TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ASUS מכריזה על פתרונות OLED ו-Creator מקיפים עם Windows 11


ASUS
החידושים המעודכנים ביותר המשפרים את חווית העבודה ודוחפים את הפרודוקטיביות קדימה עבור כל יוצרי התוכן
נקודות מפתח
אקוסיסטם ProArt מורחב עם ProArt Studiobook 16 ו-Pro 16, ProArt Station PD5, ProArt Display PA147CDV ו-OLED PA32DC, ProArt X570-Creator WiFi ו-ProArt Projector A1.
ניידי Creator חדשים - כולל סדרת ProArt Studiobook, סדרת Zenbook Pro וסדרת Vivobook Pro - עבור חווית עבודה משופרת וכדי לספק רמה גבוהה יותר של פרודוקטיביות עבור יוצרים מקצועיים ויצירתיים.
ASUS מציגה תצוגות OLED מהממות (עד רזולוציית 4K ביחס 16:10) בכל רחבי סדרות הניידים ProArt Studiobook, Zenbook ו-Vivobook, כולל ניידי Creator בקצה הגבוה של הביצועים ועד לניידים לשימוש יומיומי, וכן ZenScreen OLED MQ13AH החדש.
דגמים חדשים של ProArt Studiobook ו-ProArt Mouse כמו גם הופעת בכורה של ASUS Dial כדי לספק ליוצרים שליטה מדויקת ומיידית בקצות האצבעות שלהם עבור משתנים רבים באפליקציות יצירה.
ASUS משתפת פעולה עם אדובי כדי לספק מנויים באורך של חודש ושלושה עבור Adobe Creative Cloud בפתרונות Creator נבחרים.

ASUS הכריזה היום, באירוע ההשקה Create the Uncreated, על הרחבה משמעותית באקוסיסטם שלה ליוצרי תוכן - כולל מערך מקיף יותר של פתרונות ProArt חדשים, מבחר נרחב של ניידים ונייחים עם Windows 11 למקצוענים וצרכנים יצירתיים, כולל ניידים עם תצוגות OLED עבור יוצרי תוכן שונים, מסכים, אביזרים, שולחן עבודה, מקרן ולוח אם חדשים, קו המוצרים החדש מאפשר ליצורי תוכן מכל הסוגים לקבל חווית עבודה מהנה ויעילה במיוחד.
"בבסיס שלנו, אנו חדשנים וגאים להפוך את החלומות והרעיונות שלנו למציאותיים. קו המוצרים של היום מספק חוויות מדהימות ליוצרים, בידי יוצרים - להפוך את הדמיון למציאות ", ציין המנכ"ל המשותף של ASUS, סמסון הו.
"כל הסדרות החדשות של ASUS Zenbook, Vivobook ו-ProArt Studiobook יעניקו השראה ליוצרי תוכן בעוצמה ובביצועים שלהם", אמרה ניקול דזן, סגנית נשיא, מכירות מכשירי שותפים, מיקרוסופט. "יחד עם היכולת לשדרג ל- Windows 11, משתמשים יחוו רמות פרודוקטיביות ויצירתיות חדשות".
בכדי לספק אפשרויות נרחבות ליוצרים, ASUS ממשיכה למנף שותפויות חזקות. NVIDIA, כשותפת מפתח של ASUS, מספקת כרטיסי תצוגה ממשפחת ה-RTX אשר מובילה את התעשייה, וכן את התמיכה הטובה ביותר ליוצרים עם NVIDIA Studio - כולל האצה באפליקציות, התקני Studio ייעודיים ואפליקציות בלעדיות כמו NVIDIA Broadcast ו-Omniverse. כל הדגמים של הניידים והנייחים החדשים יושקו עם Windows 11, או שיקבלו שדרוג בחינם כשמערכת ההפעלה תהיה זמינה.
