TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אחרי שכבשה את הפריים טיים, כוכבת הרשת הלן הוד:


הלן הוד צילום עופר חגיוב
רעייתו של הזמר רגב הוד, נבחרה להוביל את קמפיין הדיגיטל של בית האופנה GOLBARY
הלן הוד משאירה טעם של הוד.... הקמפיין בכיכובה יעלה בתקציב של 450 אלף ₪

כוכבת הרשת והבלוגרית הלן הוד (33), רעייתו של הזמר רגב הוד, נבחרה להוביל את הקמפיין הדיגיטל של בית האופנה GOLBARY, לרגל השקת קולקציית פריטי ספורט ופנאי, מקולקציית סתיו חורף 21-22.
הקמפיין בכיכובה יעלה במהלך חודש אוקטובר, בהשקעה של 450 אלף ₪ ויכלול פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנקדות המכירה. כל זאת במטרה לחשוף ולהשיק קטגורייה חדשה של GOLBARY, קטגוריית ספורט ופנאי, הכוללת חליפות מחטבות, המיועדות למבני גוף שונים. הקמפיין החדש יעלה במקביל לקמפיין הרחב, של המותג בכיכובה של אילנית לוי, הפרזנטורית של GOLBARY.
הלן הוד התגלתה לראשונה כבת זוגתו של הזמר רגב הוד ונחשפה בעונה השישית של תוכנית הריאליטי המירוץ למליון. הלן אמא לשתי בנות אדל (8) ואמה (5), נחשבת לכוכבת רשת ובלוגרית עם K126 עוקבים באנסטגרם המעלה תכנים בנושאי לייף סטייל, ביוטי ואמהות כשהבולט מביניהם הוא שמירה על אורח חיים בריא באמצעות ספורט, כגון יוגה ופילאטיס.

לדברי הלן הוד: "אני שמחה לקחת חלק בקמפיין שתואם את הערכים והמסרים בהם אני מאמינה: עידוד מודעות לאורח חיים בריא וספורטיבי בקרב נשים".

לדברי יעקב גולברי המעצב הראשי של המותג GOLBARY: "בחרנו בהלן להוביל את הקמפיין משום שהיא מייצגת אורח חיים בריא, ספורטיבי, עם ערכי משפחה, זוגיות, אמהות והכי חשוב אהודה ואהובה על הציבור הישראלי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il