TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קניון עופר לב חדרה ממשיך להיתחדש:


חנות קונספט של טו גו צלם שלומי ברק
רשת TO GO פותחת סניף קונספט המשתרע על שטח של 250 מ"ר ונפתח בהשקעה של 1.5 מיליון ₪
קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר משיק השבוע חנות קונספט של רשת TO GO (טו גו), המשתרעת על שטח של מעל 250 מ"ר ונפתחת בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. חנות TO GO מצטרפת למגוון חנויות אופנה שנפתחו לאחרונה בקניון דוגמת רנואר וטוונטי פור סבן.
סניף TO GO החדש עוצב בסגנון אורבני - מודרני המשלב אלמנטים מברזל ועץ, במראה עדכני – אופנתי וכולל את כל מגוון הנעלים לנשים, גברים וילדים ואקססוריז. הקולקציה בחנות תתחדש מידי שבוע ולכן ניתן למצוא את ההנעלה הטרנדית ביותר.
בן דבש מנכ"ל קניון עופר לב חדרה: "אנו גאים להשיק את החנות החדשה של to go כחלק ממגוון רחב של שיתופי פעולה עם רשתות מובילות ובמסגרת מהלך אסטרטגי נרחב לחיזוק מעמדו של קניון עופר לב חדרה כקניון מרכזי בעיר חדרה ובסביבה".
לרגל פתיחת הסניף החדש יערך מבצע במסגרתו: 50% הנחה על הפריט השני מקולקציית סתיו חורף 2021-22.

רשת TO GO קיימת מאז 2003 ומתמחה באופנת נעליים ואקססוריז לגברים נשים וילדים, במחירים אטרקטיבים. כיום יש למעלה מ70 סניפים בפריסה ארצית. סניפי הרשת מעוצבים בצורה ייחודית – גודל החנויות, העיצוב וההשקעה מקנה ללקוח חווית קניה ובילוי אורבני, נוח, עכשווי ומהנה. הרשת מוציאה בכל שנה שתי קולקציות – אביב קיץ וסתיו חורף, כל קולקציה מונה למעלה מ1000 דגמים לנשים גברים וילדים. בנוסף להשלמת המראה יש לרשת קולקציה רחבה של תיקים, ארנקים, חגורות, צעיפים, נעלי בית ועוד.

קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד מהקניונים המובילים באזור. הקניון ממוקם במרכז העיר חדרה, משתרע על שטח של כ50,000- מ"ר וכולל 110 חנויות ומותגים מובילים, בניהם: פוקס, H&M, קרולינה למקה, פקטורי 54, מאניה ג'ינס, המשביר לצרכן, טוונטי פור סבן, איל מקיאז', אפריל, ביוטיקייר, דלתא, ללין, תמנון, פיקס, סברובסקי, חדר הכושר ספייס, מתחם לילדים "בבילון פארק", לקניון כ550 מקומות חנייה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il