TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

אופנהיימר: מדרגים את מניית VRNT בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 49$


לקראת פרסום התוצאות של חברת ורינט (VRNT), הצפוי בסוף החודש, אנו מעריכים כי קיים סיכוי להפתעה חיובית, כאשר רף הציפיות נמצא לדעתנו ברמה ברת השגה, ובכך תומך בשמירת התחזית השנתית לשנה הקרובה (המסתיימת בינואר 2018).

ורינט - סקירה לקראת פרסום תוצאות הרבעון הרביעי 2016

לקראת פרסום התוצאות של חברת ורינט (VRNT), הצפוי בסוף החודש, אנו מעריכים כי קיים סיכוי להפתעה חיובית, כאשר רף הציפיות נמצא לדעתנו ברמה ברת השגה, ובכך תומך בשמירת התחזית השנתית לשנה הקרובה (המסתיימת בינואר 2018). אנו רואים את התוצאות החזקות של חברות NICE ו Nuance בתור אינדיקציה חיובית עבור תחום מרכזי השירות המהווה את עיקר פעילות VRNT ואילו הזכיה בסך של כ-35 מיליון דולר בחטיבה הביטחונית של החברה, שהוכרזה בינואר 2017, תומכת בתחזיתנו. בנוסף, אנו צופים השפעה חיובית כתוצאה מהדגש החזק של הממשל האמריקאי החדש בנושא הביטחוני, במיוחד באבטחת מידע וסייבר, תהליכים שעשויים להטיב עם עסקיה של ורינט. אנו משמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 49$.

אנו סבורים כי תוצאות ורינט ברבעון הרביעי (שהסתיים בינואר 2017) צפויות לעמוד ואף לעלות על תחזיות הקונצנזוס, הכנסות של 295 מיליון דולר ורווח של 0.86$ למניה, שהנן כעת נמוכות במעט מאמצע הטווח הנגזר מתחזית החברה לשנה החולפת (הכנסות שנתיות של כ-1.075 מיליארד דולר עם רווח של 2.50$ למניה).

אנו סבורים כי הסביבה הנוכחית בתחומים הארגוני והביטחוני תומכת בתחזית ורינט לשנה הקרובה. בפרסום דוחותיה הקודמים, ב-8 בדצמבר 2016, סיפקה הנהלת החברה תחזית לצמיחה חד-ספרתית בינונית בחטיבה הארגונית Customer Engagement ולצמיחה חד-ספרתית גבוהה בחטיבה הביטחונית Cyber Intelligence כאשר הצמיחה ברווחיות צפויה להציג קצב גבוה מזה של צמיחה בהכנסות הודות לשיפור הצפוי בשיעור הרווח התפעולי.

שתי ספקיות מובילות של פתרונות תוכנה למרכזיות השירות NICE ו NUAN פרסמו לאחרונה דוחות חזקים, התומכים לדעתנו גם בהערכה לשיפור בתוצאות ורינט. בתחום הביטחוני, זכתה החברה לאחרונה בחוזה של כ-35 מיליון דולר מלקוח קיים, חוזה שצפוי להתפרש על פני השנתים הקרובות, ובכך לשפר את שיעורי הצמיחה העתידיים.

לפי הערכות שפורסמו לאחרונה בכלי תקשורת, ענקית הענן אמזון.קום (AMZN) מתכננת לחדור לתחום תוכנה למרכזיות השירות. להערכתנו, מדובר באסטרטגיה ארוכת טווח, שאינה מהווה איום לטווח הקצר נוכח רמת סיבוכיות גבוהה בתחום. אנו מדרגים את מניית VRNT בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 49$, בהתבסס על מכפיל 16 לתחזית רווח 2018 (המסתיימת ביונואר 2019).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il