TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מוזיאון תל אביב לאמנות נפתח מחדש לקהל


מתוך התערוכה של ג'ף קונס צילום: גיא יחיאלי
שר התרבות חילי טרופר ורון חולדאי ראש עיריית תל אביב -יפו יגיעו לבקר בפתיחה היום, שלישי 1.12.20, בשעה 14:00

לאחר חודשיים וחצי בהם היה סגור לקהל הרחב, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מוזיאון תל אביב לאמנות ייפתח מחדש היום, יום שלישי, 1 בדצמבר 2020, במסגרת הפיילוט שנערך במקביל לפתיחת הקניונים ויימשך עד 6 בדצמבר.

עקב הביקוש העצום של הקהל, מוזיאון תל אביב לאמנות הכריז על הארכת התערוכה של האמן החי המפורסם (והיקר) ביותר בעולם, ג'ף קונס, עד לינואר 2021 .

הכניסה למבקרים במוזיאון תל אביב לאמנות תתאפשר בתקופה הקרובה, בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות וע"פ תקנות התו הסגול. המוזיאון יהיה פתוח חמישה ימים בשבוע והכרטיסים יימכרו למבקרים באופן מקוון בלבד. הכניסה לילדים ונוער עד גיל 18 ולחיילים – ללא תשלום.

טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות : ''אנחנו מתרגשים ושמחים לפתוח מחדש את שערי המוזיאון בפני הציבור הרחב ומקווים שכל המוזיאונים ומוסדות התרבות בישראל יצטרפו וייפתחו בהקדם. אני מודה לשר התרבות חילי טרופר, שפועל בנחישות וללא הרף למען פתיחת מוסדות התרבות בישראל , ולראש העיר של תל אביב -יפו רון חולדאי שעובד ללא הפסקה בכדי להמשיך ולקיים את האמנות והתרבות בעיר. הקהל משתוקק לצאת לבילוי תרבותי, לחווות ולספוג אמנות טובה. המוזיאון הוא אחד המרחבים הבטוחים ביותר לביקור, ואנו שומרים בקפידה על כל הנחיות משרד הבריאות. אנחנו מזמינים את כולם להגיע ליהנות מאמנות ישראלית ובינלאומית משובחת בתערוכות המתחלפות ובאוספי הקבע של המוזיאון".

מוזיאון תל אביב לאמנות, מציע לקהל חווית ביקור בטוחה ומהנה בשלל התערוכות המתחלפות ובתצוגות של האוספים הישראלים והבינלאומיים, בגלריות השונות ובגן הפסלים.

ג'ף קונס נשאר בתל אביב

בעקבות הביקוש העצום של הקהל , המוזיאון שמח לבשר שהתערוכה "ג'ף קונס: ערך מוחלט-עבודות מאוסף מרי וחוזה מוגרבי", תוארך עד ינואר 2021. תערוכת היחיד הראשונה בישראל של האמן האמריקאי המפורסם בעולם נפתחה במרץ 2020 ממש עם תחילת הקורונה ונסגרה מייד. התערוכה עוררה הד וביקוש של הקהל שנהר אליה בהמוניו עם פתיחתה מחדש למבקרים, לאחר הסגר הראשון. כעת עם פתיחתו מחדש , הצליח המוזיאון להאריך את התערוכה עבור המבקרים, לתקופה של חודשיים.

אמנות ישראלית – תערוכות חדשות

המוזיאון גאה לפתוח שתי תערוכות יחיד חדשות שטרם נחשפו לקהל, של אמנים ישראלים בני דורות שונים. תערוכת צילום המתמקדת באדריכלות מודרנית במרחב העירוני של האמן אלי סינגלובסקי, זוכה פרס לורן ומיטשל פרסר לצלם ישראלי צעיר ותערוכה מוזיאלית ראשונה למלך ברגר, אמן בן 94, שפעל במשך עשרות שנים מחוץ למעגלים המרכזיים של עולם האמנות. תערוכות אלו נפתחות לצד תערוכות יחיד של האמניות טגיסט יוסף רון זוכת פרס שיף לציור פיגורטיבי, מיכל הלפמן וקרן רוסו והתערוכה הקבוצתית במרכז החוויתי לכל המשפחה "אומרים אהבה יש בעולם", המציגה יצירות אישיות ושובות לב שהכינו עשרים אמנים ואמניות, במיוחד עבור ילדיהם.

יצירות מופת של המאסטרים הגדולים

בתקופה בה כל המוזיאונים הגדולים בעולם סגורים כבר חודשים והקהל הישראלי בכלל לא מעז לחלום על "סיבוב מוזיאונים" בניו יורק, פריז, הולנד, טוקיו או לונדון. המוזיאון מזמין את המבקרים למפגש בלתי אמצעי עם יצירות המופת של המאסטרים הגדולים מכל הזמנים, המוצגות באוספים הבינלאומיים: ואן גוך, שאגאל, פיקאסו, מודליאני,מונה, קנדינסקי, ועוד רבים מחכים למבקרים במוזיאון, ממש כאן אצלנו במרכז תל אביב.

אמנות בינלאומית עכשווית ורלוונטית

ברוח התקופה, מוצגות במוזיאון תערוכות בינלאומיות עכשוויות ורלוונטיות, בהן הצבה של העבודה העתיד, שיצרו צמד האמנים הסקנדינבי אלמגרין ודראגסט, המורכבת ממבנה מדרגות חירום, עליו יושב נער מכונס בעצמו ואוצר בתוכו את פגיעוּת גילו הצעיר. דמוקרטיות, עבודת הוידאו של האמן הפולני ארתור ז׳מייבסקי מוצגת על רקע ריבוי המחאות האזרחיות והפוליטיות בארץ ובעולם והתעצבותה של רחבת מוזיאון תל אביב, כאתר להפגנות והתכנסויות ציבוריות. תצוגת ההדפסים ריבוע שחור, נאצרה בהשראת הכוח המחודש שהפיחה הרשת החברתית בדימוי המופשט. זאת כשהוצפה במיליוני ריבועים שחורים, כדי להביע תמיכה במאבקם של האזרחים האפרו-אמריקאים, נגד הגזענות והאלימות. גם התערוכה הקבוצתית אם בלילה חורפי עוברת אורח, מעלה נושאים של חוסר שוויון ומוצגות בה עבודות של אמנים כמו אדם פנדלנטון, הנרי טיילור, ז'אן מישל בסקיאט ואחרים.


הכניסה למוזיאון תל אביב לאמנות תתאפשר בתקופה הקרובה בהתאם להנחיות שאושרו ע"י הממשלה.

המוזיאון ייפתח למבקרים חמישה ימים בשבוע:

שלישי ורביעי - 12:00-18:00 / חמישי - 12:00-21:00

שישי - 10:00-14:00 / שבת - 10:00- 18:00

הכרטיסים יימכרו למבקרים באופן מקוון, הכניסה לילדים ונוער עד גיל 18 ולחיילים - חינם.

המוזיאון מציע אפליקציה של מדריך קולי לתערוכות, המספקת מענה היגייני מותאם למצב

סיורים לקבוצות ייערכו ע"פ תקנות התו הסגול - בהרשמה מראש


רכישת כרטיסים ומידע מתעדכן לציבור באתר המוזיאון

www.tamuseum.org.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il