TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ASUS מכריזה על לוחות אם מסדרת Z690


ASUS Presents Groundbreaking Intel ROG Motherboards
ועל ספקי כוח חדשים מסדרת ROG Thor שעברו מיטוב אקוסטי והם בעלי אישור A++ Lambda ועובדים בשקט בעומס של עד 50%, השקטים ביותר מסוגם
PCIe 5.0 והמהרה בלעדית של זיכרון DDR5 עושים את הופעת הבכורה שלהם עם מעבדי ה-Core מהדור ה-12 של אינטל המציעים עד 16 ליבות ועד 24 נימי עבודה

נקודות מפתח

לוחות אם מסדרת Z690 המציגים שימוש ב-DDR5 ותמיכה נרחבת ב-PCIe 5.0 עבור מעבדי ה-Core מהדור ה-12 של אינטל המציעים עד 16 ליבות ועד 24 נימי עבודה
טכנולוגיית המהרה בלעדית חדשה, בשם ASUS Enhanced Memory Profile, מציעה ביצועי DDR5 מהירים במיוחד בכמה לחיצות עכבר בודדות
לוחות עם נבחרים בסדרת Z690 מציעים תושבת PCIe 5.0 M.2 מובנת, תמיכה ב-Thunderbolt 4, WiFi 6E, תמיכה בטכנולוגיית +Quick Charge 4 וטעינה בהספק של עד 60 וואט
כל לוחות האם בסדרת Z690 של ASUS מגיעים עם תמיכה מובנית ב-Windows 11 ובמקררי מעבד עבור תושבת LGA, וזאת כדי לסייע לבוני מערכות להתחיל לעובד באופן חלק יותר

ASUS הכריזה היום על הזמינות המלאה של לוחות אם מסדרת Z690, יחד עם תמיכה בזיכרונות DDR5 ובתושבות PCIe 5.0 עבור כרטיסי מסך ואחסון. פלטפורמת ASUS Z690 - המוצעת עבור כל לוחות האם, מ-ROG Maximus עד ROG Strix, TUF Gaming, ProArt ו-Prime - נבנתה כדי לתמוך בכל מעבדי ה-Core מהדור ה-12 של אינטל המציעים עד 16 ליבות ועד 24 נימי עבודה. לוחות האם Z690 של ASUS מוכנים לספק ביצועים שיגדירו את הסטנדרטים החדשים עבור המעבדים של אינטל עם אספקת חשמל ויכולות קירור בכל הטווח שבין מנוסה ואמין ועד קיצוני לחלוטין. בנוסף הם מציעים פלטפורמת המהרה חדשה, ASUS Enhanced Memory Profile (AEMP). ועם תכונות כמו תושבות PCIe 5.0 M.2 מובנות, תמיכה ב-RAID של התקני NVMe, תמיכה ב-Thunderbolt 4, חיבור לרשת מקומית במהירות 10 גיגה-ביט/לשנייה ו-WiFi 6E בלוחות אם נבחרים, גיימרים, מזרימי תוכן ויוצרים יכולים להגיע לרמה הבאה עם מבחר אפשרויות עבור כל תקציב וכל תרחיש עבודה.
בעוד ש-DDR5 מוגבל בדרך כלל למתח מרבי של 1.1 וולט, ASUS פיתחה תערובת מיוחדת של מעגלים וקושחה עבור לוחות ה-Z690 שעוקפת את ההגבלה הזו, ומשחררת את המשתמשים לגלות את הגבולות של טכנולוגיית הזיכרון החדשה בעצמם. הם יכולים להחיל שינויים ידניים או לאפשר את AEMP ב-BIOS כדי לפתוח במהירות את האפשרות לשיפור ביצועים. כדי לאפשר זאת, ASUS עבדה במרץ עם יצרני DDR5 גדולים ברחבי העולם, כולל Adata, Corsair, Crucial, Geil, G.SKILL, Kingston, Klevv ו-Teamgroup כדי להבטיח תאימות ויציבות ברמה גבוהה.
כדי לעזור למשתמשים להפעיל את הפלטפורמות החדשות הללו, כל לוח אם Z690 של ASUS כולל גם תמיכה מובנית ב-Windows 11, וכל אחד מהם כולל חורי הרכבה התואמים לגופי קירור למעבד המיועדים לתושבת LGA 1200 או לתושבת LGA 1700 החדשה. ולרוכשים של לוח אם Z690 ROG או ProArt, ASUS מציעה חברות לניסיון ב-Adobe Creative Cloud.
בנוסף, למשתמשים שאוהבים לחרוג אל מעבר לאומים ולהברגות, ולהתעכב גם על התאמה אישית ואסתטיקה, ASUS מביאה תמונות חזותיות חדשות כמו תצוגת AniMe Matrix הבנויה מנורות RGB זעירות וניתנות לתכנות כדי להראות סגנון אישי עם עיצובי תאורה מותאמים, אנימציות ייחודיות והדמיות אודיו, בתוספת עיצובים בולטים המעוררים חזיונות של עולמות מדע בדיוני, מסייבר-פאנק ועד לחקר התעופה והחלל.