פתרונות ProArt מקיפים
מתוך מטרה להציע פתרונות מקצועיים מקיפים ליוצרים, ASUS ProArt מאפשרת למשתמשים לשחרר את היצירתיות ולדחוף את הגבולות האומנותיים שלהם. Pro מייצג את סלע היצירתיות התומך בצורות אמנות שונות, בעוד Art מתייחס ליצירתיות אינסופית. פתרונות ה-ProArt החדשים נוצרו כדי להסיר את חסמי היצירתיות עם ביצועים ועיצוב מדהימים, והאקוסיסטם המתפתח פונה ליוצרים שתמיד נמצאים בתנועה אבל גם לאלה שמעדיפים לעבוד בסביבת העבודה הייעודית שלהם. הניידים החדשים של ProArt אושרו בידי NVIDIA Studio כדי להבטיח את הביצועים והזמינות הטובים ביותר אפילו ליוצרים המקצועיים ביותר.
עם ניידות יוצאת דופן, הנייד ProArt Studiobook Pro 16 OLED, הנייד ProArt Studiobook 16 OLED, ProArt Display PA147CDV, ProArt Mouse MD300 ו-ProArt Mouse Pad PS201 מיועדים לעומסי עבודה עבור אלה שיש להם סגנון חיים ועבודה תוך כדי תנועה. כשחוזרים לסטודיו, ProArt Station PD5 השולחני ולוח האם ProArt X570-Creator WiFi מספקים כוח מחשוב מדהים לשיפור הפרודוקטיביות; המסך ProArt Display OLED PA32DC, שהוא מסך ה-OLED הראשון בעולם עם כיול אוטומטי, מבטיח ויזואליות עם תמונות כמו בחיים; והמקרן ProArt A11, כמקרן הראשון בעולם שקיבל אישור של Calman, מבטיח שהתמונות יוצגו בצבעים אמיתיים.
כדי לסייע ליוצרי התוכן לשגשג ולהגביר את הפרודוקטיביות והיעילות, ASUS Dial מוצעת בדגמי ProArt Studiobook החדשים וב-ProArt Mouse MD300 לאחר הופעת הבכורה ב-,CES 2021 עם ב- ProArt Display PA148CTV. ASUS Dial הוא פתרון בלעדי המעניק ליוצרים דרך אינטואיטיבית, מדויקת ומהירה המאפשרת לבצע התאמות באפליקציות יצירתיות תוך כדי שהם ממשיכים להתמקד בחזון האמנותי שלהם.
בחירה נרחבת של ניידים ליוצרי תוכן
מעבר להשקת פתרונות ה-ProArt החדשים, ASUS מציגה בנוסף מספר ניידים חדשים ליוצרים - ניידים בסדרות Zenbook Pro, Vivobook Pro X ו-Vivobook Pro - המספקים פתרונות שלמים יותר לטובת צרכיהם של מגוון רחב יותר של יוצרים, ומתאימים לשימוש במגוון גדול יותר של תרחישים. עבור יוצרים שנמצאים בניידות גבוהה במיוחד, הניידים מסדרת Zenbook Pro Duo הם מומחים בעבודה בריבוי-משימות, בעוד שיוצרים בתחום הלייף סטייל יכולים ליהנות מהניידים של Vivobook Pro X, ניידים עוצמתיים המיועדים ליצירתיות של הדור הבא, ו-Vivobook Pro, עבור ויזואליות מלאת חיים וביצועים גבוהים. הניידים הייעודיים הללו ליוצרים זכו לשיפורים עם תכונות המיועדות במיוחד לעבודה יצירתית, כגון תכונת ASUS Dial הייחודית והתוכנת הבלעדית ProArt Creator Hub, והם גם זכו לאישור של NVIDIA Studio.

השותפות עם אדובי
כדי להוציא את המיטב מהפתרונות של ProArt ו-,Creator חוגגת ASUS באירוע ההשקה שותפות עם אדובי, עם הכרזה על הוספת חבילת מנוי בחינם2 לחודש ושלושה חודשים ל-Adobe Creative Cloud, עם חלק מהמוצרים של ASUS.
