TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היסטוריה בעולם הספורט:


קרדיט : אסנת קרסננסקי
שחקני הכדורסל ב-EuroLeague ילבשו מצלמות גוף של חברת הסטארט-אפ הישראלית MindFly.


חברת הסטארט-אפ הישראלית MindFly


 תחת הסכם המסגרת עם היורוליג ייכנסו המועדונים הגדולים באירופה, בתוכם מכבי תל אביב. תכני הוידאו המוצגים מנקודת המבט של השחקנים מכונים בשם FPV – First Person Point of View. כמו כן, היורוליג מתכננת להפוך את התכנים הללו לאסימוני NFT שיימכרו לאוהדי היורוליג.

MindFly חתמה לאחרונה על הסכם דומה עם מועדון הכדורסל של באיירן מינכן במסגרתו ילבשו שחקני הכדורסל של המועדון מצלמות גוף באימונים כתוכן לפלטפורמות חברתיות וכן לתוכן שעשוי להימכר כNFT-.

MindFly נוסדה בתחילת שנת 2021 על ידי שני יזמים סדרתיים: ערן טל, מנכ"ל החברה, ויהודה אלמליח הCTO-. ערן טל, יזם סדרתי בתחום הוידאו, הקים וניהל את הסטארט-אפים Evrideo, Goopi.tv ו- .Individual.tvיהודה אלמליח הוא אחד מהמייסדים וה-CTO של אופטיבייס שהונפקה בנאסדאק והגיעה לשווי של כחצי מיליארד דולר. כמו כן היה המייסד וה-CTO של מוביקסל שנמכרה לחברת פלאש נטוורקס,. מיינדפליי מעסיקה 8 עובדים בתל אביב ובברצלונה.


החברה גייסה עד היום גיוס סיד 1.7 מיליון דולר מקבוצה של משקיעים פרטיים בהובלה של איש ההון סיכון ליאור אלקן, שמנהל את מועדון המשקיעים M-Fund Club, והשקיע בתחילת הדרך של מספר חברות סטארט-אפ מהצומחות בישראל, ביניהן: Zesty ו-GrowthSpace.

"סוף סוף מצאנו פתרון FPV שהוא 100% בטוח, 100% ללבישה ו-100% בלתי נראה", אומר מארק בורתומאו, מנהל החדשנות של היורוליג שציטט משוב של שחקנים מקצועיים ממספר קבוצות מהיורוליג שניסו את הפתרון מאז אוקטובר 2021.

"פתרון ה-FPV של MindFly יציב את הצופים ממש במרכז המגרש במהלך המשחקים והאימונים ויעמיק את היחסים בין האוהדים לשחקנים ולקבוצות המשתתפות בטורניר", מסר אלכס פרר, מנהל השיווק והתקשורת של היורוליג. "אנו גאים לספק חידוש כה מדהים לאוהדים שלנו".

MindFly מספקת פתרון מקצה לקצה לספורט מקצועני שמשתמש במצלמות גוף מבוססות AI שמצלמות כולל סאונד את נקודת המבט של השחקן, ופלטפורמת AI בענן שמייצבת, מביימת, עורכת ומפיצה סרטוני וידאו ובעתיד גם שידורים חיים. הפתרון מוצע לכל ענפי הספורט בכל סוגי המגרשים והוא ניתן ליישום ללא צורך בצוותים נוספים אן השקעות בתשתית.

"המסר שלנו לקבוצות ולשחקנים הוא: you wear the vest, and we take care of the rest" מסר ערן טל, מנכ"ל ומייסד משותף MindFly. ערן הוסיף: " MindFlyמייצרת לחובבי הספורט תוכן חדש ומלהיב שלא היה קיים עד היום. אנחנו בתהליכי מו"מ מתקדמים לקראת חתימה על הסכמים גם עם קבוצות ,וליגות כדורגל בכירות באירופה, וגם עם גופי שידור גדולים. בשנה הקרובה אנחנו שואפים להיכנס לשותפויות נוספות ברחבי העולם בדגש על קבוצות, ליגות וגופי שידור בכירים באירופה ובארה"ב במטרה להגיע למכירות של מיליוני דולרים ב- 2023".

ליאור אלקן, מנהל M-Fund Club, מסר: " MindFlyמביאה לשוק רעיון פורץ דרך בעל פוטנציאל שוק אדיר, שמובל על ידי ערן ויהודה, יזמים מנוסים עם ברק בעיניים וחדוות יצירה מתוך חיבור עמוק לתחום שלהם. גם ערן וגם יהודה הקימו חברות מוצלחות בעבר, ולשניהם הניסיון הנדרש בדיוק בשביל חברה כמו מיינדפליי, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עסקית. היכולת שלהם לזוז מהר בפיתוח המורכב ובהתאמת המוצר לשוק היא פנומנלית".

בשלב זה המערכת משדרת קטעי וידיאו נבחרים של רגעי שיא במשחקים ובאימונים ובקרוב תשדר משחקים שלמים בשידור ישיר. הפתרון מותאם לכל ערוצי המדיה לרבות פלטפורמות של מדיה חברתית, פלטפורמות NFT, OTT, אתרי אינטרנט, אפליקציות D2C, ערוצי טלוויזיה ולכל סוגי המכשירים (טלוויזיות, מכשירי סלולר, טבלטים ומחשבים ניידים).

לינק לסרטון תדמית: https://www.youtube.com/watch?v=WFDebEifbHk

לינק לתמונות וסרטונים נוספים: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Cucs-S_JHIk1KXAu4quq1bPeVV5r5fa4

קרדיט תמונות וסרטונים: MindFly


תחולל בקרוב היסטוריה בעולם שידורי הספורט כשתניע את אחד מהחידושים הגדולים בחוויות הספורט של מאות מיליונים בעולם. MindFly והיורוליג חתמו על הסכם במסגרתו החל מהעונה הבאה שחקני כדורסל מקבוצות המפעל ילבשו במהלך המשחקים מצלמות גוף אישיות של MindFly ומערכת הענן מבוססת על בינה מלאכותית שבנתה תייצר לערוצים הדיגיטליים של היורוליג סרטוני וידאו מנקודות המבט של השחקנים להנאת הצופים שיוכל לראות, לשמוע ולחוות את השחקן על המגרש. בכל משחק צפויים ללבוש את המצלמות כ-2-3 שחקנים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il