TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאור ההצלחה ועם אלפי מבקרים בשבועיים המותג קילס החליט לפתוח חנות פופ חדשה בתל-אביב ‎


חנות פופ אפ קילס צילום אסף לוי
חנות הפופ אפ החדשה משתרעת על שטח של 40 מ"ר ומציעה חוויה ייחודית של טיפוח תוך הנגשת האווירה הניו-יורקית הייחודית למותג קיל'ס לתושבי תל-אביב והאזור
מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's פתח לראשונה לפני שבועיים חנות פופ-אפ בדיזנגוף 162 בתל-אביב, אשר תוכננה לפעול למשך שבועיים, אך לאור ההצלחה המסחררת, הביקוש ואלפי מבקרים, החליטה הנהלת המותג לפתוח חנות פופ אפ נוספת, אף היא בדיזנגוף.

חנות הפופ אפ החדשה של Kiehl's, תיפתח היום (יום א) למשך שבועיים נוספים עד ה 18.12.2020. והיא ממוקמת הפעם בדיזנגוף 209 ותואמת במלואה לעיצוב ורוח חנויות הרשת בישראל ובעולם.

חנות הפופ אפ החדשה משתרעת על שטח של 40 מ"ר ומציעה חוויה ייחודית של טיפוח תוך הנגשת האווירה הניו-יורקית הייחודית למותג קיל'ס לתושבי תל-אביב והאזור, אשר יוכלו להיכנס לחנות ולהרגיש "ניו יורק". בחנות הפופ-אפ ניתן יהיה למצוא את מגוון מוצרי טיפוח הפנים והגוף של המותג, לנשים, גברים ותינוקות, במחירים מיוחדים ובהטבות אטרקטיביות. השירות בחנות הפופ-אפ בדיזנגוף, כמו בחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י מומחי הטיפוח של Kiehl's.

לדברי איה מונק-גונצ'רוב, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "כפי שמגמת חנויות הפופ-אפ מתרחבת, כך גם אנו ראינו את הביקוש למותג הולך וגדל, כשהדבר היה בולט במיוחד בחנות הפופ-אפ הראשונה של קיל'ס, אליה הגיעו נשים וגברים מרחבי הארץ. לאור ההצלחה, החלטנו להמשיך ולהעניק את החוויה הקיל'סית למי שלא הספיק. חנות הפופ-אפ היא אלטרנטיבה לחנויות הסגורות מחודש ספטמבר, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותג ועם נותני השירות וליהנות מחווית הטיפוח האישית והמקצועית שקיל'ס מציע. אנחנו בטוחים שהחנות החדשה תהווה מוקד משיכה לרבים."

Kiehl's, מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים העושים שימוש בחומרים טבעיים ומבוססים על מדע מתקדם. Kiehl's מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים, שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים בחנות באופן פונקציונלי, המאפשר ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.

המותג Kiehl's, המציג בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים, מיובא ומשווק ע"י קבוצת לוריאל ישראל, ומפעיל בארץ 5 חנויות בוטיק, בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון גינדי ת"א, עופר גרנד קניון חיפה וקניון מלחה ירושלים. לאחרונה פתח המותג Shop in shop בסופר פארם ביג אילת, הוא נמכר באתר סופר פארם אונליין.. פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl’s (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות ומתן מענה מדויק של חוויית קניה אישית, מבוססת שירות ופרסונליזציה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il