TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועית לשוק ההון


הראל פיננסים
בשורה תחתונה הסביבה הכלכלית ממשיכה לתמוך גם בשווקי המניות וגם בשווקי האג"ח
מניות – מעניינות אך עדיין לא נמצאים בחשיפה מלאה
המצב הכלכלי בעולם ממשיך להיות טוב (צמיחה, אבטלה נמוכה, ריביות נמוכות), גם אירופה מציגה נתונים טובים שהולכים ומשתפרים. אלו פוגשות רמות המחירים לא נמוכות וברקע קיימת נזילות גבוהה וכסף שמחפש אלטרנטיבות (גם אנחנו בנזילות גבוהה יחסית) ולכן במצב של מימוש, סביר שיהיו הרבה קונים. לאור זאת נראה כי המגמה לא השתנתה והשבוע האחרון הוא תולדה של חששות מסויימים ממלחמת הציוצים של ארה"ב וקוריאה. ניסיון העבר מלמד שאי אפשר לצפות אירועים כאלה וכי ההשפעה שלהם על השווקים היא זמנית (כמובן בהינתן שהמשבר יירגע בקרוב). נראה כי רמת המחירים היא שמזמינה מימוש וזו הסיבה שהמלצנו בעת האחרונה להחזיק יתרות מזומנים גדולות. בשורה תחתונה הסביבה הכלכלית ממשיכה לתמוך גם בשווקי המניות וגם בשווקי האג"ח.

עונת דו"חות החברות לרבעון השני בארץ החלה, כשחברות הנדל"ן מליסרון ואמות כמו גם בזן, מיילן ופריגו פירסמו דו"חות השבוע. באופן כללי ניתן לומר שהדו"חות היו סביב הצפי פרט לחברות התרופות שממשיכות לסבול משחיקת מחירים ורווחיות.
אנו חוזרים על הלקח המרכזי מהירידות החדות בטבע - טוב עשו המשקיעים בישראל שפיזרו חלק ניכר מהרכיב המנייתי לחו"ל. לפני 4-5 שנים שיעור האחזקה במניות בישראל בכלל ובטבע בפרט היה גבוה משמעותית ולכן הפגיעה בתיקי ההשקעות היתה יכולה להיות גדולה.

ביחס לעולם המניות בישראל נסחרות ברמות מכפילים סבירות גם בהשוואה היסטורית ולכן אנו ממשיכים לראות בשוק המניות הישראלי כאפיק המעניין ביותר להשקעה כיום.

אג"ח קונצרני – המשך טיוב התיק הקונצרני והגדלת הפיזור לחו"ל גם באג"ח תתרום למשקיעים
ניתן לראות כי מרווחי האג"ח הקונצרני בארץ נשחקים וזה קורה במיוחד בדירוגי ההשקעה הנמוכים, פער התשואות בין קבוצת הBBB לקבוצת ה AA הצטמצם בתקופה האחרונה בצורה ניכרת וזו הסיבה שאנו ממליצים כבר זמן רב לטייב את תיקי האג"ח הקונצרני ולעלות ברמות הדירוגים.
בשלושת החודשים האחרונים הציג מדד תל בונד תשואות תשואת חסר של 1.2% מול תל בונד 20 כשמדד תל בונד תשואות ירד כ 0.61% ואילו מדד תל בונד 20 עלה 0.59%. גם השבוע ניתן היה לראות את המשך המגמה הזו כשהפער עמד על 0.2% לטובת תל בונד 20 ובחלק השקלי פער של 0.24% לטובת תל בונד שקלי מול תל בונד תשואות שקלי ופער של 1.5% ב 3 חודשים.

אנו שבים וממשיכים להמליץ על שילוב אג"ח חו"ל בתיקים, בדומה למהלך שהתבצע לפני מס' שנים באפיק המניות. לאור הריבית הגבוהה יותר בארה"ב והצפי להמשך עליית ריבית, בשונה מהנעשה בישראל, התשואות מעבר לים של חברות בדירוגים בינלאומיים מקבילים גבוהות יותר וניתן לקבל פיזור גדול יותר לחברות גדולות ויציבות יותר ובנזילות גבוהה יותר.

תיק השקעות – תנאי הרקע ממשיכים לתמוך בשוק ההון
להערכתנו המגמה הכללית בשווקים המציגים צמיחה מתונה, אינפלציה נמוכה וריביות נמוכות ימשיכו לתמוך בשווקים, עם זאת רמות המחירים לא נמוכות ולכן מבנה התיק צריך להכיל נזילות גבוהה יחסית, בין היתר כדי לנצל הזדמנויות במידה ויווצרו.
ישראל היא עדיין אחד השווקים שבהם צפויה הריבית לעלות במועד המאוחר ביותר, להערכתנו רק ברבעון השלישי של 2018.

אנו ממשיכים להמליץ על מח"מ בינוני של 3-4 שנים בתיק האג"ח כולו. החשיפה למניות נשארת ברמה של 80%-85% מהחשיפה המקסימאלית.

השקל התחזק מול הסל אבל התנודתיות של המטבע ממשיכה – מה שמחזק את ההמלצה שלנו לגדר את החשיפה המטבעית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il