ספקי הכוח החדשים של ROG Thor: 1600W ממשפחת ה-Titanium, ו-850W, 1000W ו-1200W ממשפחת ה-Platinum II

נקודות מפתח:
ספקי כוח חדשים מסדרת ROG Thor שעברו מיטוב אקוסטי והם בעלי אישור A++ Lambda ועובדים בשקט בעומס של עד 50%, השקטים ביותר מסוגם
מסך ה-IPS המהיר ROG Strix XG309CM מציע חיבור USB Type-C, קצב ריענון של 200 הרץ, וזמן תגובה של 1 אלפיות השנייה מאפור לאפור. ה-XG276Q, ברזולוציה של 1080p, מציע עינון של 165 הרץ, זמן תגובה של 1 אלפיות השנייה מאפור לאפור, ותמיכה ב-HDR

ROG Thor 1600W Titanium מייצג את השיא בתכנון ספקי הכוח של ROG, והוא הושק בכדי לעזור לחובבי המחשוב הכבדים להזין את המערכות שלהם עם כל הכוח האמין והנקי שמחשב אישי מודרני דורש. לצד המלך החדש, סדרת ROG Thor Platinum II מציעה מספר שיפורים שהופכים את ספקי הכוח הללו לטובים אף יותר.
לדוגמה, כדי לקבל אישור ברמת ה-Titanium יש צורך ברמת יעילות שגבוהה מ-90% עבור עומסים שנעים בין 10-100%. ROG Thor 1600W עומד במטרה הגבוהה הזו, בין היתר, הודות לעיצוב בקרה דיגיטלית בדייקנות מרבית וקפדנית בהתאם לרגולציה הנדרשת עבור מחשבי משחק או תחנות עבודה, בתוספת רכיבי גליום-ניטריד מתקדמים במצב מוצק. שילוב שאפתני זה מוביל ליעילות מסחררת של 93.54% בעומס של 100%.
ספקי הכוח ROG Thor תוכננו בנוסף לעבודה ללא הפעלת מאוור בעומס של עד 50%. כשהסף הזה נחצה, הדגמים החדשים, עם הספקים מרביים של 1600, 1200 ו-1000 וואט, ממנפים מאוורר בגודל 135 מ"מ שנבנה באמצעות טכנולוגיית Axial-Tech המעודכנת בעיצוב שנועד להזרים אוויר דרך להבים גורפים, ליבת מאוורר קומפקטית וטבעת מחסום חיצונית, כדי ליצור קירור שקט כלחישה במהירות סיבובית נתונה. בינתיים, גופי קירור גדולים של ROG עוזרים לצנן את כלל הרכיבים, כולל רכיבי ה-IC הנפרדים, עם מסה ושטח פנים גבוהים מהממוצע, ומאריכים את משך החיים של אותם חלקים רגישים לחום.
המרדף הזה אחר מצוינות מעצים את כל ספקי הכוח במשפחת ROG Thor החדשה, וכך הם זכו להשיג את אישור A++ Lambda - תקן ביצועי רעש מחמיר ביותר שהוגדר על ידי חברת הבדיקות העצמאית Cybenetics. כדי לעמוד בדרישות התקן הגבוה הזה, ספקי כוח חייבים לייצר פחות מ-15 dBA במהלך תהליך הבדיקה. ספקי ה-ROG Thor, בהספק של 1600, 1200 ו-1000 וואט, עושים זאת והם ספקי הכוח השקטים מסוגם בשוק.
סדרת ROG Thor אינה מיועדת לספק כוח רב ואמין בכמויות גדולות רק כאן ועכשיו: ספקי הכוח של ROG Thor זוכים ל-10 שנות אחריות, והם כוללים גם מחבר PCIe 5.0 חיצוני חדש בקיבולת גבוהה של 12 פינים לתאימות מובטחת לרכיבים עתידיים.
הייחוס של קו מוצרי ROG Thor נמתח גם אל מעבר לביצועי השיא, וכולל גם אסתטיקה שגורמת להפנות את ראש. הסמל המסחרי, מד הכוח ROG OLED, חוזר ב-Thor 1600W Titanium, הפעם עם מסגרת דמוית מראה מושכת עין. תאורת LED Aura RGB ניתנת להתייחסות זוהרת גם דרך הלוגו המוכר היטב של ROG, ו-Aura Sync יכולה לשלב בצורה חלקה את התצוגה הזו כחלק מהעיצוב של המערכת.
מסך המשחקים ROG Strix XG309CM
ASUS מציגה, עבור גיימרים המחפשים מסך מתקדם גדול מידות ביחס היבט רחב את ROG Strix XG309CM. הוא מציע גודל של 29.5 אינץ' ברזולוציה של 2560x1080 פיקסלים, זמן תגובה של 1 אלפיות השנייה מאפור לאפור וקצב ריענון של עד 200 הרץ בחיזוק של ASUS ELMB (Extreme Low Motion Blur) Sync. ELMB Sync מאפשר שימוש בו-זמני ב-ELMB ובטכנולוגיית קצב ריענון משתנה (VRR) שעוזרת למשחק זורם שמגיב היטב. מסך ה-IPS המהיר הזה מתמודד היטב עם היורים המהירים ביותר בסביבה.
