TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

אופנהיימר: נייס – העלאת מחיר יעד ל-100$ בעקבות פגישה עם הנהלת החברה


אופנהיימר
חברת נייס הציגה שיפור ברווחיות בשנים האחרונות, לאור מכירת פעילותה בתחום הביטחוני והתייעלות תפעולית

אנו מדרגים את מניית NICE בהמלצת Outperform ומעלים את מחיר היעד ל-100$, בעקבות פגישה עם הנהלת החברה. חטיבת Customer Engagement המרכזית של החברה ממשיכה ליהנות מביקושים חזקים לאור הרחבת יכולות טכנולוגיות במרכזיות שירות, כולל יישום פתרונות אנליטיים ומעבר לענן.


פלטפורמת הענן CXone שהושקה בתחילת השנה, צוברת תאוצה וצפויה להאיץ את תהליכי המעבר לענן של לקוחות החברה. החטיבה הפיננסית של נייס Financial Crime and Compliance נהנית מביקושים ערים בסביבת הגברת הרגולציה במגזר הפיננסי. אנו מצפים להמשך צמיחה גבוהה בהכנסות נייס, לצד השיפור ברווחיות, וממליצים על מניית החברה לאור פוטנציאל גדול בפעילותה המגוונת.

פעילות נייס מתאפיינת בהשקעות גדולות במחקר ובפיתוח, המקנה לחברה יתרונות תחרותיים בתחומים חדשניים כגון בינה מלאכותית ואוטומציה. רכישת חברת inContact מאפשרת לנייס ליהנות ממעבר לקוחותיה הארגוניים לענן, כאשר השקת פלטפורמת CXone מאיצה תהליכים אלה. אנו מזהים הזדמנות עסקית עבור נייס כתוצאה מפשיטת הרגל של Avaya, ספקית מובילה של ציוד למרכזיות שירות.

בפעילות מניעת הונאות פיננסיות (אקטימייז) ממשיכים לקוחות נייס לסבול מאיומי מתקפות, במקביל לדרישות מחמירות של הרגולציה. הרגולציה אינה מראה סימני נסיגה גם בממשל האמריקאי החדש, לצד הגברת הרגולציה באירופה. הזדמנות נוספת עבור החטיבה הפיננסית של נייס טמונה בהתרחבות בקרב מוסדות פיננסיים קטנים ובינוניים ובהשקת פתרונות חדשים.

חברת נייס הציגה שיפור ברווחיות בשנים האחרונות, לאור מכירת פעילותה בתחום הביטחוני והתייעלות תפעולית. אנו צופים שיפור בשיעור הרווח התפעולי של נייס לרמה של 28%, שאפיינה את פעילותה בשנת 2016, בטרם רכישת inContact, ובכך מעלים את תחזית הרווח הנקי לשנת 2019 מ-4.85$ ל-5.00$ למניה, עם שמירה על תחזית ההכנסות ברמה שמרנית של 1.55 מיליארד דולר. אנו משמרים את המלצת Outperform על מניית NICE, ומעלים את מחיר היעד מ-90$ ל-100$, בהתבסס על מכפיל 20 לתחזית הרווח המעודכנת ל-2019, וצופים המשך התקדמות החברה ביישום תכניתה האסטרטגית על מנת להגיע להכנסות של כ2 מיליארד דולר, תוך מינוף חזק של רווחיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il