TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרין ולייקו (46) מונתה לסמנכ"לית מכירות של מערכת פתרונות הענן של NetSuite העולמית בחברת נטקלאוד הישראלית


קרין ולייקו
בתפקידה תהיה קרין אחראית על ניהול מערך המכירות בארץ של סט פתרונות נטסוויט העולמית

קרין ולייקו (46) מונתה לסמנכ"לית מכירות של מערכת פתרונות הענן נטסוויט (NetSuite) בחברת נטקלאוד (Netcloud), הנציגה הרשמית של נטסוויט בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר.
בתפקידה תהיה קרין אחראית על ניהול מערך המכירות בארץ של סט פתרונות נטסוויט העולמית, תחום בו פועלת נטקלאוד מזה שמונה שנים. לקרין ידע וניסיון רב בעולם ה-ERP והיכרות מעמיקה של תהליכים עסקיים וטכנולוגיה.
בעשרים השנים האחרונות מילאה קרין ולייקו תפקידי ניהול פרויקטים, ניהול פעילות עסקית וניהול מכירות. בתפקידה האחרון הייתה סמנכ״לית מכירות מערכות ERP בחברת אקסיומה, והובילה לצמיחה משמעותית של המכירות. היא בעלת תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון.
אמיר עומרי ואייל גרייפנר – מנכ"לים ובעלים משותפים של נטקלאוד, אמרו: "אנו שמחים על הצטרפותה של קרין ולייקו להנהלה הבכירה של החברה. קרין מביאה איתה ניסיון רב ומוכח בניהול מכירות, והבנה עמוקה של הצורך במעבר לעולמות הענן של מערכות ERP. אנו בטוחים כי היא תתרום רבות לתנופה העסקית שלנו ולגידול מספר הלקוחות בארץ".

אודות נטקלאוד
נטקלאוד(NetCloud) הוקמה בשנת 2006 ומספקת שירותי יישום, פיתוח והטמעה של מערכת נטסוויט (NetSuite), שלאחרונה נרכשה על-ידי אורקל (Oracle) תמורת 9.3 מיליארד דולרים במזומן – הרכישה השנייה בגודלה מבין יותר מ-100 הרכישות של ענקית ה . IT לנטקלאוד ניסיון רב במגוון רחב של המודולים של המערכת, אחריות בלעדית על הלוקליזציה של המערכת מול רשויות המס בישראל, ומגוון רחב של פתרונות משלימים אשר פותחו במהלך השנים על ידה. נטקלאוד מספקת שירותי נטסוויט למעל 80 לקוחות נטסוויט בישראל ובפריסה עולמית, ומלווה את לקוחותיה משלב המכירה ועד היישום והתמיכה בצורה מקצועית ונאמנה. נטסוויט הינה מערכת פתרונות בענן הכוללת יכולות מובנות של ERP, CRM, , eCommerce BI אשר נותנים מענה לצרכים של ארגונים, החל מחברות קטנות עם מספר משתמשים ועד חברות גלובליות עם מספר גדול של סניפים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il