TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת BBB עולה בקמפיין לעידוד ביקור במסעדות


קמפיין חזרה למסעדות צילוום גבע טלמור
הקמפיין, אשר יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, מוערך בכ- 2 מיליון ש"ח
לרגל פתיחת המשק ושורת ההקלות שאושרו על ידי הממשלה, עולה רשת BBB בקמפיין חדש, המזמין את הציבור להגיע ולבקר במסעדות, זאת במטרה לחזק את הענף כולו, שנפגע משמעותית בשנה האחרונה עקב המשבר.

הקמפיין, אשר יעלה לאוויר בשבוע הבא, נשען על הסלוגן BBB- SHARE THE MOMENT, והוא מתאר את המפגש בין צוות המסעדה לבין האורחים, המגיעים אליה לאחר שנה:
בסרטון הפרסומת מוצגת משפחה ישראלית, המתכוננת ליציאה למסעדה בעוד שבאותו הזמן מוצג צוות המסעדה, המתכונן לבואם של האורחים- צוות המלצרים המנקה את השולחנות ואת הדלפקים, השפים המכינים את המטבח, קוצצים ירקות ומכינים המבורגרים, ועד למפגש המרגש של כניסת האורחים למסעדה, לארוחה משפחתית עם סבתא וסבא.
צוות המסעדה, בדומה למתקיים במציאות, עוטה מסיכות ומקפיד על הריחוק החברתי המתבקש.

הקמפיין, בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום THE BOX, יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בערוצי הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט, כמו גם בפעילות מיתוג על גבי אלמנטים שונים במסעדות עצמן. על הקו העיצובי אמון סטודיו העיצוב והמיתוג IDEA.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אחרי שנה לא פשוטה, אנו שמחים לחגוג את החזרה לשגרה עם קמפיין עתיר השקעה. אני בטוחה שיסייע לכל העסקים בענף המסעדנות, ולא רק לרשת שלנו. הקמפיין שפורט על נימי הרגש, מציג הלכה למעשה וללא ציניות את ההתרגשות אותה אנו חווים בימים אלה, והגעגוע לאורחים שלנו. אנחנו שמחים להזמין את כולם לשוב ולפקוד את המסעדות שלנו, ושל כל הענף כולו."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il