TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרונות לקבלת הלוואה מיידית בתקופת הקורונה


קרדיט תמונה: freepik
הטלטלה הנרחבת שהביא משבר הקורונה על המשק העולמי בכלל והישראלי בפרט, הביאה יחידים ומשקי בית רבים למצב חריג, בו אינם מצליחים לעמוד בהתחייבויותיהם הבסיסיות כגון, שכר דירה, תשלומי חשבונות ורכישות בסיסיות בסופר. המשכיותו של המשבר הכלכלי בתחומי תעסוקה רבים, הביאה אזרחים רבים לצמצום ההוצאות ככל האפשר ואף למשיכת כספי חסכונות שנאספו למטרות שונות. אולם, אפילו לאחר הצמצומים ומשיכת החסכונות (למי שהיו כאלו) אזרחים רבים לא מצליחים עדיין לאזן בין רמת הוצאותיהם לרמת הכנסותיהם ונאלצים לקחת הלוואה
נוסף על אלה, יש כאלה המוצאים במשבר הקורונה הזדמנויות להשקעות מגוונות, החל מהשקעות בשוק ההון, דרך רכישת מטבעות קריפטוגרפיים, רכישת נדל"ן ועד לרכישת עסקים מצליחים שנקלעו לקושי בשל המשבר, אך הפוטנציאל הריווחי שלהם עדיין גבוה וסיכויי ההצלחה שלהם לאחר המשבר טובים. רבים מאלה מחפשים הלוואות לצורך השקעה.

תנאים נוחים לקבלת הלוואות

אולי מעולם לא היה קל כל כך לקבל הלוואות בישראל. מספר גורמים תורמים לכך בו זמנית:
כניסתם של שחקנים נוספים לשוק ההלוואות - בשני העשורים האחרונים נכנסו לשוק ההלוואות גופים רבים שלא היו פעילים בו בעבר, או שפעלו בו בהיקפים נמוכים בהרבה. התוצאה היא שהרבה יותר גופים 'מחכים בתור' כדי להלוות לנו האזרחים מכספם. האינטרס שלהם הוא כמובן קבלת הריבית שנשלם על כל הלוואה שניקח מהם והמשמעות המעשית של זה היא היצע גדול של הלוואות, המביא לתנאי ריבית נוחים יותר.
רמת הריבית הנמוכה - ריבית הפריים, אותה קובע בנק ישראל, נמוכה בשנים האחרונות ומאפשרת לבנקים ולגופים האחרים הענקת הלוואות בריבית שנתית של 2-4 אחוזים. לעיתים אפילו פחות מכך.
מעבר לאון-ליין בשל הסגרים - מאפשר פתרונות לקבלת הלוואה מיידית בתקופת הקורונה תוך זמן קצר ביותר, לעיתים אפילו תוך דקות ספורות. אחד הגורמים המאפשרים זאת הוא יצירתם של תעודת זהות בנקאית ומערכת נתוני אשראי. אלה מאפשרים לגופים המלווים קבלת תמונת מאקרו של התנהלותנו הכלכלית וקבלת החלטה מהירה לגבי אישור הלוואה. כל זאת ללא צורך להתייצב עם תעודת זהות, ללא בירוקרטיה מורכבת וללא ערבים.

שילובם של תנאים אלה מסייע להזרמה של כספים רבים לשוק ההלוואות. גם אלה מאיתנו הזקוקים להלוואה לצורך כיסוי צרכים בסיסיים דחופים וגם אלה הלווים סכום לצורך השקעה, נהנים מכך.

יש לציין כי במצב כיום, כאשר עובדים רבים פוטרו או נמצאים עדיין בחל"ת, רמת הביטחון של החזר ההלוואות אינה כפי שהייתה לפני המשבר. מסיבה זו נאלצו הבנקים וגופים מפוקחים אחרים, להגדיל את הפרשותיהם ל'הפסדי אשראי'. המדובר באותם סכומים שהבנק שומר בצד למקרה בו חלק משמעותי מן ההלוואות שנתן לא יוחזרו אליו במועדן. סכומים אלה מכונים 'כריות ביטחון' ונועדו לשמור על יציבות הבנקים והמערכת הבנקאית, במקרי קיצון.

נקודה נוספת היא שהלוואות רבות שכבר נלקחו הוקפאו לתקופה ממושכת, עקב המשבר והקושי של הלווים לעמוד בהחזרים השוטפים. הדבר נוגע קודם כל למשכנתאות, אשר החזרים בגינן הוכנסו להסדרים מקלים תחת הנחיות בנק ישראל, אך גם להלוואות אחרות, קטנות יותר.

