TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גרסאות חדשות לתוכנת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security


הגרסה השמינית של מוצרי האבטחה של ESET כוללים מנגנון זיהוי פרצות אבטחה משופר והגנה מפני ניסיונות חטיפת המחשב לרשתות מחשבים זומביים, לצד שיפורים במנועי הסריקה וניקוי האיומים.
חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, הכריזה היום על שחרור הגרסה החדשה של מוצרי האבטחה שלה לשוק הפרטי. הגרסאות החדשות מציגות טכנולוגיה חדשה למניעת חטיפת המחשב וצירופו לרשת מחשבים "זומביים" המכונה Botnet לצד שיפור במנגנון זיהוי פרצות אבטחה פוטנציאליות באפליקציות השונות המותקנות על המחשב.

לפני סקר האבטחה השנתי של חברת סיסקו לשנת 2014 פרצות אבטחה בתוכנת הג'אווה, המותקנת על מיליארדי מחשבים וסמארטפונים ברחבי העולם, היוו 91% מסך פרצות האבטחה ב 2013. בנוסף, קורא המסמכים של אדובי, ותוכנות האקסל וה Word של מיקרוסופט אחראיות ל 3% מסך פרצות האבטחה כל אחת.

כדי להגן על המשתמשים מפני איומים פוטנציאליים המנצלים את אותן פרצות אבטחה, יצרה ESET את מנגנון זיהוי פרצות האבטחה – Exploit Blocker – באנטי וירוס NOD32 ובחבילת האבטחה ESET Smart Security. המנגנון מסוגל לזהות התנהגות חשודה של קבצים המנסים להשתמש באותן פרצות אבטחה כדי להדביק את מחשבי הקורבנות בווירוסים ובתוכנות זדוניות אחרות ומספק הגנה מפני איומים שטרם נתגלו ומכונים "איומי יום אפס" (Zero Day).

פיצ'ר חדש, שנכלל רק בחבילת האבטחה ESET Smart Security, הוא מנגנון הגנה מפני צירוף המחשב לרשת Botnet. ה Botnet היא רשת של מחשבים הנגועים בתוכנה זדונית המאפשרת לתוקפים להשתמש במחשב למטרות התקפה על אתרי אינטרנט ושרתים וכן למשלוח של כמויות גדולות של דואר זבל, מבלי שלבעליו החוקיים של המחשב יהיה מושג על המתרחש מתחת לפני השטח.

מנגנון ההגנה מפני Botnet מסוגל לזהות תבניות תקשורת חשודות, המאפיינות רשתות Botnet ובכך להתריע למשתמש על הפעילות החשודה המתרחשת במחשב שלו, מבלי שהוא מודע לכך.

"המטרה שלנו ב- ESET היא לאפשר לכל משתמש לגלוש ולמצות את הפונטציאל הרב באינטרנט בבטחה, מתוך ידיעה שהמוצרים שלנו שומרים עליו מוגן". אומר גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל. "מגוון הטכניקות שיש בידיי האקרים הוא רחב היקף ומתעצם כל הזמן, וזה מאפשר להם להגיע למידע רגיש או לנצל את משאבי המחשב למטרות זדוניות, לרוב מבלי שהמשתמש מודע לכך. לכן אנחנו משכללים את יכולות ההגנה במוצרים כל הזמן, שנוכל לעמוד בהבטחה שלנו – הגנה מצוינת וקלילה שמאפשרת הנאה מלאה מהאינטרנט".

מחברת ESET מבטיחים שהגרסאות החדשות תומכות גם במערכות ההפעלה החדשות של Windows 8, 8.1 ו- 10 וכן בגרסאות ישנות יותר כמו ה Windows 7 ואפילו XP, ומזמינה לקוחות קיימים, בעלי רישיון בתוקף, לשדרג לגרסה החדשה ללא עלות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il