TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדל"ן עמרם אברהם מדווחת: תוך זמן קצר, 60% מהדירות בפרויקט מחיר למשתכן "נוף העמק" ביישוב


נוף העמק ביישוב רכסים - חברת הנדלן עמרם אברהם
אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה: "התקבל היתר חפירה לפרויקט, ההכנות לעלייה לשטח בעיצומן"
חברת הנדל"ן עמרם אברהם אשר זכתה במכרז בשיטת "מחיר למשתכן" ביישוב רכסים, מדווחת כי, בפרויקט מחיר למשתכן "נוף העמק" ביישוב רכסים, שיווקה החברה בזמן קצר יחסית כ –60% מהדירות.
המדובר בכ – 101 דירות חדשות המתוכננות להיבנות ב - 7 בניינים מדורגים, בני 8 – 6 קומות ביישוב רכסים, עם תמהיל דירות מגוון: דירות 5, 4.5, 2.5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בחברה מציינים כי בתכנון הפרויקט, הושם הדגש על מרפסות שמש גדולות וגינות מרווחות.

אלון עמרם בעלים ומנכ"ל חברת הנדל"ן עמרם אברהם מציין, כי בתחילת יולי 2017, הפרויקט קיבל היתר חפירה והחברה החלה בהכנות הנדרשות לעלייה על הקרקע.
עדי גייר סמנכ"ל השיווק של החברה מוסר, כי מסקירה מהירה שנערכה במחלקת השיווק של החברה עולה, כי דירות 2.5 חדרים בשטח של כ – 80 מ"ר עם מרפסת וגינה בשטח כולל של כ – 90 מ"ר, נמכרו במחיר של כ - 800 אלף שקל, דירות 4 חדרים בשטח של כ – 110 מ"ר עם מרפסת וגינה בשטח כולל של כ – 40 מ"ר, נמכרו במחיר של כמיליון שקל ודירות 5 חדרים בשטח של כ – 130 מ"ר עם מרפסת וגינה בשטח כולל של כ – 60 מ"ר, נמכרו במחיר של כ - 1,200 מיליון שקל.
הוא מוסיף כי, לפי הנתונים מעל 5,000 רוכשים נרשמו להגרלה, אך רק 101 זוכים מתוכם זוכים לחתום על חוזי רכישת דירת חלומותיהם.
הוא מציין עוד, כי החברה נערכה לספק שירות ראוי ותקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו והמותאמים לאוכלוסייה הדתית ביישוב.

אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה: "זהו פרויקט נוסף של החברה שיוצא לדרך במסגרת זו. אנו נקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו, אך יחד עם זאת נשים דגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה לרכוש דירה".

רכסים הממוקמת כ – 12 ק"מ מהעיר חיפה, ליד הערים נשר וקריית אתא, נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה.
שכונות חדשות נבנות והתאוצה בגידול האוכלוסייה מורגש בשנים האחרונות. המקום ברובו מאוכלס באוכלוסייה חרדית, אך גם מאכלס אוכלוסייה דתית מסורתית וחילוניים.
הרשויות במקום משקיעות רבות באיכות החיים וטיפוחו ומאחר ואחוז הילדים ביישוב רכסים הוא גבוה מאוד – למעלה מ – 50% מכלל האוכלוסייה, מושקעים משאבים רבים בפיתוח גני משחקים באיכות ורמה גבוהה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il