TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סמל הסטטוס החדש של ההיי-טק:"יוטפו" מעניקה NFT לכל עובד מעל שנה בחברה


תומר תגרין ועמרי כהן צילום מור שני
חברת הטכנולוגיה שפיתחה פלטפורמת שיווק חדשנית הבנויה על תוכן גולשים עושה צעד ענק בעולם החדש שמסעיר את תעשיית ההיי-טק ומחלקת לעובדיה NFT
כל עובד בעל ותק של מעל שנה יקבל יצירת אמנות דיגיטלית עם פלמינגו, בעל החיים המזוהה עם החברה וערכיה

"לא היינו יכולים להקים את החברה בלי האנשים והקהילה שלנו. ידענו שאנחנו רוצים להחזיר חזרה משהו משמעותי עם ערך"

חברת הטכנולוגיה "יוטפו" שפיתחה פלטפורמת שיווק טכנולוגית וחדשנית המיועדת למסחר מקוון הבנויה על תוכן גולשים, עושה צעד משמעותי בתחום ה-Web 0.3 המצוי בתנופה אדירה ומוציאה קולקציית NFT ייחודית המיועדת באופן בלעדי לעובדיה.

במסגרת המהלך החדשני, שבבסיסו עומד חזון החברה ליצור קהילה בעלת משמעות לעובדים, תעניק "יוטפו" NFT לכל עובד עם ותק של מעל שנה בחברה, זאת בנוסף לאופציות והטבות נוספות. החברה בחרה לקדם מהלך זה על רקע התנופה שחווה תחום ה-eCommerce מאז הקורונה, שמגיעה כעת גם לתחום ה-Web 0.3. בין השאר, Shopify הקנדית שחתמה לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם "יוטפו", השיקה יכולות בעולמות ה-NFT כמו גם "נייקי" שהוציאה כמה דגמי נעליים מיוחדים באופן זה, "אדידס" שבחרה להשקיע במותג הקופים באופן זה, יוצרי "משפחת סימפסון" שמכרו כך פסלוני זהב עם דמויות הסדרה ועוד.

בימים אלה עשתה החברה Drop של אוסף NFT ראשון עם הפלמינגו, בעל החיים המזוהה עם החברה, שנוצר על ידי צוות העיצוב שלה, ל-40 עובדים שמקבלים זאת כמתנה ובעתיד יוכלו לסחור בהם על פי רצונם האישי. חלוקת ה-NFT נעשית כחלק ממהלך הכנסת העובדים למועדון במסגרתו יקבלו הטבות מיוחדות, כניסה למקומות שונים, מוצרים ייחודיים והזכות להיות חלק מקהילה ולעקוב אחר יצירות האמנות ב-NFT עם האפשרות לשמור או למכור, בדומה לאקוויטי. את התמלוגים מהפרויקט תתרום "יוטפו" לקהילה ולעמותות שייבחרו על ידי קהילת העובדים, כחלק ממטרת החברה לספק ערך אמיתי בתחומים אלה.

מנכ"ל ומייסד "יוטפו", תומר תגרין: ״במטרה להחזיר לקהילת העובדים שלנו, החלטנו לעשות צעד בעולם ה-NFT החדש והמרגש, שהכללים בו תואמים את התפיסה של 'יוטפו'. לא היינו יכולים להקים את החברה בלי האנשים והקהילה שלנו. ידענו שאנחנו רוצים להחזיר חזרה משהו משמעותי עם ערך. העובדה שכל עובד יכול לקנות ולסחור במוצרים דיגיטליים והחיבור למותג בהתאמה מוחלטת לעולם ה-eCommerce בו אנו פועלים, עורר בנו השראה. אנחנו מאמינים שנצליח לפתח את היוזמה הזו למודל אקוויטי חדש, אך מה שחשוב לנו בראש ובראשונה הוא תחושת ה'ביחד' - להתחבר בעוד ערוצים, לעשות פעילויות משותפות ואפילו לתרום יחד - לשם העתיד הולך וזה חלק מהותי מתרבות החברה שלנו״.

הרעיון מאחורי ה-NFT (non-fungible token, אסימון שאינו בר-תחליף) הוא ייצוג בעלות דיגיטלית שנרשמת על הבלוקצ'יין, וההוכחה לבעלות עליו, מכיוון שלא ניתן לבצע זיופים על הבלוקצ'יין. ה-NFT מונפקים כסדרה מוגבלת, וזהו הבסיס לערכם. כיום, יצירות שונות שהפכו אותן ל-NFT, משמשות חלק מעיצוב הזהות הדיגיטלית של אדם או חברה. התפתחות התחום עשויה להעניק ל-NFT, המהווה בימים אלה שער כניסה לתחום הקריפטו עבור רבים, מעמד זהה לשטרי בעלות, מרשמי טאבו ועוד. כחברה הניצבת בחזית מהפכת ה-Web 0.3 והיותה אחת מהראשונות לספק פתרונות ביקורת לעסקים מבוססי eCommerce, "יוטפו" מאמינה כי מסחר קריפטוגרפי מקוון יהווה הזדמנות גדולה למותגים הפועלים בתחום ה-eCommerce כבר במהלך השנה הקרובה, לצד תפיסה כי בין משימותיה של "יוטפו" נמצא השילוב בין חדשנות, עיצוב ועתיד תחום המסחר המקוון.

הפלמינגו NFT של "יוטפו" מסמל את איכויות עובדי החברה והיותם לבולטים וייחודיים בסביבתם, בדומה לציפור הטרופית. עוד מסמל הפלמינגו ערכים ותכונות נוספות שהחברה רואה בהן חשיבות גדולה לעובדיה ובהן תשוקה לעבודה, פוטנציאל גבוה, מחויבות ועוד. בשונה מהמונח "חד קרן" ("יוניקורן") המאפיין את הסטטוס של "יוטפו", החברה רואה עצמה מזוהה יותר עם מודל עסקי יציב עם מאות אלפי לקוחות בעולם, ולא עם חיה דמיונית.

אודות "יוטפו":
"יוטפו" פיתחה פלטפורמת שיווק חדשנית המיועדת למסחר מקוון, הבנויה על תוכן גולשים וצרכנים. הפלטפורמה מספקת למותגים יכולות ייחודיות לבלוט ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה eCommerce התחרותי. פלטפורמה זו כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת הכוללים ביקורות גולשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות SMS אשר יחד מייצרים חוויות לקוח ייחודיות ובעלות יחס המרה גבוה.
בחודש מרץ 2021, הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בסך 230 מיליון דולר בסבב Series F, סבב ההשקעות הגבוה ביותר של Yotpo עד כה, בהובלת קרנות בסמר וטייגר גלובל, כך שסך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על היקף של כ – 406 מיליון דולר
בנוסף, לאחרונה, חתמה ענקית המסחר המקוון הקנדית Shopify על שותפות אסטרטגית עם "יוטפו". החברות יפעלו לפיתוח פתרונות שיווק טכנולוגיים חדשים, במטרה לסייע למותגים להעמיק את קשריהם עם לקוחותיהם.
בין לקוחותיה של יוטפו ניתן למצוא את סטימצקי, דה רוקוקו, דר' גב, גליתה, ריפליי וקארפט-שופ, סופר פארם, Maelys, סטיב מאדן, סודה סטרים, בילבונג, עדיקה ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il