TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איך נדע אם ביטוח הרכב שבחרנו הוא המשתלם ביותר


תמונה: shutterstock
כשאנחנו מתעניינים ברכישת ביטוח, לא משנה מאיזה סוג ולצורך מה, עלינו לוודא בכל דרך אפשרית שהפוליסה שנרכוש בסופו של דבר, תשרת אותנו באופן מלא ותהיה המשתלמת ביותר עבורנו. אנחנו רוצים לדעת שאם חס וחלילה קורה משהו, הפוליסה תוכל להגן עלינו בכל צורה אפשרית
כך למשל כשאנחנו צריכים לקנות ביטוח רכב (חובה, מקיף, צד ג'), אנחנו נבחן את הפוליסה מכל זווית אפשרית על מנת שנוכל לדעת בוודאות, שאם חס וחלילה קורה לנו או לאחד הנוסעים ברכב, לנהג המעורב בתאונה עמנו או לרכב שלנו משהו, אנחנו נקבל את השירות הטוב ביותר מחברת הביטוח, הפוליסה תכסה את העלויות ואנחנו נוכל להמשיך בשגרת חיינו.

על מנת לרכוש ביטוח רכב משתלם, עלינו ללמוד שני דברים. מה השוק מציע לנו ובאילו עלויות, ומה אנחנו צריכים, כלומר איזו פוליסה יכולה להתאים לתנאים ולצרכים שלנו. כאשר אנחנו משלבים את שני הדברים גם יחד, אז אנחנו יכולים להחליט בסופו של דבר, איזו פוליסה תתאים לנו.
על מנת לדעת מה השוק מציע לנו ובאילו עלויות, אנחנו יכולים להיכנס אל אתר Wobi ולקבל הצעות מחיר עבור פוליסות ביטוח רכב מחברות שונות. יש לנו אפשרות ללמוד מה כל פוליסה כוללת וכמה היא עולה לנו. בצורה כזו נוכל להשוות בין הפוליסות ולהחליט בסופו של דבר מה מתאים בשבילנו.

כיצד נדע איזו פוליסה אנחנו צריכים?

כאמור, בשביל לקנות ביטוח רכב משתלם עלינו לדעת מה נכון בשבילנו, מה אנחנו צריכים. לשם כך נאפיין את הצרכים שלנו על פי נקודות שונות. הרעיון הוא לבחון את הצרכים מול כמה אנחנו נהיה מוכנים לשלם עבור הפוליסה.

למשל, סוג הרכב, הערך והאיכות שלו יכולים להשפיע לא מעט על בחירת הפוליסה, בפרט כשמדובר על ביטוח רכב מקיף. ככל שהרכב יהיה יקר יותר, כך נרצה גם לבטח אותו במחיר גבוה יותר. אם הרכב ישן (בהנחה והוא לא רכב אספנות), אז הערך שלו יהיה נמוך ולכן אנחנו לא צריכים לבטח אותו בסכומים גבוהים.
אנחנו נבחן את הפוליסות גם על פי מספר המבוטחים הפוטנציאליים. יש הבדל בין ביטוח רכב שאמור לבטח מספר נהגים, כולל נהגים צעירים וחדשים, לעומת ביטוח רכב שמבטח נהג אחד או שניים. העלויות יהיו נמוכות יותר והתנאים יהיו שונים.

צריך לציין שמלבד שאלת העלויות, אנחנו גם נרצה להתייחס לשאלת התנאים שחברת הביטוח דורשת על מנת שנוכל לעמוד בתנאי הפוליסה, וכן אנחנו צריכים להתייחס לשאלות שקשורות להיבטים של שירות, אמינות, והיכולת של חברת הביטוח לספק את מה שהיא מבטיחה בפוליסה כמה שיותר מהר. בין אם מדובר בהחזרים כספיים ובין אם מדובר במקרים של שירותים שונים לרכב ולנהג.
ככל שנשקיע יותר זמן בבדיקה של פוליסות ביטוח, כך גדל הסיכוי שבסופו של דבר נמצא את הפוליסה המשתלמת עבורנו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il