TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איך מתכוננים עסקית לסגר שלישי?


צילום: אורן קאן
על האפשרות לסגר שלישי כולכם בוודאי שמעתם. אחת השאלות שמעלה האפשרות הזו היא האם בעלי עסקים יכולים אם בכלל להתכונן לסגר הבא
התשובה היא שבמציאות הנוכחית, בה סגרים הפכו לצערנו חלק מהשגרה, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את ההתנהלות העסקית שלנו למציאות החדשה. להתייחס לשנה המאתגרת הזו כתקופה שגורמת לנו לייצר פריצת דרך. להלן חמישה שלבים שחשוב ליישם על מנת שהעסק שלכם יצליח לצלוח את המשבר הזה בשלום:
שלב ראשון – הכרה במציאות. כולנו צריכים להבין שאנו חווים סיטואציה לא נורמלית. כלומר חוסר האונים, חוסר היכולת להשפיע על מקבלי ההחלטות והוראות שמתקבלות לכאורה על בסיס שרירותי , לצד אובדן הכנסה יוצר מתחים אדירים.
שלב שני –רבים יגידו לעצמם שהמציאות החדשה לא מותירה אותם עם חוסן נפשי שנדרש כדי לצלוח את התקופה הזו, בוודאי ענפי התיירות, הנופש והתרבות. הפתרון לכך הוא דאגה לחוסן המנטלי. בתרבות שבה עזרה נפשית נחשבת חולשה (פסיכולוג זה רק לחלשים ובכלל איך אני אשלם), זו קריאה לשים תדמיות בצד ואגו בצד ולהבין כי מה שעובד לספורטאי על רלוונטי גם לכם. דאגו לדבר עם איש מקצוע, אל תשמרו בבטן, תפרקו את הכעס והייאוש ואל תביאו אותו הביתה לבני/ות הזוג, העובדים או הילדים שלכם. כשהלחץ עולה הבריאות נפגעת והיצירתיות נעלמת. הורדת רמת הסטרס גם תאפשר למצוא פתרון יצירתי וגם תרגישו טוב יותר.
שלב שלישי – שלושת המשאבים החשובים ביותר הם הבריאות, מוטיבציה ובסוף תזרים המזומנים. עלינו להבין שאין לנו דרך להתחמק מהנושא . כסף מביא כסף. לכן עלינו להיעזר באנשי מקצוע, כל אחד לפי יכולותיו:
תכנון פיננסי – יש הרבה פתרונות יצירתיים, כולל הלוואה קרנות או מכספי הפנסיה. במקרי קיצון ניתן למשוך כספי פנסיה או למכור נכסים. עדיף למכור רכב או בית עכשיו מאשר לאבד חיים. אני מדגיש, אין בכך המלצה פיננסית, אלא ניסיון להסביר כי החיים חשובים יותר מכל רכוש. ניתן להתרומם מכל משבר.
התאמות העסק למציאות החדשה – היעזרו בייעוץ עסקי אסטרטגי אם אתם בענף שכרגע סגור .
הסבה מקצועית ולו זמנית.
שלב רביעי – תכנון תכנון תכנון. הדקו חגורות, דאגו לתזרים לשנה קדימה. גם אם תתחילו לייצר הכנסה, בוודאי אם נפגעתם כלכלית, קחו אוויר, תבינו שרמת החיים תרד אולי במעט. במקביל חובה לייצר הכנסה לעסק על ידי שימוש בכלי שיווק ומכירות שונים.
שלב חמישי – יישום פתרונות יצירתיים. פריצות דרך תמיד יהיו באזור לא מוכר. ברור שהמדינה צריכה לעזור ולכולם ברור שנעשו טעויות. לא ניתן להחזיר הגלגל לאחור ולכן חייבים לייצר הכנסה גם במחיר של לעבוד כשליח או בענף החקלאות. אין עבודה שלא מכבדת את בעליה. לשבת בבית ולחכות שהכל ייגמר שוחקת, במיוחד שאין תאריך סיום לתקופה המאתגרת בה אנו חיים.

ניר מקובסקי הוא מומחה לליווי עסקי לעסקים ולסטארטאפים


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il