המנוי מאפשר גישה ליותר מ-20 יישומים פופולריים של אדובי, כולל Photoshop, InDesign ו-Premiere Rush, כמו גם 100 גיגה-בייט של אחסון ענן, גישה ל-Adobe Fonts ושירותים אחרים. שיתוף פעולה זה מבטיח גם שילוב חלק של ASUS Dial עם Photoshop, Lightroom Classic, After Effects ו-Premiere Pro, וכך יכולים יוצרי התוכן לנווט בין היישומים המובילים הללו באופן יעיל יותר.

היצע שלם של פתרונות OLED
ASUS היא היצרנית הראשונה המציעה מערך שלם של התקנים עם מסכי OLED. היא מציעה טווח רחב במיוחד, מניידים עוצמתיים המיועדים עבור יוצרי תוכן ועד דגמי מיינסטרים לעבודה תוך כדי תנועה, ומספקת את המסכים הטובים ביותר למגוון רחב של משתמשים ויוצרים.
סדרת Vivobook Pro היא גם הסדרה הראשונה בעולם של ניידי OLED עם אישור תקן VESA DisplayHDR 6003. התקני ה-ASUS OLED מציגים צבעים אמיתיים וחיים, תמונות חיות ואור כחול נמוך, מכשירי ASUS OLED משפרים זרימות עבודה יצירתיות עם דיוק גרפי יוצא דופן וחוויות ויזואליות מדהימות.
המחשבים הניידים של ASUS המגיעים עם טכנולוגיית OLED כוללים את כל סדרת Studiobook לאנשי מקצוע יצירתיים המחפשים צבע מושלם; Vivobook Pro 14X/16X OLED ו- Pro 14/15 OLED עבור חובבי משחקים ויוצרים; Zenbook 14X OLED ו-Flip OLED 14 עבור ניידות וגמישות גבוהים במיוחד; ExpertBook B5 OLED ו-B5 Flip OLED למשתמשים עסקיים המחפשים רמות בהירות גבוהות לעבודה מהנה ויעילה יותר.

עם קו פתרונות מקיף המשדרג את היצירה, ASUS מספקת חדשנות יוצאת דופן המאפשרת למשתמשים להפוך את הדמיון למציאות.
חדשנות על הבמה
ProArt Studiobook Pro 16 OLED (W7600, W5600)
עם העוצמה של מעבדי סדרת Ryzen 5000 של AMD (W5600) או הדור השלישי של מעבדי Xeon של אינטל לתחנות עבודה (W7600), ProArt Studiobook Pro 16 OLED הופך משימות מורכבות לקלות, כמו עיבוד פוטו-ריאליסטי, הדמיות, או יישומי אנליטיקה. כוח עיבוד גרפי תלת ממדי אמין, ברמה מקצועית, מסופק באמצעות כרטיסי RTX A2000 (W5600) או A5000 (W7600) של NVIDIA המזרזים את העבודה גם במשימות הקשות ביותר, כגון מודלי CAD מורכבים, עיצוב מוצר בתלת-ממד או עריכת וידאו ברזולוציה גבוהה.
הנייד משקף את הצרכים הקפדניים של יוצרי תוכן מקצועיים, והוא מוסמך ISV לתמיכה ביישומים היצירתיים התקניים בתעשייה, ומשתמש במנהלי ההתקנים של NVIDIA Studio בכדי להבטיח ביצועים מרביים, אמינות ותאימות תוכנה רחבה. עבור ויזואליות ברמה מקצועית, הנייד מגיע עם מסך OLED בגודל 16 אינץ' ביחס היבט של 16:10, ברזולוציית 4K ועם תמיכה ב-HDR, מספק 100% תמיכה במרחב הצבעים DCI-P3, אישורי PANTONE ו-Calman, וכן דיוק צבע Delta-E < 2 ואישור VESA DisplayHDR 500 True Black.
הבקר הסיבובי הראשון בעולם במחשב נייד4, ASUS Dial ב-ProArt Studiobook Pro 16 OLED מאפשר שליטה יצירתית מהירה, אינטואיטיבית ומדויקת ביישומי יצירה תואמים של אדובי, כולל Photoshop, Premiere Pro, Photoshop Lightroom Classic ו-After Effects. כדי להציע מגוון גדול של חיבוריות והרחבות, הנייד מגיע עם שני התקני SSD מהירים במיוחד תואמי PCIe 3.0 x4 או PCIe 4.0 x4, עד 64 גיגה-בייט של זיכרון DDR4 במהירות 3,200 הרץ, ויציאות מעודכנות בדמות Thunderbolt 4 (W7600) או USB 3.2 Gen 2 Type-C (W5600), וכן HDMI 2.1 וקורא כרטיסי SD Express 7.0.
