TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכינת צהלי על שם תמר אריאלי היא הזוכה בפרס בגין לשנת תשפ"ב


מרכז מורשת מנחם בגין
בנוסף, יוענקו אותות הוקרה לניצנה דרשן לייטנר, מייסדת ארגון שורת הדין ולרבנית רחל הבר, יו"ר ארגון מתנת חיים
מרכז מורשת מנחם בגין מעניק מדי שנה את "פרס בגין" כאות הכרה במעשה מיוחד, תרומה או הישג למען עם ישראל ומדינת ישראל, על ידי יחיד או קבוצה.
כמו כן מעניק המרכז תעודות הוקרה ליחידים על מעשה יוצא דופן או מפעל חיים.

בטקס שיערך ביום שלישי , כ"ו בכסלו, 30.11, נר שלישי של חנוכה יוענק למכינת צהלי הפרס עבור עידוד שרות צבאי משמעותי תוך העצמה נשית המשלבת בין חיי הקוד וערכים לאומיים.
בנוסף, יוענקו אותות הוקרה לניצנה דרשן לייטנר, מייסדת ארגון שורת הדין על פעילותה הנחשונית בלוחמה משפטית נגד ארגוני טרור ופגיעה בדרכי המימון שלהם במערכה חוקת עולם
ולרבנית רחל הבר, יו"ר ארגון מתנת חיים, עבור הצלת נפשות והעצמת ערך הנתינה והערבות ההדדית
הזוכים נבחרו על ידי ועדה ציבורית בראשות השופט (בדימוס) אלייקים רובינשטיין

לפרטים נוספים : דפנה שקדי- בדיחי , מרכז מורשת בגין 0528308171

פירוט על זוכי פרס בגין לשנת תשפ"ב 2021
מכינת צהלי ע"ש תמר אריאלי
מכינת צהלי ע"ש תמר אריאל מאגדת תחתיה שני מוסדות- מכינה קדם צבאית שלה שתי קבוצות הפועלות בקיבוץ עין צורים ומדרשת רוני הפועלת במשואות יצחק.
שנת הלימודים בצהלי מאפשרת לחניכות לבנות את עצמן מבחינה דתית, הלכתית ואמונית, תוך חיי קבוצה והיכרות עם החברה הישראלית. הלימודים כוללים בניית כלים ללימוד עצמי, ניהול זמן ותקציב ולקיחת אחריות על הקבוצה, מפגשים והיכרות עם מגזרים ואנשים כדי להבין את המשימות הציוניות של דורנו כמו גם עיסוק בפמיניזם, חברה וכלכלה פסיכולוגיה ואקטואליה. צהלי מציידת את תלמידותיה בכלים להתפתחות אישית, ללקיחת אחריות ולהתמודדות עם אתגרי השירות הצבאי.
מדרשת רוני נוסדה בשנת תשע"ח במטרה להרחיב את פעילותה החינוכית של צהלי לנערות לפני גיוס המעוניינות להעמיק בעולם בית המדרש. לימוד התורה במדרשת רוני מכוון למתן כלים ללימוד עצמי ומעודד אקטיביות בלימוד.
תלמידות המדרשה מקיימות חיי קבוצה פעילים הכוללים אחריות החניכות על משימות בניהול עצמי, ליווי אישי של הצוות והדהוד של הלימוד לתוך החיים הקבוצתיים.

ניצנה דרשן- לייטנר
עורכת דין. ייסדה בשנת 2002 את ארגון "שורת הדין", ארגון לוחמה משפטית שמטרתו מאבק משפטי-כלכלי בגופי טרור ומדינות המתנגדות לקיומה של מדינת ישראל. הארגון מגיש בבתי משפט בעולם, בהם בתי דין בין לאומיים, תביעות נגד ישויות טרור וגופים המממנים טרור או כאלה שמועברים דרכם כספי טרור, וכן נגד גופים הקוראים לדה-לגיטימציה של הלאום היהודי והמדינה היהודית ולחרם אקדמי וכלכלי נגדה.
דרשן- לייטנר החלה לפעול בשדה המשפט כנגד ארגוני הטרור ונגד גופים ומדינות המממנות טרור בשנת 1997, בהיותה סטודנטית למשפטים, כאשר עתרה לבג"ץ כנגד מתן היתר לאבו עבאס להיכנס לרצועת עזה, במסגרת הסכמי אוסלו. אחד מהישגי הארגון היה בשנת 2011 כאשר בעקבות פנייה של הארגון הודיעה חברת הביטוח לוידס שלא תבטח ספינות היוצאות לרצועת עזה ובפרט את ספינות המשט המתוכנן ב-2011.
על פי נתוני הארגון, עד 2017 נפסקו בתביעות שהגיש למעלה משני מיליארד דולר, שמתוכם מומשו כ-200 מיליון דולר, שהועברו למשפחות נפגעי טרור.

הרבנית רחל הבר
ארגון מתנת חיים, הפועל ללא כוונות רווח, מעודד אנשים המעוניינים לתרום את כלייתם לשם הצלת חיים, כאשר המדובר הוא בתרומה אלטרואיסטית; המניע היחיד של כל הנוטלים חלק במלאכה הוא הרצון והנכונות לעזור לזולת ולהציל חיי אדם.
מתנדבי הארגון משקיעים מאמצים להגברת המודעות הציבורית לעובדה שעל פי כל המחקרים הרפואיים תרומת כליה מן החי אינה מהווה סיכון לתורם, ומתבצעת במינימום סיכונים וחוסר נוחות.
כמו כן הם פועלים לקצר ולפשט את ההליכים המנהליים לאישור תרומת כליה מן החי: מלווים את התורם והמושתל בנבכי מסדרונות בתי החולים, מייעצים ומדריכים בענייני רפואה וזכויות המטופלים, ועוד. עד כה עלה בידם ללוות מאות השתלות מוצלחות שנעשו בארץ, וחלקם בארה"ב, לונדון ובריסל.
הארגון שם לעצמו מטרה להנגיש בפני הציבור הרחב את המידע הרב שצבר במהלך שנים ארוכות ממקורות שונים בנושא השתלות כליה. הצעד הראשון והחשוב מכל הוא המחקרים הדנים ברמת הסיכון המינימלית לתורם, וההשלכות הצפויות מתרומת כליה.
כל הפעילות מתבצעת בשקיפות והגינות ובכפוף לכל חוק ודין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il