TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סוכנות המיתוג והפרסום OPEN אימצה טכנולוגיה חדשה לשיחות וידאו חינמיות


סוכנות המיתוג והפרסום OPEN אימצה טכנולוגיה חדשה לשיחות וידאו חינמיות
משרדי פרסום רבים, כמו גם עסקים מתחומים אחרים מטפלים בלקוחות בינלאומיים. בדומה לעבודה עם לקוחות מקומיים, גם בעבודה עם לקוחות בחו"ל יש צורך בשמירה על קשר רציף עם הלקוח, ביקורים מפעם לפעם להצגת פרויקטים, עבודה שוטפת ויוזמות שונות. הדבר כרוך בשיחות טלפוניות וטיסות רבות ויקרות לחברה. לפני מספר חודשים, אימצה OPEN טכנולוגיה חדשה של Microsoft המאפשרת שיחות וידאו חינמיות עם לקוחותיה הבינלאומיים בשילוב שיחות צ'אט והצגת מצגות וסרטוני קמפיינים. לראשונה בישראל, משרד פרסום מאמץ את טכנולוגיית ה- Lync של Microsoft לתקשורת אונליין עם לקוחותיו בחו"ל. בין השאר, ה- Lync, כחלק מחבילת שירותי הענן Office 365, מאפשר ל OPEN לנהל שיחות ועידה מאובטחות של עד 1000 משתתפים. פרויקט הטמעת ה- Lync בוצע תוך ימים בודדים על ידי אוריינטל מערכות מחשוב בע"מ.

"בוצעו 2 פיילוטים, שעברו בהצלחה יתירה, בהם נבדקו היכולות של Lync בהצגת ווידאו, שיתוף מסך וכן התאמה בזמן אמת לשינויים בעומס הרשת ובתקשורת", אומר עופר וינברג, מנהל מכירות ושיווק, אוריינטל מערכות מחשוב, "השיקולים העיקריים לבחירת השירות על ידי הלקוח היו הגמישות והקלות ברישום לשירות, התמיכה של מיקרוסופט וכן העלות האטרקטיבית של השירות. בנוסף, ה- Lync מאפשר חיסכון כספי עצום בנסיעות לחו"ל וכן הצגת פרויקטים ומצגות ללקוח באופן מרשים יותר מאשר שליחת המצגת במייל".

Open, המתמחה בהובלה וניהול של תהליכי מיתוג ופרסום, הוקמה בשנת 2000 ע"י איל כ"ץ וסער פרידמן ומונה כיום 25 אנשים מדיסציפלינות שונות. מגוון לקוחות החברה כולל חברות מתחומים שונים בארץ ובעולם, ביניהן: חברות סטארט אפ, תקשורת, מזון, קמעונאות ,נדל"ן ,פיננסים ועוד.

"הקשר עם מגוון הלקוחות הבינלאומיים היה במיילים ובטלפון וכן טיסות מפעם לפעם למשרדי הלקוח בחו"ל להצגת פרויקטים וישיבות אסטרטגיה", אומר איל כ"ץ, מנכ"ל OPEN, "הנסיעות התכופות היו הכרחיות כיוון שבטלפון ובמיילים אין אפשרות להציג את הפרויקט, להסביר ולקבל משוב בעת ובעונה אחת. ה-Lync של מיקרוסופט מאפשר לנו כעת לבצע שיחת ווידאו מול הלקוח בחו"ל , להציג ווידאו ומצגת מבלי לקום מהכיסא וללא צורך בשיחות וטיסות יקרות. פיתרון התקשורת חוסך לנו זמן ומשאבים יקרים ובזכות השימוש במודל הענן, במסגרת חבילת Office 365, מדובר בדולרים בודדים מדי חודש למשתמש. אני בהחלט ממליץ לכל חברה שעובדת עם לקוחות או קולגות ברחבי עולם לאמץ את כלי התקשורת החסכוני הזה."

פתרון תקשורת אחודה בענן Lync Microsoft, המהווה חלק מחבילת הענן Office 365, מבוסס על תשתית IP ומוזיל משמעותית את עלויות התקשורת של העסק. הוא משלב במערכת אחת את כל אמצעי התקשורת במשרד כולל: שיחות מחשב למחשב (VoIP), שיחות ועידה, ווידיאו קונפרנס, מסרים מהירים, סטטוס נוכחות ועוד. ניתן לקיים שיחות וידיאו ממוחשבות של עד 1,000 איש בכל שיחה. ניתן להציג בפניהם מצגת ולראות במקביל את פני המשתתפים באותה העת, לתגובות ולשאלות. ניתן במקביל להתכתב ולהעיר הערות בכתב למצגת וכו'. בכך יש חסכון לא רק בעלויות התקשורת הישירות אלא, כאמור, גם בנסיעות לפגישות מרוחקות ברחבי הארץ ולחו"ל. בנוסף לשירות תקשורת בענן (Lync), כוללת חבילת Office 365 שירות דואר אלקטרוני בענן (Exchange) ושירות פורטל ארגוני בענן (SharePoint).

"בישראל קיימים מאות אלפי עסקים קטנים אשר חותרים כל העת לחסוך ולהתייעל", אומרת שני ענבר-קריטי, מנהלת שיווק למגזר העסקים הקטנים והבינוניים, מיקרוסופט ישראל, "השימוש בתוכנות עסקיות דרך האינטרנט מאפשר לאותם עסקים חיסכון עצום בהוצאות הכרוכות ברכישת שרתים, שטח משרד ותחזוקה. בישראל כבר נרשמו אלפי עסקים, דוגמת משרד הפרסום OPEN, לשירות זה שעלותו דולרים בודדים לחודש לכל משתמש. Office 365, ובכללה ה- Lync, הותאמה במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים ומאפשרת גם לעסקים הקטנים ביותר ליהנות לראשונה מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר במחיר שולי ושווה לכל נפש".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il