TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבנק הבינלאומי משיק משכנתא חדשה: "משכנתא'לה"


אילוסטרציה - משכנתא
המשכנתא מאפשרת ללקוח ליהנות מתשלום חודשי קבוע במסלול הפריים, בו הריבית עשויה להשתנות במהלך חיי ההלוואה
הבנק הבינלאומי משיק משכנתא חדשה: "משכנתא'לה – המשכנתא שלא גדלה אף פעם". המשכנתא מאפשרת ללקוח, לראשונה במערכת הבנקאית, ליהנות מתשלום חודשי קבוע במסלול הפריים, בו הריבית כידוע עשויה להשתנות במהלך חיי ההלוואה. הדבר מתאפשר באמצעות שינוי תקופת ההלוואה במקרה של שינוי בריבית הפריים, כך שמספר התשלומים משתנה אך סכום התשלום החודשי נשאר קבוע.
המשכנתא היא בריבית אטרקטיבית של פריים פחות 0.5% לשנה והיא לתקופה של עד 15 שנה. מסלול הפריים מוצע במסגרת תמהיל בו ישנו מסלול אחד נוסף לפחות. לרשות הלקוח על פי בחירתו מגוון מסלולים נוספים בריביות אטרקטיביות (צמוד מדד, צמוד דולר, גרייס וכו).
במקרה בו במהלך חיי ההלוואה, יחול שינוי בשיעור ריבית הפריים, התשלום התקופתי הקבוע לא ישתנה אולם יחול שינוי בתקופת ההלוואה:

אם שיעור ריבית הפריים יעלה (עד למקסימום של 4% ) תקופת ההלוואה תוארך כך שהיא תותאם לתשלום התקופתי הקבוע. זאת עד לתקופה של 25 שנה.

אם שיעור ריבית הפריים ירד התשלום התקופתי הקבוע לא ישתנה אולם תקופת ההלוואה תקוצר כך שהיא תותאם לתשלום התקופתי הקבוע.

אירית שלומי, סמנכ"ל וראש אגף בנקאות בבנק הבינלאומי אמרה כי: "המשכנתא החדשה מאפשרת ללקוחות ליהנות הן מתנאי הריבית הנמוכים כיום והן מהביטחון הכלכלי של תשלום חודשי קבוע. כדי להקטין את הסיכון שבעליית ריבית, מוצע מסלול הפריים כחלק מתמהיל משכנתא. "


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il