ProArt Studiobook 16 OLED (H7600, H5600)
כדי להפוך רעיונות יצירתיים למציאות, ProArt Studiobook 16 OLED מצוייד במעבדי Ryzen 5000(H5600) עוצמתיים של AMD או Core i9 (H7600) של אינטל, וגרפיקה מתקדמת בדמות כרטיסי GeForce RTX 3070 (H5600) או 3060 (H7600) של NVIDIA.
המחשב מגיע גם עם מנהלי ההתקנים של NVIDIA Studio המבטיחים ביצועים מרביים, אמינות ותאימות רחבה לתוכנה. מסך OLED בגודל 16 אינץ' ביחס היבט של 16:10, ברזולוציית 4K ועם תמיכה ב-HDR, מספק 100% תמיכה במרחב הצבעים DCI-P3, אישורי PANTONE ו-Calman, וכן דיוק צבע Delta-E < 2 ואישור VESA DisplayHDR 500 True Black וכך מבטיח תצוגה מהממת.
כדי לייעל את היצירתיות, הנייד מצויד ב-ASUS Dial להתאמות מהירות ואינטואיטיביות בזמן עבודה עם אפליקציות תואמות של אדובי, כגון Photoshop, Premiere Pro, Photoshop Lightroom Classic ו-After Effects.
ProArt Studiobook 16 OLED מציע גם קישוריות נרחבת עם כונני SSD מהירים במיוחד בממשק PCIe 3.0 x4 או PCIe 4.0 x4, עד 64 גיגה-בייט זיכרון DDR4 במהירות 3200 מגה-הרץ, וכן חיבורים מעודכנים כ-Thunderbolt 4 (H7600) או USB 3.2 Gen 2 Type-c (H5600), ועוד HDMI 2.1 וקורא כרטיסי SD Express 7.0.
Vivobook Pro 14X/16X OLED (M7400, M7600, N7400, N7600)
יוצרי תוכן יכולים כעת לעצב את הדבר הבא באמצעות Vivobook Pro 14X/16X OLED, המחשב העוצמתי והאולטימטיבי ליצירתיות של הדור הבא. Vivobook Pro 14X/16X OLED מספק את המהירות והדיוק הדרושים למימוש רעיונות יצירתיים, עם תצוגת NanoEdge 4K OLED בגודל 14 או 16 אינץ', מעבדים ניידים מסדרת Ryzen 5000 H של AMD או Core i7 של אינטל ומעלה, ועם כרטיס מסך עד GeForce RTX 3050 Ti של NVIDIA.
תוכנת DialPad הבלעדית מאפשרת שליטה מדויקת ואינטואיטיבית בכלים יצירתיים, ועיצוב של הקירור המגיע עם שני מאווררים, יחד עם סוללה בעלת קיבולת גבוהה של עד 96 וואט, מאפשרים למשתמשים לעבוד בשקט וללא הפרעה. Vivobook Pro 14X/16X OLED מציע צבעים מתכתיים שעברו אנדוזיציה, בצבע שחור או כסף או ציפוי כאריג בצבע מטאור לבן ושביט אפור, המעניקים למשתמשים השראה לשחרר את האפשרויות לעתיד בהיר וצבעוני.

Vivobook Pro 14/15 OLED (M3401, M3500, K3400, K3500)
Vivobook Pro 14/15 OLED המודרני והייחודי מציג את הצבעים האמיתיים שלו לעולם: שתי אפשרויות צבע בולטות, כחול שקט או כסף רגוע, שמעניקים אווירה חיובית ובהירה. עם תצוגת ה-NanoEdge OLED ברזולוציית FHD או 2.8K ואודיו מעורר השראה עם רישוי של Harman-Kardon, Vivobook Pro 14/15 OLED עוזר למשתמשים לשקוע בכל מה שהם עושים, בין אם עבודה או משחק.
