TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

UBS: פוליטיקה פנימית והבחירות בארה"ב ממתנות את האופטימיות ההולכת וגוברת של משקיעים אמידים


UBS
רוב המשקיעים האמידים ובעלי העסקים בעולם טוענים שהם מתכננים להתאים את תיקי ההשקעות שלהם בהתאם לזוכה בבחירות בארה"ב. כמעט חצי מהם רואים בבחירות הצפויות בנובמבר את אחת הדאגות העיקריות שלהם, זאת על פי סקר סנטימנט המשקיעים החדש של UBS, מנהלת ההון הגלובלית המובילה בעולם.



















 





·        משקיעים אמידים ובעלי עסקים הפכו לאופטימיים יותר בנוגע לצפי הכלכלי ל-12 החודשים הקרובים, זאת על פי סקר סנטימנט המשקיעים הרבעוני של UBS




·        עם זאת, הם מביעים דאגה הולכת וגדלה בנוגע לפוליטיקה הפנימית בארצם ולבחירות בארה"ב




·        מרוץ צמוד בבחירות יביא ככל הנראה לתנודתיות גבוהה יותר של השוק, על פי דוח ElectionWatch העדכני של UBS





 





 








ציריך, 22 ביולי 2020 – רוב המשקיעים האמידים ובעלי העסקים בעולם טוענים שהם מתכננים להתאים את תיקי ההשקעות שלהם בהתאם לזוכה בבחירות בארה"ב. כמעט חצי מהם רואים בבחירות הצפויות בנובמבר את אחת הדאגות העיקריות שלהם, זאת על פי סקר סנטימנט המשקיעים החדש של UBS, מנהלת ההון הגלובלית המובילה בעולם.




 




על פי הסקר, שבדק בסוף יוני ובתחילת יולי את דעותיהם של למעלה מ-4,000 משקיעים אמידים ובעלי עסקים ב-14 שווקים גלובליים, חל גידול במידת האופטימיות בנוגע לכלכלה ולשוק המניות בהשוואה לסקר הקודם שנערך שלושה חודשים לפני כן, ככל שהשפעות COVID-19 הולכות ופוחתות.




 




·        46% מהנשאלים טענו שהם אופטימיים בנוגע לכלכלה הגלובלית ב-12 החודשים הקרובים, לעומת 40% בלבד שלושה חודשים קודם לכן.




·        38% מהם היו פסימיים, ירידה מ-45%.




·        52% טענו שהם אופטימיים בנוגע לכלכלה באזור שלהם ב-12 החודשים הקרובים, עלייה מ-46%.




·        53% טענו שהם אופטימיים בנוגע למניות באזור שלהם ב-6 החודשים הקרובים, עלייה מ-45%.




 




עם זאת, אחוז הולך וגדל של נשאלים ברחבי העולם (46%) דירגו את הבחירות בארה"ב כאחת הדאגות הגדולות ביותר שלהם, עלייה מ-39% שלושה חודשים קודם לכן. בנוסף, 51% הביעו דאגה רצינית בנוגע לפוליטיקה בארצם, עלייה מ-44%.




 




מרוץ צמוד בבחירות בארה"ב עלול בהחלט לגרום לתנודתיות רבה יותר בשוק, זאת על פי דוח ElectionWatch העדכני של UBS, שבחן את ההשלכות הגלובליות והאזוריות של בחירות אלה. עם זאת, הדוח אינו צופה לתנודתיות ברמה שליוותה את הופעתה של COVID-19.




 




לדברי פאולה פוליטו, סגנית יו"ר חטיבה ב-UBS Global Wealth Management:  "COVID-19 עדיין נמצאת בראש דאגותיהם של משקיעים ברחבי העולם, אך יש שוני משמעותי בין אזור לאזור בנוגע לכיוונן של התוכניות שלאחר-ההתאוששות. בעוד שמשקיעים באסיה ובאירופה רואים כאן הזדמנות להתאוששות 'ירוקה', מקביליהם בארה"ב סבורים שהיפוך כיוון כלכלי מסורתי חשוב יותר."




