TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חסכון משמעותי למסעדות, לחברות ולעובדים הרעבים:


קרדיט- אור קפלן
כרטיס האשראי Card PayEm מאפשר קניית אוכל בכל מסעדה ללא עמלות תיווך


• חברת הפינטק PayEm מנפיקה את כרטיסי האשראי הבינלאומיים לעובדי החברות בחינם. רווחיה מגיעים מהעמלה הצולבת ומשירותים מורכבים יותר כגון ניהול הוצאות רכש

• בכרטיס האשראי של PayEm מנוהל תקציב הוצאות המזון החודשי שמקצה החברה לעובד, באמצעותו הוא יכול לקנות ולהזמין אוכל מכל מקום ללא עמלת תיווך וללא מגבלת מחיר

• מנכ״ל חברת PayEm, איתמר ג׳ובני: "כרטיס האשראי PayEm Card מספק שיפור משמעותי הן לחברות שמחפשות פתרון לניהול תקציבי ההסעדה של עובדיהן והן למסעדות"


על כן, קל להבין מדוע המסעדות אוהבות את הפתרון שמציעה PayEm ביחס לאלטרנטיבות השולטות כיום בשוק כרטיסי האוכל בישראל והן יכולות כעת למכור את המנות שלהם במחיר שפוי יותר, מבלי שרווחיותן נפגעת בשל העמלות הגבוהות הנגבות על ידי חברות כגון סיבוס ותן ביס, אשר שולטות בכ-80% מהשוק.

עמלות תיווך של חברות אלה נעות בין 7.5% +מע"מ להזמנה בישיבה במסעדה ועד ל-12.5%+מע"מ על סליקת הכרטיס במקרה שהעובד הזמין מהן את האוכל במשלוח, זאת בתוספת לעמלות הסליקה ולעמלות הנגבות על ידי חברות משלוחים כגון וולט, שמייקרות את עלויות המנה בעשרות אחוזים.

PayEm מנפיקה את כרטיסי האשראי הבינלאומיים לעובדי החברות בחינם. רווחיה של PayEm מגיעים מהעמלה הצולבת. החברה גובה עמלת SaaS מחברות המשתמשות במוצריה המורכבים יותר, כגון ניהול רכש והחזר הוצאות. מי שקובע ומנהל את התקציב להוצאות המזון של העובד בכרטיסי האשראי של PayEm Card הן מחלקות ה-HR והפיננס של החברה.


כך לדוגמא, יכולה חברה העובדת עם PayEm לבחור בין מתן כרטיס אשראי וירטואלי או כרטיס אשראי פיזי ולהחליט על גובה התקציב שהיא מקצה לכל עובד להוצאות מזון וגם כיצד ינוצל.

יצוין עוד כי כרטיסי האשראי של PayEm Card מתממשקים ל-Google Pay ול-Apple Pay. כך שלאחר שקיבל את הכרטיס מהחברה יכול העובד להכניס את פרטי הכרטיס ל-Google Pay או Apple Pay ולבצע את התשלום באמצעות הטלפון הנייד.


השימוש ב PayEm Card מאפשר לחברה, אם היא רוצה, לבחור מראש את המסעדות ושירותי ההסעדה איתם הם עובדים, או להשאיר את הבחירה במסעדה בידי העובד, להגדיר מראש את התקציבים המוקצים להוצאות העובדים ולנהל את סך ההוצאות השוטפות של העובדים באופן מבוקר ושקוף.

הניהול הכולל של הוצאות החברה באמצעות פלטפורמת ה-SaaS לניהול הוצאות עובדים ורכש של חברת הפינטק הישראלית PayEm מחוללת כבר היום מהפכה באופן בו צוותי הפיננסים בחברות מנהלים את הוצאות החברה. האפשרות לשימוש בכרטיס האשראי של PayEm מאפשרת הרבה מעבר להוצאות על אוכל, אלא מהווה פתרון הוליסטי הכולל גם הוצאות מתוקצבות אחרות של העובדים כגון הוצאות על חדר כושר, על הכשרות ושיעורים אונליין, על הוצאות Wellness שונות של העובדים, על הוצאות נסיעה ועל כל תקציב אחר אשר החברות מקצות לעובדים, זאת בנוסף לניהול תקציבי הרכש של החברה.

