TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

אקסלנס ברוקראז': ההפרדה התאגידית של בזק תבוטל בסבירות גבוהה יחסית במהלך השנה הקרובה


בזק: איכות ודיבידנד עם לא מעט אתגרים. משיקים סיקור בהמלצת ת. שוק ומ"י של 7₪

תמונה מעורבת - תשואת הדיבידנד של בזק (כ- 7%) בולטת לחיוב בסביבת הריבית הנוכחית אבל אינה חזות הכול. מצד אחד, העוצמה התחרותית של בזק ורווחיותה הגבוהה מהווים גורמים תומכים אשר קשה להמעיט בערכם. מנגד, בהיעדר הקלה רגולטורית, אנו צופים שחיקה ברווחיות כתוצאה מהתחממות הגזרה בתחום הטלוויזיה, המשך שחיקה בטלפוניה הקווית ויכולת התייעלות מוגבלת. בעוד ביטול ההפרדה המבנית אמור לפצות ובתרחיש מסוים אף להעפיל על אובדן ההכנסות העתידי, התזמון, השלבים וההתניות של מהלך זה עדיין אינם ברורים. אי לכך, אנו מתחילים סיקור על מנית בזק עם המלצה ניטרלית.

לחצים תחרותיים בקווי צפויים להימשך - שלושת הרבעונים הראשונים של 2016 שיקפו עמידות מרשימה של בזק להשפעת השוק הסיטונאי לצד מגמה שלילית בתחומי הטלוויזיה והטלפוניה הביתית. להערכתנו, מגמה זאת צפויה להימשך ואף עשויה להחריף במקביל להתגברות התחרות על תכנים וחבילות טריפל כמו גם הכפפה פוטנציאלית של תחום הטלפוניה הביתית לרפורמת השוק הסיטונאי. אנחנו ממדלים CAGR שלילי של 2.4% בהכנסות התחום הקווי בשנים 2016-19.

אופק רגולטורי עדיין לא ברור - באופן תיאורטי, אנו מעריכים כי ביטול ההפרדה המבנית של בזק עשוי להביא לחיסכון שנתי של למעלה מ- 500 מיליון ₪ בטווח הארוך. אנו רואים גם סבירות גבוהה יחסית לביטול ההפרדה התאגידית של בזק במהלך השנה הקרובה, מהלך שיקנה לבזק נגישות להפסדים צבורים בסך 5.3 מיליארד ₪. יחד עם זאת, במציאות הפוליטית הנוכחית אנו מתקשים לראות הקלה רגולטורית נוספת בטווח הקצר. אנו ממדלים חסכון של 160 מיליון ₪ ב- 2018-19 ו- 450 מיליון ₪ בטווח הארוך.

הבשורה תבוא מהנייד? - אחרי כמעט חמש שנים של תחרות חריפה וצניחה חופשית בפרמטרים הפיננסיים, אנו מעריכים כי שוק הסלולר הישראלי עומד בפני צומת. הסיבה העיקרית הינה מדיניות תקיפה יותר של משרד התקשורת לגבי השקעות ברשת והרכישה הצפויה של גולן. אנו לא צופים התאוששות משמעותית ב- 2017 ותוצאות פלאפון צפויות אף לשקף ירידה נוספת בהכנסה הממוצעת למנוי בעקבות מכרז החשכ"ל אולם תרחיש של עליית מחירים עשוי להביא לתרומה לא מבוטלת בטווח הבינוני-ארוך.

תמחור: תשואת דיבידנד של כ- 7% - אנו מתחילים לסקר את מניית בזק בהמלצת תשואת שוק ומחיר יעד של 7.0 ₪. מחיר היעד שלנו מנוטרל דיבידנד למניה של 0.47 ₪ ומשקף החזר שנתי של 8.1%. מחיר היעד מבוסס על מודל DCF עם WACC של 7.7%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il