ROG Strix XG309CM מציע גם יציאת USB Type-C שמאפשרת לחבר אותו למחשב נייד כתצוגה משנית, והוא גם מאפשר לשמש כרכזת USB למקלדות, עכברים וציוד היקפי אחר. בנוסף, ROG Strix XG309CM כולל גם מתג KVM מובנה, כך שמקלדת ועכבר יכולים לשלוט בשני מחשבים נפרדים שמחוברים למסך, במקום להחליף פיזית את התקני הקלט בכל פעם. פשוט לוחצים על המתג כדי להעביר את בקרת הקלט ממחשב אחד למשנהו באופן מיידי.
יחד עם החצובה המשולבת במעמד התצוגה לצורך הרכבת מצלמת אינטרנט או מיקרופון, למשתמשים יש מסך שמתאים לעבודה אבל גם למשחק.
מסך המשחקים ROG Strix XG276Q
ASUS מציעה את ROG Strix XG276Q לגיימרים שמעדיפים להמשיך ולשחק במסכי 1080p. עם גימור בצבע אפור חלל, ועם רישום בהשראת עולם המשחקים בצד האחורי של המסך, דגם IPS מהיר זה בגודל 27 אינץ' מסוגל לקצב ריענון של 165 הרץ, זמני תגובה של 1 אלפיות השנייה, ולתאימות DisplayHDR 400. כמו ROG Strix XG309CM, ROG Strix XG276Q מגיע עם חצובה במעמד המסך שמתאימה לחיבור מצלמת אינטרנט או מיקרופון, ומאפשרת לגיימרים ליצור סביבת הזרמת תוכן משלהם.
למי שרוצה מסך משחקים בעל ביצועים גבוהים קומפקטי יותר, ASUS מציעה כעת גם מסכי ROG Strix בגדלים של 24.5 אינץ' ו-23.8 אינץ'.
האנימציה מגיעה לאוזניות עם ROG Delta S
אחד הדברים הבולטים בדור הזה של אוזניות ROG Delta S הוא צגי AniMe Matrix ניתנים להתאמה בצד החיצוני של כל כיסויי האוזניים. תצוגות אלו מבוססות על נוריות miniLED שניתן לתכנת להציג סגנון אישי עם עיצובי תאורה מותאמים, אנימציות ייחודיות והדמיות אודיו חיות. בנוסף, אפקטים ייחודיים של תאורה מבוססת גלי קול יכולים אף להבהב לצלילי קולו של אדם. ה-ESS 9281 Quad DAC מוביל התעשייה, עם תמיכה ב-MQA ועם מנהלי התקנים של ASUS Essence, משתלב כדי לספק חוויה קולית ללא דופי, כשהמיקרופון המציע ביטול רעשים מבוסס בינה מלאכותית מציע תקשורת קולית ברורה במהלך כל משחק. ערכת האוזניות מציעה בנוסף עיצוב נוח וקל משקל עם כריות אוזניים ארגונומיות בצורת האות D שמתקררות במהירות ומציעות התאמה מושלמת. במקום כבל שמע בגודל 3.5 מ"מ, ROG Delta S Animate מגיעות עם מחברי USB-C ו-USB-A לתאימות עם PC, מקינטוש, PlayStation, Nintendo Switchוהתקנים ניידים.
הענקת פרסים לאלו שמעזים
2021 מציינת את יום השנה החמש עשרה של Republic of Gamers, מותג שמקדיש עצמו לשבירת הגבולות של מה שגיימרים יכולים להשיג ברחבי העולם על ידי אספקת ציוד המשחקים המתקדם ביותר שאפשר.
לרגל חגיגות ההישג הזה, ROG משיקה סרטון בלעדי שנבנה סביב הסלוגן שלה, For Those Who Dare, שמכבד את רוחם של אלה המעזים לקחת צעד קדימה כדי לחוות משחק, גרפיקה ועיצוב מרהיבים. חקרו את ההתקדמות של Republic of Gamers עם האנשים שתרמו לליבה של ROG ועיצבו את היסודות של החטיבה תוך שימוש בעקרונות של חדשנות, נועזות וגיוון.
לפרטים נוספים, הירשמו ועקבו אחר ערוץ היוטיוב של ROG בו המעריצים יכולים להסתכל אחורה על המסע פורץ הדרך הזה, ולקבל את ההזדמנות להיכנס להתמודדות על שני פרסים: האחד ערכת For Those Who Dare כמתנה אקסקלוסיבית, והאחרת עבור מוצרי ROG החדשים שהוצגו לראווה באירוע Break All Limits. הישארו מעודכנים בערוץ היוטיוב של ROG ובקרו בעמוד האירועים של ROG Break All Limits ובעמוד הקמפיין For Those Who Dare.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il