TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עלייה של 65% בביקוש לתחפושות יד שנייה


איירון מן והנסיכה אלזה המבוקשים ביותר בפורים
התחפושת היקרה ביותר – חליפת לדים ב- 8,900 שקל
עוד באתר – תחפושת של אריק ובנץ, מכונת כביסה ופופקורן

מנתוני אתר יד2 עולה, כי בשנה האחרונה חלה עלייה של 65% בביקוש לתחפושות יד 2 כשבשנת 2014-2015 נרשמו 485,712 חיפושים באתר לעומת 294,657 חיפושים בתקופה המקבילה אשתקד.

כמו כן גם במספר המודעות המפורסמות באתר המציעות תחפושות למכירה, נרשמה עלייה של 46% עם 4,351 מודעות שפורסמו באתר לעומת 2,963 בתקופה המקבילה אשקתד.

בנוסף לקראת חג פורים הקרב הכינו באתר יד2 סקירת תחפושות הנמכרות באתר. התחפושות הפופולריות ביותר בחג פורים 2015 המתקרב - הן תחפושות לילדים של גיבורי על (איירון מן, ספיידרמן, באטמן וכיו"ב) ושל דמויות נשיות כדוגמת הנסיכה אלזה מהסרט "לשבור את הקרח" (frozen), דורה החוקרת, בת הים הקטנה, נסיכות מהאגדות ובובות בראץ.

תחפושות מבוקשות נוספות הן תחפושות לתינוקות כשהפופולריות ביותר הן תחפושות של נסיכות, ספיידר בייבי, כבשה, ליצן ודרדרסית. (נמר, ארנב, אריה ועוד...).

בגזרת התחפושות למבוגרים מככבות תחפושות של שוטרת, פיראטים, ימאים, ספיידרוומן, בלרינה ועוד.

טווח המחירים של התחפושות המוצעות למכירה באתר הוא רחב במיוחד, כך למשל, תחפושות למבוגרים עולות בין 30 שקל ל- 800 שקל, תלוי במורכבות התחפושת כשהתחפושת היקרה ביותר היא תחפושת של חליפת לד למבוגרים המוצעת למכירה ב- 8,900 שקל. עוד ניתן למצוא באתר – כובעי סומבררו מקוריים במחיר של 1,200 שקל וכפתן מרוקאי במחיר של 995 שקל.
תחפושות לילדים עולות בין 10 שקל ל- 300 שקל ומחירי תחפושות לתינוקות נעים בין 20 שקל ל- 100 שקל.

תחפושות מיוחדות שמוצעות למכירה באתר הן תחפושת זוגית של אנשי לגו, תחושת של אריק ובנץ במחיר של 800 שקל, מכונת כביסה ופופקורן במחיר של 80 שקל ותחפושת של טווס.

לדברי גל עופרים, סמנכ"לית השיווק של יד2: "כמו בשאר המדורים, גם במדור פורים אנחנו רואים התעוררות של צרכנות נבונה בשנה האחרונה. היצע המודעות גדל משנה לשנה וכך גם כמות החיפושים, בעיקר בחודשיים-שלושה שלפני חג פורים. שני הצדדים, הן הקונה והן המוכר, מבינים היום יותר מבעבר את הפוטנציאל שברכישת תחפושות ואביזרים מיד שנייה. מדובר במהלך שחוסך כסף לקונה, שבעצם רוכש תחפושת שהייתה בשימוש רק פעם אחת, ומצד שני – גם מאפשר למוכר להחזיר לפחות חלק מההשקעה שהשקיע בתחפושת, שלרוב שכבה בארון במשך שנה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il