 




 




לדברי סוליטה מרצ'לי, מנהלת השקעות ראשית, אמריקה, ב-UBS Global Wealth Management: "הבחירות בארה"ב יספקו כנראה הזדמנויות מרובות למשקיעים, אך גם יסירו במידה מסוימת את הערפל המכסה את כיוון המדיניות של הכלכלה הגדולה בעולם. ללא קשר לתוצאה, סביר שההשפעה על השווקים הפיננסיים בסופו של דבר תהיה כמעט ניטרלית, גם אם המשקיעים יחוו מעט תנודתיות על הדרך."




 




 55% מהנשאלים טענו שלג'ו ביידן סיכוי גבוה יותר לזכות בבחירות, לעומת 45% שטענו שיהיה זה דונלד טראמפ. 49% מהמשקיעים בדרום אמריקה צפו ניצחון של טראמפ, האחוז הגבוה ביותר בעולם, זאת לעומת 42% מהמשקיעים השווייצריים, האחוז הנמוך ביותר מכל האזורים.




 




 למשקיעים באסיה הייתה הסבירות הגבוהה ביותר לומר שיערכו התאמות בתיק ההשקעות שלהם על פי מי שיזכה – 75% מהם טענו שיעשו זאת, לעומת הממוצע הגלובלי של 61%. למשקיעים בשווייץ הייתה הנטייה הנמוכה ביותר לכך, ורק 31% מהנשאלים טענו שהם מתכננים זאת.




 




ארה"ב




האופטימיות של הנשאלים בארה"ב בנוגע לצפי הכלכלי עבור האזור שלהם גדלה במידה רבה יותר מאשר בשאר העולם, ו-41% מהם הביעו אופטימיות כזו לעומת 30% בלבד שלושה חודשים לפני כן. כמו כן הייתה להם סבירות נמוכה יותר לומר שיתאימו את תיק ההשקעות שלהם על פי מי שיזכה בבחירות, – 46% מהם תכננו לעשות זאת לעומת הממוצע הגלובלי של 61%. על פי דוח ElectionWatch של UBS, התאמות טקטיות יהפכו לשיקול חשוב יותר רק בספטמבר, כאשר המתמודדים לנשיאות נכנסים לישורת האחרונה במרוץ.




 




אמריקה הלטינית




האופטימיות של הנשאלים באמריקה הלטינית בנוגע לצפי בשוק המניות באזורם גדלה מהר יותר מאשר בשאר העולם, ו-57% מהם הביעו אופטימיות כזו לעומת 47% בלבד שלושה חודשים לפני כן. כמו כן הייתה להם סבירות גבוהה יותר לומר שיתאימו את תיק ההשקעות שלהם על פי מי שיזכה בבחירות בארה"ב, ו-67% מהם מתכננים לעשות זאת. על פי ElectionWatch של UBS, סביר שלבחירות בארה"ב תהיה השפעה משמעותית על אמריקה הלטינית ושווקים מתעוררים אחרים, במיוחד בהינתן ההשפעה של מדיניות ארה"ב על הסביבה המקרו כלכלית והגאופוליטית וסביבת הסחר הרחבות יותר.




 




אירופה




הנשאלים באירופה, למעט שווייץ, היו אופטימיים יותר בנוגע לכלכלת האזור שלהם ב-12 החודשים הקרובים מאשר הממוצע העולמי, כאשר 55% מהם מביעים אופטימיות לעומת 52% ברחבי העולם. הם גם הביעו יותר עניין בבחירות בארה"ב מאשר כל האזורים האחרים מחוץ לארה"ב, עם 72% שמגלים עניין רב לעומת הממוצע הגלובלי של 67%. על פי ElectionWatch של UBS, סביר שיהיו לבחירות בארה"ב השלכות חשובות רבות על חברות אירופאיות, במיוחד כשמדובר בסחר, במיסוי ובשערי חליפין.




