TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועיות לשוק ההון


הראל פיננסים
אג"ח בארץ- עקום אג"ח תלול וריבית נמוכה, תומכים בהשקעה באג"ח קונצרני לפדיון במח"מ בינוני

"אחרי מחצית חיובית מאוד, כך מתאימים את התיק למחצית השנייה"


מה עושים השבוע?

לאור הביצועים החזקים במחצית, אנו ממליצים להכין את תיק ההשקעות למחצית השנייה באמצעות שמירה על כל המרכיבים, תוך הפחתת סיכונים באמצעות 3 מהלכים:

הגדלת רכיב מניות ישראל מתוך תיק המניות
הגדלת פיזור באג"ח קונצרני ואחזקה לפדיון
קיצור מח"מ משמעותי באג"ח חו"ל 

מניות- עוברים לשווקים בעלי סטיית תקן נמוכה ופוטנציאל תשואה עתידי, כדוגמת שוק המניות בישראל

לאחר העליות החדות במחצית הראשונה של השנה בשוקי המניות בעולם, המיקוד למחצית השניה הוא המשך השקעה במניות בשיעורים גבוהים, אולם מעבר לשוקי מניות בעלי סטיית תקן נמוכה, כדוגמת מניות ישראל.

שוק המניות בישראל הינו אחד משוקי המניות הדפנסיביים בעולם. בשנה/שלוש שנים/חמש שנים, שוק המניות בישראל נהנה מסטיית תקן הנמוכה משוקי המניות בארה"ב, אירופה, יפן והשווקים המתעוררים.

בהסתכלות לשנים הבאות, שוק המניות בישראל נהנה ממספר יתרונות ייחודיים: שילוב של כלכלה חזקה וריבית נמוכה, לצד תמחור אטרקטיבי יותר (במונחים היסטוריים וגם בהשוואה לשווקים מתקדמים אחרים).

להערכתנו, בשנים הקרובות לאור שיעור החשיפה הנמוך למניות ישראל בתיק נכסי הציבור והריבית הנמוכה, יותר ויותר משקיעים יבינו כי הגדלת רכיב המניות בתיק ההשקעות הן כורח המציאות. להגדלת הרכיב המנייתי צפויה להיות השפעה משמעותית על שוק המניות בישראל.

אג"ח בארץ- עקום אג"ח תלול וריבית נמוכה, תומכים בהשקעה באג"ח קונצרני לפדיון במח"מ בינוני;
באג"ח דולרי- ציפיות מוגזמות להורדת ריבית הפד, תומכת במימוש רווחים ומעבר למח"מ קצר (כספיות דולריות)


האפיק הקונצרני ממשיך במגמה החיובית. מתחילת השנה מדד התל בונד תשואות שקלי עלה 8.1% ומדד התל בונד תשואות צמוד עלה 6.8%. כמו כן, לנוכח מבנה עקום האג"ח המקומי התלול – בישראל יש עדיפות לשמירה על מח"מ בינוני ולנקוט באסטרטגיה של "גלישה על העקום" ע"י אחזקת אג"חים עד לפדיון.

השקעה בתיק אג"ח מפוזר לפדיון מאפשרת לא רק פיזור למספר גבוה של אג"חים שקלים וצמודים ורמת וודאות גבוהה יותר לגבי התשואה לפדיון, אלא מאפשרת ללקוח לצלוח בקלות רבה יותר תקופות של תנודתיות.

מבחינת סוגי הצמדה, נרצה להמשיך ולשמור על תיק מאוזן. הריבית האפסית מעודדת אינפלציה. השילוב עם נתוני האבטלה הנמוכים ואפשרות העלאת מיסים לאחר הבחירות, עשויים להמשיך לדחוף את האפיק הצמוד מעלה.

ביתרות הדולריות - השוק בארה"ב כבר מגלם צפי אגרסיבי ל 4 הורדות ריבית בשנה הקרובה. ואם זה מה שכבר מתומחר בשוק האג"ח האמריקאי, אז המסקנה המתבקשת היא שיש כיום יותר סיכון באג"ח חו"ל לטווחים ארוכים ובינוניים בארה"ב מאשר סיכוי ולכן ביתרות הדולריות אפשר לממש את הרווחים הנאים מתחילת השנה ולהיכנס למחצית השנייה עם מח"מ תיק אג"ח דולרי קצר יותר, ע"י שילוב פיקדונות דולריים וקרנות כספיות דולריות, כל עוד עקום האג"ח האמריקאי הפוך.

תיק השקעות– הקטנת סיכונים באמצעות טיוב התיק


לנוכח התנודתיות בזירה הכלכלית והגיאו פוליטית, הסכמי הסחר ותוואי הריבית בעולם, אנו מתמקדים בפיזור בין מניות ישראל לחו"ל (בעיקר ארה"ב), אג"ח קונצרני בדירוגים גבוהים-בינוניים לפדיון וחשיפה לדולר במח"מ קצרצר.

אחרי הביצועים החזקים מתחילת השנה וכשמסתכלים על שוקי המניות והאג"חים בארץ ובעולם נראה כי המחצית השניה תהיה תנודתית יותר ולכן יש לבנות תיק שערוך ומוכן גם לזעזועים. מכאן הדגש המרכזי הוא לבניית תיק שיאפשר ללקוחות להתמיד בהשקעה.

להערכתנו, דרך נכונה להיחשף למניות בארץ הינה דרך קרן נאמנות אשר מאפשרת חשיפה מנייתית בפיזור רחב וללא מגבלות למדד או סקטור ספציפי. עבור רוב הלקוחות, רכישת אג"ח עד לפדיון בפיזור רחבה, מהווה פתרון טוב להתמודדות עם התנודתיות ולהקנות מידה של וודאות בשוק לא וודאי, תוך ניצול יתרונות דחיית מס.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il