TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כפר סבא: א. זיתוני פתחה לשיווק פנטהאוזים דו מפלסיים בפרויקט ECO בשכונה הירוקה


במקביל לשיווק הפנטהאוזים פתחה החברה פנטהאוז לדוגמא בקומה שביעית

חברת א. זיתוני החלה בשיווק פנטהאוזים דו מפלסיים בני 6 חדרים בפרויקט ECO בשכונה הירוקה בכפר סבא.

במקביל לשיווק הפנטהאוזים פתחה החברה פנטהאוז לדוגמא ממנו יוכלו הרוכשים להתרשם. הפנטהאוז עוצב על ידי מעצבת פנים והוא כולל ריהוט מלא, ריהוט גן, חדרי שינה, מטבח מאובזר ועוד.

הפנטהאוזים ממוקמים ב- 3 הפרויקטים אותם מקימה החברה בשכונה הירוקה בכפר סבא –
בפרויקט ECO טראס משווקים פנטהאוזים בקומות 7-8, בפרויקטECO בוטיק משווקים פנטהאוזים בקומות 4-5 ובפרויקטECO פלטינום משווק פנטהאוז בקומות 13-14.

שטחם של הפנטהאוזים נע בין 180 מ"ר ל- 200 מ"ר ובתוספת מרפסות בשטח כולל של כ- 100 מ"ר. חלק מהמפרסות פונות לנוף אורבני פתוח.

אכלוס הפנטהאוזים בפרויקט ECO פלטינום ובפרויקט ECO טראס הוא מיידי. אכלוס פרויקטECO בוטיק צפוי באפריל 2016.
מחירו של פנטהאוז בפרויקט החל מ- 3.2 מיליון שקל. לרגל שיווקם תעניק חברת א. זיתוני הנחה של כ- 200 אלף שקל מהמחיר.

אבי זיתוני, מבעלי חברת א. זיתוני ציין, כי "אם בעבר, הדירות לדוגמא היו ממוקמות בקומות הראשונות או אפילו מחוץ לפרויקט, היום הדירות לדוגמא מטפסות למעלה עד לפנטהאוז. בחרנו להשקיע בהקמת הפנטהאוז לדוגמא, כדי לתת את החוויה המגורים העתידית במלואה. כשאתה עומד על המרפסת או כשאתה מסתובב בדירה ורואה את היוקרה והאיכות, אתה אומר 'פה אני רוצה לחיות'. אין דבר שממחיש זאת טוב יותר".

בנוסף התייחס זיתוני לשכונה עצמה ולייחודית בבנייה הירוקה וציין, כי "כאשר התחלנו לבנות בשכונה אף אחד לא ידע מה זו בנייה ירוקה ומדוע היא יקרה יותר לעומת הבנייה הסטנדרטית. כיום כשהשכונה מאוכלסת, הפארק המרכזי הושלם ומוסדות החינוך נפתחו, ניתן לראות את איכות החיים עליה דיברנו כל השנים. לראיה, בשל הביקושים הרבים והיצע הדירות שהולך וקטן המחירים רק עולים".

פרויקט ECO בשכונה הירוקה בכפר סבא - השכונה האקולוגית הראשונה בישראל. מדובר בפרויקט הנבנה מחומרים ידידותיים לסביבה. הפרויקט יכלול בסופו של דבר כ-520 יחידות דיור, בתמהיל 5 ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן. תוכנית הבינוי המאפיינת את הפרויקט היא מרווחים גדולים בין הבניינים. כל הבניינים תוכננו להיבנות במתחם הכולל שדרות ירוקות ופארקים, עם נגישות מלאה לאזורי המשחקים וללא חציית כבישים. בשכונה ייושמו שיטות למניעת רעש, זיהום אוויר, מים וקרקע (חסכון באנרגיה, שימוש במקורות אנרגיה נקיים וכו') וכן נעשה שימוש במגוון חומרים למיחזור (מי נגר עילי, חומרי בניה, התקנת מיכלים להפרדת פסולת במקור ועוד). בהוראות התב"ע לשכונה ניתן דגש על שיפור איכות החיים והסביבה של התושבים, החל מיחידת הדיור הבודדות ועד לתכנון כולל של השכונה. כעת משווקת החברה את ECO בוטיק, את ECO פלטינום ואת ECO טראס.

פרויקט ECO פלטינום כולל את המגדלים הראשונים שנבנו בשכונה הירוקה בכפר סבא, הם ממוקמים בלב השכונה, צמוד לפארק המרכזי, ומגיעים לגובה של 13 ו-14 קומות. למגדלים תכנון ייחודי בצורת שבשבת, המאפשרת לכל דירה פרטיות מוחלטת גם במרפסת. הכניסות לדירות נפרדות, כמעט ללא קירות משותפים, כשנקודות החיבור בין הדירות מינימאליות ומתקיימות רק באזורי האמבטיות או המטבחים. בנוסף, בכל מגדל נבנה מועדון דיירים וחדר כושר. עד היום אוכלסו מגדל פלטינום 1 ופלטינום 2 נמצא בעיצומו. המגדל השלישי והאחרון בפרויקט – מגדל פלטינום 3, כולל 51 יחידות דיור המתחלקות על פני 13 קומות ובתמהיל של 4,5 ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

פרויקט ECO טראס ממוקם בלב השכונה הירוקה, מול בית הספר הירוק ובקרבת הפארק המרכזי. הפרויקט כולל 4 בניינים בני 6 קומות ו-77 יחידות דיור – 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

פרויקט ECO בוטיק - כולל 2 בניינים אינטימיים, בני 4 קומות כל אחד, ו-13 דיירים בלבד בכל בניין ובסך הכול 26 יחידות דיור. מדובר למעשה בשלב נוסף של פרויקט ECO הכולל, בין היתר, דירות גן, דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים, לופטים ודופלקסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il