TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה לניירות ערך, בית ההשקעות IBI ובית האופנה Comme Il Faut משיקים סדרת מפגשים לנשים


במפגשים יועברו הרצאות מקצועיות על-ידי נשים בכירות בשוק ההון הישראלי
הבורסה לניירות ערך, בית ההשקעות IBI ובית האופנה Comme Il Faut חברו יחד לשיתוף פעולה ומשיקים יחד סדרת מפגשים לנשים. היוזמה הינה מתוך הרצון להעלאת המודעות לעולמות התוכן הפיננסיים, תוך הנגשה ומתן כלים רלוונטיים לציבור הנשי. הפרויקט יכלול 5 מפגשים שיהוו "טעימה אקטואלית" בנושאים הפיננסיים הרלוונטיים, יאפשרו להן לקחת חלק פעיל בשיח הכלכלי ולנהל את מצבן הכלכלי על היבטיו השונים. בין נושאי ההרצאות: השקעות בבורסה ובנדל"ן, חסכון ופנסיה, קריאת דו"חות בנקאיים, ניהול חברות משפחתיות וירושות, תעשיית האופנה ועוד.

ההשתתפות בסדרת המפגשים פתוחה לקהל הרחב, על פי רישום מראש ואינה כרוכה בתשלום. המפגשים יתקיימו החל מ- 8 במאי, 2015, אחת לשלושה שבועות, בימי שישי בבוקר, במרכז הכנסים של הבורסה.
כל מפגש יארך כשלוש שעות ויכלול: הרצאה מקצועית של אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב- IBI בית ההשקעות; הרצאה הנוגעת להיבטים הפסיכולוגיים של השוק שתועבר על-ידי מיכל יערון, פסיכולוגית ספורט ומלווה מנהלים והרצאות מתחלפות של מרצות ידועות, ביניהן: גלית חמי, עורכת ראשית ב"כלכליסט"; ליאורה עופר, יו"ר מליסרון; אלונה בר און, הבעלים של חברת "בית וגג"; ד"ר דפנה הקר, מרצה בכירה בפקולטה למשפטים ותוכנית ללימודי נשים ומגדר, אוניברסיטת תל-אביב; יעל גרינולד- משנה למנכ"ל, מנהלת אגף שיווק ומכירות, מנורה מבטחים ועוד.

תחום החינוך הפיננסי זוכה אומנם לעדנה בשנים האחרונות וקיימות יוזמות ציבוריות, תקשורתיות ופרטיות להעלאת הנושא על סדר היום. יחד עם זאת, מרבית השיח הפיננסי המופנה לנשים הינו בתחומי צרכנות נכונה ולא בתחום ההשקעות ושוק ההון. מנתונים שנאספו על ידי בית ההשקעות IBI עולה כי קיים ציבור ניכר של נשים המרגישות שאין בידיהן כלים מתאימים לניהול הפיננסי שלהן והן מנהלות את כספיהן באמצעות ברירות המחדל המוצעות להן במקום עבודתן או בנסיבות שונות. סדרת המפגשים מיועדת לאפשר להן להתעדכן במגמות הנוכחיות בעולם ההשקעות על רבדיו השונים. ההרצאות מכוונות לקהל ללא רקע מוקדם אך רלוונטיות גם לעוקבות אחר העיתונות הכלכלית וההתפתחויות בשווקים.

אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב- IBI בית השקעות מציינת כי "המציאות בה נשים מנהלות את תקציב המשפחה השוטף, נמצאות במינוס בבנק ומשלמות ריבית של 14%, בעוד הגברים מנהלים את הנכסים הפיננסים, נמצאים בעיקר בתוכניות חיסכון ופיקדונות ומקבלים ריבית של 0%-4%, לא טובה לאף אחד מלבד הבנקים. לאור זאת והעובדה כי מחקרים רבים מעידים שנשים משקיעות טוב מגברים, המסקנה הברורה היא שכדאי לנשים לפנות זמן ולהיות מעורבות בניהול ההשקעות של הכסף המשפחתי".

סיביל גולדפיינר, הבעלים של בית האופנה Comme Il Faut: "כמי שעומדת בראש בית אופנה, אני יודעת כי אנחנו כנשים משקיעות הרבה זמן וכסף בשמירה על הנראות שלנו ובניסיון להיראות טוב גם כשנהיה יותר מבוגרות – קוסמטיקה, מספרה, התעמלות, ניתוחים. אבל מסתבר שההשקעה הזו אינה מבטיחה את עתידנו באמת. ב"השיק של השוק" נוכל לפתח את נושא ההשקעה בעצמנו לכיוונים חדשים ומרחיבים".

מיכל יערון, פסיכולוגית ספורט ומלווה מנהלים: "כסף הוא עניין ריאלי, אבל היחס לכסף הוא עניין רגשי ופסיכולוגי. שכשמדברים על הנושא כדאי להתבונן גם על החלקים היותר עמוקים המשפיעים עלינו, על מנת לקחת אותם בחשבון כשאנחנו נמצאים בתהליכי קבלת החלטות. מחקרים מוכיחים כי רוב הנשים מונעות ומושפעות מהיבטים רגשיים יותר מגברים, ולכן הנושא רלבנטי עוד יותר כשהשיח הוא שיח נשי".

לדברי עדית יערון, מנהלת יחידת השיווק והתקשורת בבורסה לניירות ערך: "כגורם מרכזי בשוק ההון אנו רואים חלק מתפקידנו ביצירת קשר עם הציבור הרחב ובהעלאת המודעות וההבנה של עולם התכנים הפיננסים. לבורסה מספר רב של תכניות לקידום נושאים אלה, ביניהן מרכז המבקרים החדש המתוכנן להיפתח לקראת סוף 2015. שיתוף פעולה זה מאפשר לנו פיתוח דיאלוג עם קבוצת קהלים אשר בדרך כלל איננה מהווה חלק פעיל בניהול ההשקעות ובשיח הפיננסי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il