TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

אי.בי.אי על דוח אלביט


איביאי
"צמיחה נאה בשורה העליונה עם שיעורי רווחיות מאכזבים"
לירן לובלין, אנליסט תקשורת ואנרגיה, אי.בי.אי בית השקעות על דוחות אלביט מערכות: "צמיחה נאה בשורה העליונה עם שיעורי רווחיות מאכזבים."

בשורה התחתונה, אלביט מפרסמת דו"ח חלש, שיעורי הרווחיות הנמוכים ברבעון הם הנקודה המרכזית אליה צריך לשים לב בניתוח החברה וכפי שאנו רואים כבר מספר רבעונים החברה לא מצליחה לגלגל את הצמיחה בצבר לשורת הרווח.

אנו ממשיכים לטעון כי הקשר בין ביצועי החברה לתמחור המניה מנותק והנייר נסחר על בסיס מומנטום של התעשייה בחו"ל וציפיות לניסים ונפלאות כתוצאה מרכישת תע"ש. אנו סבורים כי העסקה שצפויה להסגר במהלך המחצית השניה של 2018 היא טובה לאלביט אבל ההשפעה שלה על תוצאות החברה בטווח הקצר לא תהייה מהותית.

אנו ממשיכים להחזיק במחיר יעד של 144.5$ למניה ובהמלצת משקל חסר.

הכנסות – השורה העליונה שהציגה החברה עמדה על 1009.6 מיליון דולר, הגוזרת צמיחה של 5.9% ברבעון ו-3.6% בלבד בשנת 2017, נתון חלש ביחס לציפיות השוק המוקדמת לשנה.

רווחיות – שיעורי הרווחיות הגולמית שהציגה אלביט ברבעון הרביעי היו חלשים (28.1% גולמי ו10.3% תפעולי) וזאת נוכח שערי ₪/דולר שפגעו בחברה והשפעות של תמהיל המוצרים. נזכיר כי ברבעון קודם הציגה החברה שיעורי רווחיות גבוהים וכבר אז טעננו שיש מקום להניח שמדובר בנתון מייצג. מבנה ההוצאות של החברה ממשיך להיות מאוזן כאשר הנתון המפתיע היה בהוצאות ההנהלה והכלליות שעמדו על כ-2.6% מהמחזור בלבד לעומת 4% ומעלה בארבע השנים האחרונות וזאת בעקבות שיערוך מטה של התחייבויות הקשורות לרכישות שנעשו בעבר. בנטרול ההשפעה הזו סביר ששיעורי הרווחיות התפעולית היו מתחת ל9% ואלו מספרים מאוד נמוכים.

שורת הרווח הנקי עמדה על 69.4 מיליון דולר וה-EPS ברבעון – 1.62 דולר למניה ברבעון נרשמה עליה בשיעור המס לרמות של 27% (שוב, נתון גבוה ולא מייצג נוכח התאמת נכסי המסים הנדחים לרפורמת המס בארה"ב).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il