TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתאל החזקות חתמה על הסכם מחייב למכירה והשכרה מחדש למלון לאונרדו רויאל ברלין


פתאל החזקות ממשיכה לחזק את נזילותה: חתמה על הסכם מחייב למכירה והשכרה מחדש למלון לאונרדו רויאל ברלין בתמורה לכ- 230 מיליון ש', התזרים הצפוי לחברה כ- 76 מיליון שקל.


בשבוע שעבר השלימה החברה בהצלחה הנפקה זכויות בתמורה לכ- 99 מיליון שקל; בהנפקה השתתפו 99% מבעלי המניות כולל בעל השליטה דוד פתאל שהשקיע 57 מיליון שקלים.

במקביל בוחנת החברה באמצעות פתאל אירופה גיוס חוב בהיקף של כ- 200 מיליון שקל באמצעות סדרה חדשה לה שעבודים מדרגה ראשונה.

שחר עקה, דירקטור וסמנכ"ל הכספים, מסר: "מלון לאונרדו רויאל ברלין הוא אחד מבתי המלון הראשונים שרכשה החברה באירופה והוא נמצא באחד המיקומים האטרקטיביים בעיר. אני מציין זאת על מנת להבהיר, שהרשת אינה מאוהבת בנכסים שלה ותעשה כל שיידרש על מנת לעבור את התקופה הנוכחית שנכפתה עליה ועל עובדיה. מכירת בית המלון תיצור לנו תזרים נוסף של כ- 76 מיליון שקל והינה חלק מתכניתנו האסטרטגית להגדלת הנזילות של הקבוצה.




המכירה מתווספת לפעולות נוספות לצמצום ההוצאות וגידול התזרים של החברה ורק בשבוע שעבר סיימנו בהצלחה הנפקת זכויות בהיקף של כ- 99 מיליון שקל המשקפת הבעת אמון מצד המשקיעים ביחס לעוצמתה של הרשת וליכולתה לצלוח את משבר הקורונה. בנוסף, פתאל נכסים (אירופה) בוחנת גיוס חוב באמצעות סדרה חדשה עם שעבודים מדרגה ראשונה לנכסים איכותיים של החברה וכן אנו ממשיכים לנהל מו"מ למכירת 2 בתי מלון נוספים באירופה "

פתאל נכסים (אירופה) בע"מ מדווחת, כי חתמה על הסכם מחייב למכירה והשכרה מחדש Sale and Lease Back) של מלון לאונרדו רויאל ברלין בתמורה לכ-230 מיליון שקל (כ-57.4 מיליון אירו) . התזרים נטו הצפוי לחברה מעסקה זאת הינו כ- 76 מיליון שקל ( כ-19 מיליון אירו). במסגרת ההסכם עם מכירת הנכס יחתמו הצדדים על חוזה שכירות לתקופה של 25 שנה (בתוספת אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות) בתנאים המשקפים את רוח התקופה.


בשנת 2021 לא תשלם פתאל באמצעות חברת הבת SUNFLOWER דמי שכירות קבועים, אלא 60% מהרווח התפעולי הנקי (NOP), בשנת 2022 תשלם פתאל דמי שכירות קבועים של כ-2.9 מיליון אירו או -24% ממחזור ההכנסות (לפי הגבוה). החל משנת 2023 תשלם פתאל כ-3 מיליון שקל דמי שכירות קבועים או 24% ממחזור ההכנסות (לפי הגבוה).

בשבוע שעבר סיימה פתאל החזקות בהצלחה רבה הנפקת זכויות למשקיעים. 99% מבעלי המניות של פתאל החזקות השתתפו בהנפקה בתמורה כוללת לחברה של כ- 99 מיליון שקל, מתוכם השקיע דוד פתאל בעל השליטה בחברה כ-57 מיליון שקל.

בתוך כך, דיווחה חברת הבת, פתאל נכסים (אירופה) בע"מ, כי היא בוחנת מהלך של הנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה ד') בהיקף של עד כ- 200 מיליון שקל. הסדרה החדשה תהיה מובטחת בשעבוד מדרגה ראשונה על מספר נכסים של החברה ומדורגת על ידי מידרוג. עוד דיווחה החברה, כי היא נמצאת במשא ומתן למכירת 2 בתי מלון נוספים באירופה במתווה של sale and lease back - מלון בעיר מינכן Leonardo Hotel Munich City East והשני בהולנד Leonardo Royal Den Haag.

בדוחות הרבעון הראשון לשנת 2020 דווחה החברה, כי להערכתה, תוכניתה האסטרטגית, הכוללת, בין היתר, מכירה של חלק קטן מהמלונות שבבעלות החברה, ביצוע מימון מחדש לנכסים לא משועבדים וקבלת הלוואות בערבות מדינה בסכומים משמעותיים עשויה יחד עם הנפקת הזכויות להביא לתוספת מקורות כספיים של כ- 1 מיליארד שקל. סכום זה ויתרת המזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ- 740 מיליון שקל הנמצאים בקופת החברה נכון למועד פרסום דוחות מרץ 2020, יאפשרו לחברה לעמוד בהתחייבויותיה גם אם לא תהייה התאוששות מהירה בענף.

רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (63.65%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1998 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il