TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

UBS Investor Watch: משקיעים אמידים צופים שהשינויים בחייהם יימשכו גם אחרי COVID-19


UBS
בעקבות הקורונה, 75% מהמשקיעים האמידים ברחבי העולם הסיקו כי החיים לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו, כך על פי סקר ה- Investor Watch החדש שנערך עי UBS, קבוצת ניהול ההון הגלובלי המובילה בעולם.

















UBS Investor Watch: משקיעים אמידים צופים שהשינויים בחייהם יימשכו גם אחרי COVID-19



 



·        שלושה רבעים מהמשקיעים האמידים צופים שינויים קבועים באורח החיים, ושני שלישים אומרים שהמגפה העולמית שינתה את אופן חשיבתם על ענייני הכספים שלהם


·        מבחינת חלוקה לדורות, נראה כי בני דור המילניום הם אלה שהושפעו הכי הרבה מהקורונה


·        ההשפעה המועטה ביותר של COVID-19 הייתה על המשקיעים השוויצרים



 




ציריך, 13 ביולי 2020 - בעקבות COVID-19, 75% מהמשקיעים האמידים ברחבי העולם הסיקו כי החיים לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו, כך על פי סקר ה- Investor Watch החדש שנערך עי UBS, קבוצת ניהול ההון הגלובלי המובילה בעולם.


 


לדברי הסקר, שבו השתתפו יותר מ-3,750 משקיעים על פני 15 שווקים גלובליים, המשקיעים כבר מתכננים להתאים את אורח החיים שלהם לנסיבות החדשות שנוצרו אחרי המגפה העולמית:


·         שבעה מתוך עשרה יצמצמו מעתה והלאה את הנסיעות שלהם למשרד.


·         מחציתם מתכוונים לעבור להתגורר קרוב יותר למשפחה.


·         46% עשויים לוותר על חיים בעיר לטובת חיים באזורים פחות מאוכלסים.


·         88% אומרים ששמירה על הבריאות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלהם.


 


67% מהמשקיעים אומרים שהמגפה העולמית השפיעה על האופן שבו הם חושבים על הכסף שלהם:


·         56% חוששים שלא חסכו מספיק למקרה של מגפה עולמית נוספת.


·         58% חוששים שיאלצו לעבוד תקופה ארוכה יותר כדי לפצות על הפסדי הפנסיה.


·         60% חוששים שיהיו למעמסה כספית על משפחותיהם במקרה שיחלו.


·         54% חוששים שלא ישאירו מספיק כסף לדור הבא.


 


במהלך תקופה זו, 83% רוצים לקבל יותר הכוונה מהמומחים הפיננסים שלהם לגבי ענייניהם.


 


לדברי טום נראטיל, נשיא משותף של UBS Global Wealth Management ונשיא UBS Americas: "בעת שהמשקיעים מנווטים במשבר COVID-19, הם מחפשים את התובנות העדכניות והמלצות מותאמות יותר לצורכיהם במטרה להשיג את היעדים הפיננסיים שלהם. המגפה העולמית גורמת לרבים מהם לשקול מחדש איך יממנו את צורכי הנזילות, אריכות החיים והעיזבון שלהם. פירושו של דבר שלמנהלי הון יש הזדמנות למלא תפקיד חשוב עוד יותר בחיי לקוחותיהם ולהכין אותם לעולם שאחרי המגפה העולמית".


 


 


מנקודת מבט דורית, משקיעים בני דור המילניום שהשתתפו בסקר נטו יותר לומר שהמגפה העולמית השפיעה עליהם מבחינה כספית ובהשוואה לדורות מבוגרים יותר, היה בהם חשש רב יותר לגבי ענייניהם הכספיים. שבעים ושלושה אחוזים מבני דור המילניום הרגישו שהמגפה העולמית השפיעה עליהם מבחינה פיננסית. 74% אמרו שהמגפה העולמית השפיעה על האופן שבו הם חושבים על הכסף שלהם:


 


זאת ועוד, בני דור מילניום חוששים מאד שיאלצו לעבוד תקופה ארוכה יותר כדי לפצות על הפסדים, שלא חסכו מספיק כסף, ושיאבדו את משרותם בנסיבות הנוכחיות. הם גם מעוניינים שלכסף שלהם תהיה השפעה חברתית. כשליש מהם הגדילו את תמיכתם הכספית במשפחה ובחברים, בעוד ש-69% מעוניינים בהשקעה בת קיימה ו-60% בפילנתרופיה בגלל COVID-19.


 


מנקודת מבט אזורית, למשקיעים מאמריקה הלטינית הסיכוי הגבוה ביותר לראות את העולם משתנה לצמיתות אחרי COVID-19, ואחריהם למשקיעים מארה"ב.