Vivobook Pro 14/15 OLED מציע את מעבדי Ryzen 5000 H המעודכנים של AMD או את Core i7 של אינטל, יחד עם GeForce RTX 3050 של NVIDIA, מערכת קירור כפולת מאווררים, וחיבור WiFi 6 מהיר במיוחד, ומאפשר למשתמשים להגיע לפוטנציאל המלא שלהם.

Zenbook 14X OLED ו-Zenbook 14 Flip OLED
החיים בהירים וברורים יותר עם Zenbook 14X OLED ו-Zenbook 14 Flip OLED, צמד הניידים הדקים, הקלים והקומפקטיים עם מסכי ה-NanoEdge OLED תומכי המגע היפיפיים, ברזולוציית 4K וביחס היבט של 16:10 והתמיכה ב-HDR, שמציגים את השחורים העמוקים ביותר וצבעים מלאי חיים. עם העוצמה של מעבדי ה-Core מהדור ה-11 של אינטל או מעבדי סדרת ה-Ryzen 5000H של AMD, ניידים אלו מספקים ביצועים מרביים בעזרת ASUS Intelligent Performance Technology, בעוד שציר ה-ErgoLift המאפשר פתיחה מדויקת עד 180 מעלות, ScreenPad ו-NumberPad מבטחים חוויית משתמש ברמת פרימיום. Zenbook 14X OLED ו-Zenbook 14 Flip OLED מכניסים בהירות לעבודה או למשחק, בכל מקום.
ExpertBook B5 OLED ו-ExpertBook B5 Flip OLED
הניידים ExpertBook B5 OLED בתצורה המסורתית ו-ExpertBook B5 Flip OLED הורסטילי של ASUS, נבנו כדי להביא סטייל חדש לעולם העסקי. שניהם מציגים שלדה מינימליסטית שיוצרה בדייקנות אשר דוחפת את מגבלות המשקל, בעוד ש-ExpertBook B5 Flip OLED נהנה בנוסף מעיצוב הפיך ב-360O כדי להציע גמישות מירבית.
הניידים הללו מוכנים לנסיעות ארוכות ומגיעים עם סוללה מדהימה שמספיקה לכל היום. הם מציעים גם טכנולוגיות חדישות רבות לשיפור יעילות העבודה תוך כדי תנועה. זה כולל מעבד Core מהדור ה-11 של אינטל, ביטול רעשים באמצעות בינה מלאכותית, תמיכה ב-RAID SSD כפול, את NumberPad 2.0, ופאנל OLED המספק ויזואליות מדהימה בכל סביבת עבודה.
ניידים אלו מגיעים גם עם תכונות להגנה על פרטיות ונתונים עסקיים, כולל חיישן טביעות אצבע מובנה ושבב TPM 2.0.
ExpertBook B5 OLED ו-ExpertBook B5 Flip OLED הם ללא ספק השותפים המושלמים לעולם התאגידי.
1 ProArt Projector A1 כבר זמין מכירה
2 בכפוף לתנאים. לפרטים נוספים קראו את התנאים המלאים בכתובת: https://www.asus.com/content/asus-offers-adobe-creative-cloud
3 כל מסכי Vivobook Pro 16 קיבלו רישוי VESA DisplayHDR 500 True Black; מסכי ה-14 וה-15 אינץ' של Vivobook Pro קיבלו רישוי VESA DisplayHDR 600 True Black.
4 מבוסס על ניידי Creator שזמינים נכון לספטמבר 2021, המצוידים בבקרה סיבובית פיזית מובנית הפועלת יחד עם לוח המגע בעל שלושת הכפתורים ועם משטח מגע המאפשר עבדוה עם עט אלקטרוני כדי לספק שליטה יצירתית מלאה.
5 תמיכה ב- Photoshop, Photoshop Lightroom Classic, Premiere Pro ו-After Effects של אדובי. נדרש ProArt Creator Hub


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il