TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יום התה הבינלאומי: מהם הרגלי שתיית התה של הישראלים?


צילום סטודיו 360, יחצ פומפדור
מהישראלים צורכים חליטות צמחים ותה ירוק. כל מה שרצית לדעת על המשקה הפולארי בעולם אחרי מים
67% מהישראלים צורכים חליטות צמחים ותה ירוק

יום התה הבינלאומי, החל מדי שנה ב-15 בדצמבר, בו מציינים את המשקה הנפוץ בעולם אחרי מים - התה -משקה המיוצר על ידי חליטת עלים או ניצנים של שיח הקמליה הסינית, המכונה גם צמח התה, במים חמים.

התה עבר מהפך תדמיתי בשנים האחרונות והיום נתפס כמשקה אולטמטיבי לאנשים שמנהלים אורך חיים בריא ומאוזן. משקאות התה והחליטות צמחים ופירות נצרכים ע"י כל שכבות האוכלוסיה החל מצעירים, חובבי בריאות ודרך מבוגרים, משפחות וילדים.

בשנים אחרונות אנו עדים לכך שהישראלים גילו את יתרונותיו של המשקה הטעים וקטגורית התה והחליטות בישראל גדל בכל שנה, השנה השוק בצמיחה של 5.7% כספי מול שנה קודמת, הוא מגלגל כ 250 מיליון ₪ בשנה, עם מכירות של כ- 15 מיליון אריזות בשנה.

מסקר שנערך ע"י חברת טאק עבור המותג פומפדור בקרב 502 ישראלים בגילאי 18+ בחודש אוגוסט האחרון עולה כי בישראל: 67% מהישראלים שותים תה ירוק או חליטות צמחים ופירות, 33% מצרכני התה שותים אותו במהלך כל היום ולפעמים כתחליף לקפה ו -40% מכלל שותי התה הם שותים כבדים ( יותר מכוס 1 ביום) .כשנשאלו על הסיבה לשתיית המשקה הפופולארי כ- 76% מקרב שותי התה ענו כי הסיבה היא שתה תומך באורח חיים בריא ו- 67% מקרב שותי התה ענו כי מגוון הטעמים הרב ואיכות טיב העלים גורם להם לבחור בתה ובחליטות הצמחים והפירות.

הסקר נערך לרגל השקת חליטות צמחים חדשות של פומפדור בשני טעמים המתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי: ג'ינג'ר מנגו – הטעם היחודי לפומפדור וקמומיל דבש- בתוספת דבש אמיתי.

בבואנו לבחור חליטות צמחים יש לשים לחומרי הגלם שיהיו מובחרים, איכות העלים ותהליך הייצור כל אלו תורמים לאיכויות המשקה. פומפדור מייצרת בתהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: משקאות עשירים בטעם ובאיכות בלתי מתפשרת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il