 


ארה"ב


בעוד שארה"ב ממשיכה לפעול לריסון המגפה העולמית, 82% מהמשקיעים בארה"ב רואים את דרך החיים הישנה שלהם משתנה לעד - יותר מהממוצע העולמי שעומד על 75%. ואולם, 22% בלבד אומרים שהמגפה העולמית השפיעה עליהם משמעותית - פחות מהממוצע העולמי שעומד על 25%.


 


 אמריקה הלטינית


משקיעים מאמריקה הלטינית מרגישים שהם אלה שהושפעו הכי הרבה מהמגפה העולמית, הן מבחינה פיננסית והן מבחינת אורח החיים שלהם. ואולם, למשקיעים אלה הסיכוי הטוב ביותר לראות צד חיובי בתנודתיות השוק הקשורה אליה. 84% מהמשקיעים מאמריקה הלטינית סבורים כי תנודתיות השוק מהווה הזדמנות להשקעה, בהשוואה לממוצע גלובלי של 79%.


 


אירופה


השפעת המגפה על המשקיעים האירופאים הייתה ברובה בהתאם לממוצע הגלובלי. היוצא מן הכלל היחיד היה קשור לאופן שבו האירופאים מכוונים את כספם כדי להשפיע. ארבעים ושניים אחוזים מבני דור המילניום האירופאים הגדילו את תמיכתם הכספית במשפחה ובחברים, בהשוואה ל-34% מבני דור המילניום ברחבי העולם.


 


שווייץ


ההשפעה המועטה ביותר של COVID-19 הייתה על המשקיעים השווייצרים. רק 56% מהם אומרים שאורח החיים שלהם ישתנה לצמיתות, בהשוואה לממוצע עולמי של 75%; 68% אומרים שחששות הנוגעות להשפעות של המגפה העולמית ימשיכו, בהשוואה לממוצע עולמי של 81%. 11% בלבד אומרים שענייניהם הפיננסים הושפעו משמעותית.


 


דרום מזרח אסיה


שבעים ואחד אחוזים מהמשקיעים באזור צופים שינויים פרמננטיים כתוצאה מהווירוס - שיעור נמוך בארבע נקודות האחוז מהממוצע הגלובלי. ואולם, 89% מהם אומרים שהם רוצים הכוונה רבה יותר מהרגיל מהיועץ הפיננסי שלהם במהלך המגפה עולמית עצמה, זאת בהשוואה לממוצע הגלובלי שעומד על 83%.


 


 


אודות סקר Investor Watch של UBS


לצורך מהדורה זו של UBS Investor Watch, ערכה UBS סקר בקרב למעלה מ-3,750 משקיעים. המשקיעים כללו בני 25 – 30 עם נכסים ברי השקעה בסך 250,000 דולר לפחות, בני 31 – 39 עם נכסים ברי השקעה בסך 500,000 דולר לפחות ובני 40 ומעלה עם נכסים ברי השקעה בסך 1 מיליון דולר לפחות. המדגם העולמי נחלק בין 15 שווקים: ארגנטינה, ברזיל, סין היבשתית, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איטליה, יפן, מקסיקו, סינגפור, שווייץ, טאיוואן, איחוד האמירויות, בריטניה וארה"ב. המחקר נערך במאי 2020.


 


אודות UBS


UBS מספקת המלצות פיננסיות ופתרונות ללקוחות פרטיים אמידים, מוסדיים ותאגידים ברחבי העולם, וכן ללקוחות פרטיים בשווייץ. האסטרטגיה שבה דוגלת UBS מרוכזת בעסקי ניהול העושר הגלובלי המובילים שלנו והבנק האוניברסלי המעולה שלנו בשווייץ, ומועצמת על ידי ניהול הנכסים ובנק ההשקעות. הבנק מתמקד בעסקים עם פוזיציה תחרותית חזקה בשוקי המטרה שלהם, הם יעילים מבחינת ההון, ויש להם צמיחה מבנית לטווח ארוך ותחזית רווחיות אטרקטיביות.


UBS נוכחת בכל המרכזים הפיננסיים העיקריים ברחבי העולם. יש לה משרדים ב-50 שווקים, כ-31% מעובדיה עובדים ביבשת אמריקה, 32% בשווייץ, 19% בשאר אירופה, מזרח התיכון ואפריקה ו-18% בדרום מזרח אסיה. UBS Group AG מעסיקה למעלה מ-67,000 איש ברחבי העולם. מניותיה נסחרות SIX בורסת המניות בשווייץ ובבורסת המניות בניו יורק (NYSE)



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il