מומחה, את 100TOP, שירות חדש לייעוץ עם רופא מומחה בשיתוף עם אסותא מרכזים רפואיים.

במסגרת השירות, מעניקה כלל למבוטחיה בתקופה זו, אפשרות זימון תור מהיר לייעוץ עם מיטב הרופאים, מהשורה הראשונה בישראל, של מרכז מומחי אסותא, הקיים בפריסה ארצית. השירות ניתן ללקוחות קיימים באופן מידי, ללא תקופת אכשרה והחברה מתחייבת לקביעת תור בתוך 3 ימים ובתשלום חד פעמי מסובסד של 100 ₪ בלבד, ללא צורך בהגשת תביעה לחברה.

ללקוחות החברה פותח ממשק דיגיטלי מתקדם לאיתור רופא יועץ במגוון תחומים, באופן קל ונוח, ישירות דרך אתר כלל ביטוח ופיננסים או באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל עם דרכי יצירת הקשר לקביעת התור. כמו כן, ניתן גם לפנות ישירות לביה"ח הרלוונטי.

זאת ועוד, כדי לייעל את תהליך התשלום ולהקל על המבוטחים, תשלום סכום ההשתתפות העצמית בסך 100 ₪, יבוצע ישירות על ידי הלקוח במעמד הביקור אצל הרופא, ללא צורך בהגשת קבלת תשלום וסיכום הביקור לחברה.

דיויד ארנון, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים, מסר: "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה לדאוג לבריאות מבוטחיה, ומעמידה לרשותם שירות ייעוץ עם רופאים מומחים של אסותא, מהשורה הראשונה, בתהליך ידידותי ונוח, תוך התחייבות לקבלת תור בתוך 3 ימים ובמחיר המוזל ביותר בענף. בנוסף, דאגנו לייעל את תהליך התשלום, כך שמבוטחינו לא יידרשו לפנות לחברה לצורך קבלת החזר, אלא יוכלו לשלם ישירות את התשלום המסובסד בעת ביקורם במרפאה".

אורלי בסן, ראש אגף סחר אסותא מרכזים רפואיים, ציינה: "אסותא מזוהה עם הסטנדרט הגבוה ביותר, הן במונחי מומחיות מקצועית והן בהיבט השירות. העובדה שאנו נמצאים בפריסה ארצית, הופכת את שיתוף הפעולה למוצר מצוין עבור מבוטחי החברה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il