אולם, גם הפרשות אלה להגדלת כריות הביטחון וגם הקפאת או דחיית ההחזרים על הלוואות, לא עוצרים את שוק ההלוואות הפורח.

לקבל הלוואה מהירה

בין אם מטרת ההלוואה היא כיסוי המינוס, השקעה מעניינת או כל דבר אחר, ניתן היום לקבל הלוואה מהירה מאוד, ללא מאמץ.
לאלה מכם הזקוקים להלוואה כזו, בחרנו כאן מספר אפיקים המאפשרים קבלת הלוואה מיידית ממש:

הלוואה מחברת כרטיסי אשראי - חברות האשראי הגדולות זיהו את הפוטנציאל העסקי של שוק ההלוואות (המהווה למעשה חלק משוק האשראי, בו הן פועלות ממילא) ומספקות היום הלוואות מיידיות. בשיחת טלפון של מספר דקות תוכלו לקבל הלוואה של עד 60-100 אלף שקלים. טיפ חשוב: הלוואה מחברת כרטיס האשראי שלכם עלולה לנצל את כל או רובה של מסגרת האשראי של הכרטיס ובכך לפגוע ביכולתכם להשתמש בו. מומלץ אם כן לוודא מול החברה שמצב זה לא יקרה, או לקחת הלוואה מיידית מחברת אשראי אחרת.
הלוואה מחברת ביטוח - גם חברות הביטוח פועלות בשוק ההלוואות ומאפשרות קבלת הלוואה מהירה מאוד ללא מאמץ. בדרך כלל הפרוצדורה כוללת רק שיחה טלפונית ושליחת מספר אישורים במייל / צ'אט ווצאפ.
הלוואה מבנק - כמה מהבנקים הבינו גם הם את כללי המשחק החדשים לגבי מתן הלוואות ופישטו והקלו על תהליך קבלת הלוואה מהירה. גם כאן, מספר אישורים ושיחה של מספר דקות יאפשרו לכם קבלת הלוואה בסכום של עד 80-100 אלף ש. טיפ חשוב: כמו לגבי הלוואה מחברת האשראי, גם כאן יש לשים לב שהלוואה מן הבנק בו מתנהל חשבון העובר ושב שלכם, לא תתפוס את כל מסגרת האשראי שלו.
הלוואה מחברת מימון פרטית - מספר החברות הפועלות בתחום גדל בשנים האחרונות. במידה ואתם מעוניינים באפשרות זו, חשוב מאוד לוודא שלחברה יש רישיונות למתן אשראי ושהריביות ושאר התנאים בהסכם ההלוואה אכן תחרותיים.
הלוואות חברתיות p2p - בשנים האחרונות נכנסו לשוק מספר חברות העוסקות בתחום הלוואות עמית לעמית (peer to peer). חברות אלה מסייעות לאנשים המעוניינים להשקיע את כספם, להלוות אותו לאנשים המחפשים הלוואה. הרעיון הוא שסכום ההשקעה מפוזר בין לווים רבים, כך שהסיכון לאבד את הסכום בשל חדלות פרעון נמוך מאוד.
בתור מי שמבקשים לקבל הלוואה, אפשרות זו עשויה להיות נוחה ביותר, מהירה ועם תנאי החזר נוחים. יש לווים אשר מעדיפים הלוואה ממקור כזה, על מנת שהרווחים של תשלומי הריבית יגיעו לאנשים פרטיים או לעסקים קטנים ויהיו פחות מרוכזים אצל מספר גופים גדולים.
הלוואה במזומן או הלוואה כנגד צ'קים דחויים - בשתי האופציות האלה כן תידרשו להגיע פיסית לחברה שמעניקה את ההלוואה, אולם בשניהם תקבלו את הסכום באופן מיידי.

לסיכום
למרות מימד הלחץ, הקיים לעיתים, הרי שגם לגבי הלוואה מיידית, קיימת חשיבות גבוהה לבחינת גובה ההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו, בדיקת הריבית והסעיפים הנוגעים למצבים של אי-עמידה בהסדר התשלומים. יש לוודא שאלה אינם דרקוניים מידי.
ההמלצה החמה שלנו היא ליצור קשר עם מספר גופים ולערוך השוואה. גם תחת לחץ של זמן, השוואה כזו עשוייה לחסוך לכם כסף רב וצרות רבות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il