לדברי מנכ"ל חברת PayEm, איתמר ג'ובני: "כרטיס האשראי PayEm Card מספק שיפור משמעותי הן לחברות שמחפשות פתרון לניהול תקציבי ההסעדה של עובדיהן וכמובן למסעדות שחוסכות את עמלות התיווך. באמצעות כרטיס האשראי של PayEm, המונפק כבר לאלפי עובדים במאות חברות בישראל ובעולם, החברות יכולות לאפשר לעובדים שימוש גמיש בתקציבי ההסעדה החודשיים, והמסעדות יכולות לקבל תשלום מלא בעבור האוכל שהן מציעות לעובדים, ללא נטל עמלות התיווך הכבד הקיים בשימוש בכרטיסי ההסעדה הקיימים כיום. כל זאת, תוך שליטה מלאה של הצוות הפיננסי של החברה לה מונפקים כרטיסי האשראי שלנו בתקציבים המוקצים לעובדים ובהוצאותיהם".

על אודות PayEm

פלטפורמת ה-SaaS החדשנית של PayEm מאפשרת לצוותים פיננסיים בארגונים ניהול הוצאות ורכש תוך בקרה יעילה, שקיפות ואוטומציה. הטכנולוגיה מתעדת בקשות וחשבוניות, מייצרת חיובים, מתזמנת ושולחת תשלומים לכל מקום בעולם ובכל מטבע, תוך סיווג אוטומטי וסנכרון אוטומטי עם מערכות ה-ERP של הארגון.
PayEm חוסכת לצוותי הכספים משימות שעולות זמן וכסף יקרים, מפחיתה חיכוכים ותסכולים ומאפשרת הצגה של התמונה הרחבה של כלל הוצאות הארגון. כל זאת, מבלי להתפשר על נראות בזמן אמת של תהליכי הדיווח והאוטומציה לכל מחלקה, צוות, עובד, חברת בת או ספק.

PayEm נוסדה בשנת 2019 על ידי המנכ"ל איתמר ג'ובני וסמנכ"ל הטכנולוגיה עומר רימוך. מטה החברה נמצא בתל אביב. עד כה גייסה החברה 27 מיליון דולר ממשקיעים כגון Glilot Capital, Pitango First, NFX, LocalGlobe, FreshFund ואנג'לים בולטים בתעשיית הפינטק. פלטפורמת ההוצאה והרכש הגלובלית של PayEm כבר נמצאת בשימוש על ידי מאות ארגונים, ביניהם Jfrog, Fiverr, Next, ועוד.


חברת הפינטק PayEm מציעה פתרון חדשני שמפחית לאפס את עמלות התיווך בשוק כרטיסי האוכל לעובדים בישראל. החברה מציעה להנפיק לחברות וארגונים את כרטיס האשראי PayEm Card שניתן לעובדי החברה וכולל את תקציב הוצאות המזון של העובד, באמצעותו הוא יכול לקנות ולהזמין אוכל מכל מסעדה שמכבדת כרטיסי אשראי, מחברות המשלוחים ואפילו מהסופר - ללא עמלות תיווך וללא הגבלה מאיפה להזמין את האוכל, כל זאת גם תוך גמישות ביחס לסכום בו יכול העובד להזמין בכל פעם.

השימוש של העובדים הרעבים בכרטיסי האשראי של PayEm לצורך קניית מזון אינו כולל כל עמלת תיווך נוספת למסעדה, כפי שנגבית כיום על ידי החברות השולטות בשוק כרטיסי המזון, אלא מסתכמת רק בעלויות הסליקה של כרטיס האשראי של PayEm שנמוכות מהן בשיעור ניכר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il