 




שווייץ




הנשאלים בשווייץ ניצבו במקום השני בדירוג יחסית לעמיתיהם בארה"ב מבחינת העניין שלהם בבחירות בארה"ב – 70% מהם טענו שהם מתעניינים מאוד לעומת 67% שטענו כך בשאר העולם. עם זאת, הייתה להם סבירות נמוכה יותר מכל האחרים לומר שיתאימו את תיק ההשקעות שלהם על פי מי שיזכה – רק 31% מהם אמרו שהם מתכננים זאת לעומת 61% ברחבי העולם. על פי ElectionWatch של UBS, לבחירות בארה"ב יהיו מספר השלכות על שווייץ, כולל על הפרנק השווייצרי, שערכו נוטה לעלות בתקופות של חוסר ודאות.




 




אסיה




המשקיעים באסיה היו האופטימיים ביותר בכל העולם, הן בנוגע לכלכלת האזור שלהם ב-12 החודשים הקרובים והן בנוגע לשוק המניות באזורם ב-6 החודשים הקרובים. 60% מהם הביעו אופטימיות בנוגע לשני הפרמטרים האלה בהשוואה לממוצעים הגלובליים של 52% ו-53%, בהתאמה. כמו כן הייתה להם הסבירות הגבוהה ביותר לומר שיתאימו את תיק ההשקעות שלהם על פי מי שיזכה בבחירות בארה"ב – 75% מהם מתכננים לעשות זאת לעומת 61% ברחבי העולם. על פי ElectionWatch של UBS, לבחירות יהיו השלכות ספציפיות על סין, בהינתן מערכת היחסים שלה עם ארה"ב שאינה חדלה להשתנות.




 

















 




 





אודות סקר סנטימנט המשקיעים של UBS




לצורך המהדורה הנוכחית סקרה UBS ‏2,867 משקיעים ו-1,151 בעלי עסקים, עם לפחות מיליון דולר של נכסים ברי-השקעה (עבור המשקיעים) או לפחות מיליון דולר של הכנסה שנתית ולפחות עובד אחד נוסף מלבדם (במקרה של בעלי העסקים), בין 23 ביוני ל-13 ביולי 2020. המדגם העולמי נחלק בין 14 שווקים: ארגנטינה, ברזיל, סין, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איטליה, יפן, מקסיקו, סינגפור, שווייץ, איחוד האמירויות, בריטניה וארה"ב. לצורך המהדורה הקודמת סקרה UBS  ‏4,108 משקיעים ובעלי עסקים, עם לפחות מיליון דולר של נכסים ברי-השקעה (עבור המשקיעים) או לפחות מיליון דולר של הכנסה שנתית ולפחות עובד אחד נוסף מלבדם (במקרה של בעלי העסקים), בין 1 ל-20 באפריל 2020. המדגם העולמי נחלק בין אותם 14 שווקים.




 




אודות UBS




UBS מספקת המלצות פיננסיות ופתרונות ללקוחות פרטיים אמידים, מוסדיים ותאגידים ברחבי העולם, וכן ללקוחות פרטיים בשווייץ. האסטרטגיה שבה דוגלת UBS מרוכזת בעסקי ניהול העושר הגלובלי המובילים שלנו והבנק האוניברסלי המעולה שלנו בשווייץ, ומועצמת על ידי ניהול הנכסים ובנק ההשקעות. הבנק מתמקד בעסקים עם פוזיציה תחרותית חזקה בשוקי המטרה שלהם, הם יעילים מבחינת ההון, ויש להם צמיחה מבנית לטווח ארוך ותחזית רווחיות אטרקטיביות.




UBS נוכחת בכל המרכזים הפיננסיים העיקריים ברחבי העולם. יש לה משרדים ב-50 שווקים, כ-31% מעובדיה עובדים ביבשת אמריקה, 32% בשווייץ, 19% בשאר אירופה, מזרח התיכון ואפריקה ו-18% בדרום מזרח אסיה. UBS Group AG מעסיקה למעלה מ-67,000 איש ברחבי העולם. מניותיה נסחרות SIX בורסת המניות בשווייץ ובבורסת המניות בניו יורק (NYSE)




 








 




אלדר גריידי



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il