TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בניין נוסף של פרי נדל״ן קיבל אישור אכלוס (טופס 4)


בניין פרי נדלן דובנבוים 8 רחובות
החברה קיבלה אישור לאכלס את פרויקט דובנבוים 8 ברחובות – המצטרף לפרויקטים נוספים של החברה בעיר שאוכלסו באחרונה
חברת פרי נדל״ן, מחברות הנדל״ן הבולטות בשפלה, קיבלה אישור לאיכלוס (טופס 4) פרויקט נוסף שלה בעיר. החברה קיבלה טופס 4 לפרויקט דובנבוים 8, פרויקט דובנבוים הוא בניין בוטיק מרשים במיקום מרכזי המשקיף לעיר.

את אישור האכלוס קיבלה החברה לאחר ביצוע ״סיור טופס 4״ שביצעה פרי נדל״ן עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול.

אכלוס הפרויקט הינו חלק ממבצע אכלוס של כ-200 דירות של פרי נדל״ן בעיר רחובות אשר צפוי להיות מושלם בשבועות הקרובים, ומבסס את מעמדה כאחת מחברות הנדל״ן הבולטות בשפלה. החברה כבר השלימה בהצלחה את מסירת הדירות בפרויקט ׳דוד מזרחי׳ ופרויקט ווילקומיץ׳. כמו כן מסרה החברה פרויקט ברח׳ גורודסקי, ובקרוב צפויים להתקבל טופסי אכלוס גם לפרויקטים ברח׳ הפלמ״ח ובפרויקט פקאן.
בחודש אוקטובר הקרוב צפויה החברה למסור פרויקט נוסף של 120 דירות שבנתה ביזמות בעיר עפולה, כך בסה״כ תשלים פרי נדל״ן אחרי החגים אכלוס של 320 דירות.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן, ״אכלוס פרויקט דובנבוים הוא אבן דרך נוספת של פרי נדל״ן בביסוס מעמדה כחברת בניה מהמובילות ברחובות. אנו גאים להיות חלק מאבני הבניין של העיר. מלבד העברת משרדי החברה לרחובות, אנו בשלבים מתקדמים של תכנון פרויקט הדגל שלנו בעיר, ונמשיך להשקיע בה גם בשנים הקרובות״.

פרי נדל״ן נמצאת בשלבי שיווק אחרונים של פרויקט הדגל שלה ברחובות – פרי פלייס, לבניית 750 יח״ד להשכרה לסטודנטים, בשילוב עם פרויקטי מסחר ומלונאות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il