TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת "משלוחים שופ" משדרגת את אתר האינטרנט שלה


האתר משיק את השם החדש "משלוחים שופ" ואיתו הלוגו החדש; לרגל השקת האתר קופונים ומבצעים מיוחדים לגולשי האתר
חברת "משלוחים שופ" בעלת פורטל אינטרנטי ייחודי המאפשר חיפוש מהיר ונוח למגוון מוצרים, שהמשותף לכולם הוא שניתן להזמין אותם הביתה או למשרד., משלוחים שופ שידרגה את אתר האינטרנט, ומשיקה שם חדש "משלוחים שופ" ואיתו לוגו חדש.

חברת "משלוחים שופ" הינה המקבילה של 144 למגוון מוצרים בעולם המשלוחים. ומאגדת בתוכה מספר תחומים כגון: משלוחי אוכל, פרחים ומתנות, דיו למדפסות, ציוד לבעלי חיים ועוד בכל רחבי הארץ....משלוחים שופ הינה החוליה המקשרת והזמינה ביותר בין בית העסק לצרכן הסופי, בכל יום בכל שעה ולמספר רב של צרכנים.

השם החדש "משלוחים שופ" נובע מכך שהאתר הרחיב את כל הקטגוריות ועולמות התוכן ואינו מתמקד אך ורק במשלוחי אוכל. מבחינת הצרכן הסופי, ניתן להזמין אונליין ישירות דרך האתר או דרך הטלפון אל מול בית העסק . מגוון של מוצרים מתחומים שונים.

כדי לעודד את הצרכנים להזמין דרך האתר, משלוחים שופ מחלקת הטבות והנחות לגולשים במעמד ההזמנה. הטבות אלה ניתנות לרב המכריע של בתי העסק המופיעים באתר. באתר תפריט מסודר ולרוב עם תמונות הממחישות את מטריית המוצרים. הלוגו החדש מתהדר בשקית קניות , המוכרת לכולם מעולם הקניות. כמו כן החברה מפעילה מוקד טלפוני במידה והצרכן אינו מול מחשב ומפנה את הלקוח מיידית לאיזה בית עסק שיחפוץ בכל רחבי הארץ.

אופציה נוספת הקיימת באתר היא האזור האישי, הנותן לגולש המזמין לשמור את בתי העסק המועדפים עליו במקום לחפשם באתר. האזור האישי נותן אפשרות לשמור את ההזמנות הקודמות שהתבצעו (און ליין/ טלפון), ובכך לשגר הזמנה שבוצעה בעבר מבלי למלא שוב פרטים ומוצרים, וכמו כן לצרכן יש מעקב מלא על הקניות שערך. עוד שיפור שהוכנס באתר החדש לנוחות הגולשים הוא האפשרות לבצע "רשימת קניות" של מוצרים מאותו עסק, כדי שהכל יהיה מונח לפניו גם בהזמנה טלפונית ישירות מול בית העסק.

לרגל השקת האתר החדש ניתנות הנחות מיוחדות לגולשי האתר. בין ההנחות ניתן לקבל קופונים ומבצעים שונים במגוון בתי העסק שקיימים באתר. לדוגמא חלק מההנחות: משלוחי אוכל: בביג מאמא 10% הנחה, פיצה מטר מקבלים לחם שום במתנה, סופרסושי מקבלים רול סושי במתנה, בבורגוס מקבלים קינוח במתנה ובפאפגיו מקבלים מנת כנפיים חינם.

בעלי עסקים הנמצאים באתר, יכולים בכל נקודת זמן לדעת מי פנה אליהם ומהיכן, האם התבצעה קניה, האם שיחת הטלפון נותקה ומה היה אורכה. בנוסף, יכולים בעלי העסקים לקבל נתונים סטטיסטיים לגבי פילוח הלקוחות וסוג ההזמנות שלהם.

לדברי גיא נאור, מנכ"ל חברת משלוחים: " לאור הניסיון שלנו, הבנו שנוחיות ונגישות הן מילות המפתח אצל צרכן הסופי. הגולש היום רוצה לקבל תחת קורת גג אחת מגוון מוצרים ותחומי עניין ולכן הגדלנו והרחבנו את מטריית אפשרויות ההזמנה, ומספר החברות והתחומים באתר. אנו נפעל להוסיף תחומים נוספים וקטגוריות שונות ומענינות שיתנו לגולש פיתרון למספר צרכים באתר אחד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

27/4/10
1. מעולה, אחלה שם אחלה אתר - קובי כוכבי
וואו השינוי ממש דרסטי אני מזמין מאתר mishlohim.co.il והאתר החדש הרבה אבל הרבה יותר נוח. פגז כל הכבוד.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il