TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובה להחלטת אונסק"ו


דרור אטרי וסגן ראש המועצה הסינית
נחתם הסכם לשיתוף פעולה כלכלי בין לשכת המסחר בירושלים למועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי של מחוז חרבין
* ההסכם נחתם בתאריך הסמלי של יום ירושלים
בעקבות החלטת ארגון אונסקו של האו"ם בתחילת החודש (2.5) על הגדרת ישראל ככוח כובש בירושלים חתמו היום ( 22.5 – יום ירושלים) דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים ו – Zhang Xiaofei , סגן נשיא המועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי של מחוז חרבין על הסכם שיתוף פעולה בין הצדדים, אשר נועד לסייע לחברי לשכה המתעניינים בקשרי מסחר עם המחוז הצפוני של סין.
חרבין היא עיר הבירה של הפרובינציה הצפונית ביותר בסין, פרובינציית Heilongjiang, הגובלת במונגוליה וברוסיה בצדה המזרחי, וכמו כן היא העיר המאוכלסת (למעלה מ5 מיליון תושבים) והמתועשת ביותר בצפון-מזרח סין. מבחינה כלכלית חרבין היא העיר החשובה ביותר בפרובינציה הצפונית ומוקד כלכלי חשוב בצפון מזרח סין. אדמתה עשירה ופוריה ומתאימה לגידולים לתעשיית המזון וכן לתעשיית הטקסטיל. הסחר הבינלאומי מוערך בכ-6.5 מיליארד דולר כאשר שותפות הסחר הבולטות הן רוסיה ההשכנה, ארה"ב, הודו וברזיל.
התעשיות המובילות בחרבין הן תעשיית האלקטרוניקה ותעשיית הטקסטיל. מבחינת הייבוא ניתן לראות את תחום הכימיקלים והדשנים לחקלאות, קרטון ונייר וציוד אלקטרוני לתעשיות הכבדות. כמו כן, שוק מוצרי הצריכה צומח בין היתר בשל עלייה בצריכה מקומית גוברת.
כאמור אטרי ו – Zhang Xiaofei חתמו על הסכם ידידותי לחיזוק שיתוף הפעולה בין הלשכה למועצה בתחומי הכלכלה, המדע והטכנולוגיה. בהסכם נקבע כי יתקיימו ביקורים הדדיים של משלחות מסחריות בארץ ובסין וכן יתקיימו סמינרים משותפים שיעסקו בהזדמנויות העסקיות הקיימות בירושלים ובחרבין.
לדברי דרור אטרי: " ההסכם עליו חתמנו עם הנציגות הסינית ביום חגה של העיר הינו עוד צעד חשוב בקידום הסחר הבינלאומי בין ישראל לעולם והוא מהווה תשובה מוחצת לאונסק"ו ולכל מי שמבקש לבטל את עצם קיומנו בארץ הזאת."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il