TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בומברדייה מדווחת על שימוש במזומנים טוב מהמצופה ברבעון השני ועל אמצעי אשראי מובטח עדיף חדש של מיליארד דולר


האמצעי צפוי להיות במקומו ברבעון השלישי של 2020 ולספק נזילות נוספת להון החוזר ולמטרות כלליות של החברה כשבומברדייה תתאים מחדש את קצבי הייצור לתנאי השוק הנוכחיים.

בומברדייה (TSX:BBD.B) דיווחה שהשימוש שלה במזומנים ברבעון השני היה טוב יותר בכ-500 מיליון דולר ממה שציפתה קודם והיא השיגה התחייבות מקרנות וחשבונות השקעות שמנוהלים על ידי HPS Investment Partners, LLC לספק הלוואה לזמן קצוב מובטחת עדיפה לשלוש שנים ("האמצעי") של עד 1.0 מיליארד דולר. ביחד, הפעולות אלה מספקות לבומברדייה נזילות נוספת להפעיל את העסקים שלה בזמן מגיפת קוביד-19 כשהיא פועלת לסגור את מכירות הנכסים שנמסר עליהן בעבר שנטלה על עצמה כדי לעצב מחדש את מבנה ההון של בומברדייה.


 


ביום ה-30 ביוני 2020, המזומנים בקופה היו בערך 1.7 מיליארד דולר והנזילות(1) 2.4 מיליארד דולר. עם האמצעי החדש, בומברדייה מצפה לנזילות פרו פורמה(2) ברבעון השני של 2020 של בערך 3.4 מיליארד דולר, שמשקפת שימוש של בערך 1.0 מיליארד דולר בתזרים המזומנים החופשי ברבעון השני(3).


 


האמצעי צפוי להיות במקומו ברבעון השלישי של 2020 ולספק נזילות נוספת להון החוזר ולמטרות כלליות של החברה כשבומברדייה תתאים מחדש את קצבי הייצור לתנאי השוק הנוכחיים. לאמצעי יהיה ניצול מינימלי של 750 מיליון דולר ותקופה של שלוש שנים. לבומברדייה תהיה הזכות לפרוע מרצון את הסכום של האמצעי שלא נפרע. בנוסף, המכירה של בומברדייה תחבורה תגרום לפירעון חובה של 50% מסכום הקרן של האמצעי שיהיה לפירעון באותו זמן. המשיכות מהאמצעי יישאו ריבית במרווח מוסכם משיעור הייחוס של הליבור ויובטחו על ידי זכות ביטחון במלאי תעופתי מסוים וחשבונות חייבים קשורים. אין אמות מידה פיננסיות במסגרת האמצעי.


 


האמצעי כפוף למשא ומתן וחתימה על הסכם אשראי סופי ומסמכי ביטחון, וגם המילוי של תנאי סגירה וגריעה מקובלים אחרים. ברגע שיהיה במקומו, האמצעי יהיה אמצעי האשראי היחידי של החברה שיהיה זמין למגזר התעופה, כי אמצעי אשראי קודמים מסוימים של החברה הסתיימו בדצמבר 2019, כפי שנמסר בעבר.


 


בומברדייה תמסור פרטים נוספים על הנזילות והשימוש בתזרים המזומנים החופשי כשתדווח על התוצאות הכספיות שלה ברבעון השני של 2020 ב-6 באוגוסט 2020.


 


בומברדייה השאירה את National Bank Financial Inc. ואת Citigroup Global Markets Inc. כיועצים הפיננסיים שלה ואת Norton Rose Fulbright כיועצים המשפטיים המובילים שלה. Latham & Watkins LLP שמשו כיועצים המשפטיים המובילים של HPS Investment Partners, LLC.


אודות בומברדייה


עם יותר מ-60,000 עובדים על פני שני מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בענף התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.


לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-25 מדינות וגם תיק רחב של מוצרים ושירותים לשוקי התעופה העסקית, התעופה המסחרית והתחבורה המסילתית. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2019 בומברדייה רשמה הכנסות של 15.8 מיליארד דולר. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier


בומברדייה הוא שם מסחרי של בומברדייה בע"מ.


אלדר גריידי



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il