TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איסוף נתונים מקיף ובלתי תלוי של Sabre על שוק ההפלגות הישראלי קובע


Sabre
מעל 50 אלף "קבינות " נמכרות בכל שנה עם קצב גידול שנתי של 15%
גיא כהן מנכ"ל Sabre בישראל: בדעתנו להנגיש את עולם ההפלגות לסוכני הנסיעות באמצעות פלטפורמות אינטרנט המציגות מידע עולמי אופטימלי

הסניף הישראלי של ענקית התוכנה וסליקת כרטיסי הטיסה והתיירות העולמית Sabre סיים לאחרונה הליך איסוף נתונים מקיף ובלתי תלוי על שוק ההפלגות הישראלי, ממנו משתקף ענין גובר בקרב ישראלים לנופש מסוג זה.

מן הנתונים עולה כי בשנת 2018, צפויים להמכר כ-80 אלף "קבינות " (תאים) לישראליים, וכי במהלך השנים האחרונות התחום צובר תאוצה ומתפתח בקצב של 15% בשנה.

גיא כהן מנכ"ל Sabre בישראל: "הדרישה בשוק למוצר ההפלגות צומחת ויחד עימה הטכנולוגיה מאפשרת צמיחה מהירה של שוק ההזמנות באוןליין ובמובייל. חסרות בישראל פלטפורמות אינטרנטיות ייעודיות לשוק זה. בדעתנו להנגיש את עולם ההפלגות לסוכני הנסיעות באמצעות פלטפורמות אינטרנט המציגות מידע עולמי אופטימלי."

" ישנן בעולם 19 חברות שייט עיקריות המייצגות יותר מ-90% מכלי השייט ברחבי העולם ואת כולן בדעתנו להנגיש את הפתרונות להזמנת מוצרי השייט לסוכני הנסיעות ". חשוב לציין כי הזמנת הקרוז לישראלים אינה עומדת בפני עצמה, מאחר ובנוסף נדרשת הזמנת טיסה ולינה לפני /אחרי ההגעה ליעד. לכן הפתרון הוא מורכב יותר ויש לייצר חבילות סגורות, ואו להיות בעל יכולת להרכיב את החבילה באופן עצמאי.

עוד עולה מנתוני Sabre כי מחצית מההזמנות מבוצעות באמצעות סוכנים ישראלים דרך הנציגים הרשמיים של חברות השייט בארץ והשאר באופן ישיר או באתרים גלובליים דוגמאת אקספידיה ואתרים עולמיים המתמחים בשייט.

מהתפלגות זו ניכר כי הזמנת הפלגות באונליין נמצאת עדיין בחיתוליה וכי באמצעות הנגשה נכונה ויצירת מיגוון חדש של פלטפורמות אינטרנטיות שאינן קיימות כיום, ניתן להגדיל את השוק בכללותו באופן ניכר. הדגיש כהן.

על פי Sabre ישראל, חבילת ההפלגה הממוצעת עומדת על כ – $ 1,800 לזוג למשך של 7 ימי שייט (לא כולל טיסות ושירותי קרקע. היעדים המרכזיים לשנת 2017 היו מאוד מגוונים – וכללו בעיקר את הים התיכון -יציאות מברצלונה או מרחבי איטליה אך גם יציאות לסקנדינביה ולקריביים לא נפקדו.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il