TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בניגוד למגמה: המותג סווטש מוריד מחירים בישראל


חנות סווטש צילום אסף לוי
כל שעוני המותג ישווקו בישראל במחירים הזולים בין 15% ל 25% - ובכך יהיו זהים למחירי המותג בשוויץ
בניגוד למגמה בארץ ובעולם, עם עליות מחירים הנרשמות בענף האופנה, מוצרי צריכה, תכשיטים, והנעלה, המותג סווטש בישראל מוריד את המחירים באופן משמעותי. מדובר בהורדה של בין 15% עד 25% על כל קולקציות השעונים של המותג, ובכך יהיו זהים למחירי המותג בשוויץ.

דודו פולטורק בעלי קבוצת רולטיים יבואנית המותג סווטש בישראל מסר: "בעקבות ירידה דרסטית של שער החליפין יש באפשרותנו להוריד את המחירים של המותג הותיק והאהוב סווטש. אנחנו מנסים להגיע למצב שהמחירים של סווטש, המותג המבוקש בקרב קהל רחב בישראל, להיות תחרותיים ושווים אל מול המחירים בחו"ל. במסגרת המהלך הנוכחי הצלחנו להשוות את מחירי סווטש בשוויץ ובאירופה. לדבריו: "המטרה היא להרגיל את הצרכן הישראלי לרכוש את המוצר בארץ, כמו שעשה בשנתיים האחרונות בשל השמיים הסגורים."

עוד אמר פולטורק: "הרעיון הוא להמשיך עם מגמה זו בעוד מותגי אופנה ויוקרה שקבוצת רולטיים מביאה לארץ, בניהם: קלווין קליין, הובלו, אומגה, טיסו ועוד.

מותג סווטש השוויצרי פונה לקהל מגוון הכולל נשים וגברים ומציג קולקציות חדשות בתדירות גבוהה מאוד המותג מפעיל בישראל 7 חנויות עצמאיות, ומשווק בעוד כ 50 נקודות מכירה, בניהם ברשת אימפרס השייכת לקבוצת רולטיים. המותג פונה לנשים וגברים עם מגוון ענק של דגמים וצבעים. כיום השעונים עשויים מחומרים ירוקים. סווטש החלו לייצר את השעונים שלהם מחומריים ביו קרמיים, המקנים לשעון גמישות ועמידות, בשילוב מגע דמוי משי. מחירי שעוני סווטש בישראל נעים בין 299 שח ל – 999 שח.

קבוצת רולטיים מייבאת ומשווקת בישראל למעלה מ 20 מותגי תכשיטים ושעונים, ביניהם: גוצ'י, ברגה, הובלו, אומגה, קלווין קליין, אוריס, אן קליין, המילטון, קנת קול, טיסו ועוד. הקבוצה מפעילה את רשת אימפרס- רשת לשעונים ותכשיטים כמו גם רשת סווטש. אתר און ליין של אימפרס בו ניתן לרכוש ממגוון השעונים והתכשיטים של הרשת וכן גם את שעוני סווטש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il