TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

מידרוג: "התחלופה הגבוהה בהנהלה ובדירקטוריון מגדל חברה לביטוח בע"מ עשויה להקשות על בנייה והוצאה לפועל של אסטרטגיה אל מול סביבה עסקית מאתגרת ומשתנה"


מידרוג
מנגד, הפרופיל העסקי החזק של החברה ממתן רעשים אלו ותומך בדירוגה (דירוג איתנות פיננסית Aa1.il, יציב)

ביום 7 במאי 2019 דיווחה החברה על כך שמנכ"ל החברה, מר דורון ספיר, הודיע על התפטרותו. מר ספיר מכהן בתפקידו החל מיוני 2018 וזאת לאחר שהחליף את מר עופר אליהו. דיווח זה מצטרף לתחלופה גבוהה בתפקיד יו"ר הדירקטוריון בשנה האחרונה. ב-1 באפריל 2018 סיים מר יוחנן דנינו את תפקידו כיו"ר דירקטוריון החברה והוחלף באותו מועד על ידי פרופ' עודד שריג שהודיע ביום 24 בדצמבר 2018 על התפטרותו מדירקטוריון החברה. ב-1 במרס 2019 סיים פרופ' שריג את כהונתו והוחלף באותו מועד על ידי מר ניר גלעד.


לדעת מידרוג, תחלופת אנשי מפתח בכירים בתכיפות גבוהה יחסית, עשויה להקשות על החברה לפתח אסטרטגיה יציבה ולהגיב לסביבה העסקית המאתגרת והמשתנה ומשכך עלולה לפגום בפרופיל העסקי הגבוה של החברה, במעמדה התחרותי ובתוצאותיה בטווח הבינוני. סביבה עסקית זו, אשר צפויה להימשך להערכתנו כוללת עקום ריבית מתון, תנודתיות בשווקי ההון, התגברות התחרות במגוון סגמנטים גם כתוצאה משינוי מסוים במודלי ההפצה וחדשנות טכנולוגית.


להערכת מידרוג, היות ושוק הביטוח בישראל מפוקח באופן הדוק, לרבות בענייניי ממשל תאגידי, אנו סבורים כי איכות הממשל התאגידי בחברה עודנה גבוהה. יחד עם זאת, תחלופת אנשי המפתח בטווח זמן קצר יחסית (החלפת 2 יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל תוך שנה) עלולה לפגום באיכות הממשל התאגידי. לחץ על הדירוג עלול להיווצר אם ניווכח כי שינויים תכופים אלה עלולים לפגום בפרופיל הסיכון של החברה ובכריות ההון והרווחיות.


אודות החברה
מגדל חברה לביטוח בע"מ, באמצעות חברות הבנות שלה ( "הקבוצה"), פועלת בעיקר בתחום הביטוח, הפנסיה והגמל. פעילות הביטוח של הקבוצה, מתבצעת באמצעות החברה. פעילות הפנסיה והגמל של הקבוצה, מתבצעת באמצעות חברות הבנות של החברה: מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופת גמל בע"מ, ויוזמה קרן פנסיה לעצמאים בע"מ. הקבוצה מחזיקה גם בסוכנויות ביטוח, באמצעות מגדל אחזקות וניהול סוכנויות ביטוח בע"מ, שהינה בשליטה מלאה של החברה. בעלת השליטה המלאה בחברה הינה מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים בע"מ ("מגדל אחזקות").


בעקבות גיוס חוב שבוצע על ידי בעל השליטה בחברה, עודכן היתר השליטה החל מיום ה-10 בספטמבר 2017, המתיר את העברת מניות השליטה המוחזקות על ידי אליהו 1959 בע"מ ("אליהו") בשיעור של 68% מהון המניות המונפק והנפרע של מגדל אחזקות לחברת אליהו הנפקות בע"מ, חברה בבעלותה המלאה של אליהו. כמו כן, במסגרת הגיוס ניתנו למלווים אופציות למימוש למניות מגדל אחזקות בשיעור כולל של כ-15% מסך ההון המונפק והנפרע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il