TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפלייד מטיריאלס פרסמה את התוצאות לרבעון השני של 2020


נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס גארי דיקרסון
ההכנסות הסתכמו ב-3.96 מיליארד דולר, גידול של 12% משנה לשנה; החברה החזירה 392 מיליון דולר לבעלי המניות. תחום הפעילות של אפלייד בישראל – בשיא כל הזמנים
אפלייד מטריאלס (נסד"ק: AMAT), פרסמה את התוצאות הכספיות לרבעון השני של שנת הכספים 2020, שהסתיים ב-26 באפריל, 2020.

הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-3.96 מיליארד דולר. בחישוב לפי GAAP רשמה החברה שולי רווח גולמי של 44.2%, רווח תפעולי של 932 מילון דולר או 23.6% מהמכירות נטו, ורווח למניה של 0.82 דולר.

בחישוב מתואם שלא לפי GAAP דיווחה אפלייד על מרווח גולמי של 44.6%, רווח תפעולי של 976 מיליון דולר או 24.7% מהמכירות נטו, ורווח למניה של 0.89 דולר.

החברה החזירה לבעלי מניותיה 392 מיליון דולר, לרבות 199 מיליון דולר באמצעות רכישה מחדש של מניות ודיבידנדים של 193 מיליון דולר.

"בימים אלה, כשאנו מנווטים בין האתגרים שמציב COVID-19, החברה מתלכדת סביב בטיחות, פרודוקטיביות ושימור הלקוחות והתעשייה לקראת העתיד," אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס.  "למרות שהמצב עדיין נזיל, עד כמה שאנו יכולים לחזות כיום, שרשרת האספקה שלנו מתאוששות והביקוש היסודי לציוד המוליכים למחצה והשירותים שלנו נותר איתן."

התחום בו פועלת החברה בישראל (PDC), עם הכנסות שיא במחצית

בישראל מתמקדת פעילות אפלייד מטיריאלס בפיתוח וייצור של מערכות הבדיקה ובקרה מתקדמות לתעשיית השבבים ((Process Diagnostics and Control תהליך בקרת הייצור, בו מתמחה החברה, הוא חלק מהותי בענף השבבים כולו המהווה בסיס לכל מוצר אלקטרוני מסביבנו – מטלפונים ניידים, מחשבים, מכוניות, מצלמות, ציוד רפואי, מכונות תעשייתיות ועוד. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל.

ביחס לתחום זה ציין דיקרסון: "על פי הדו"ח שפורסם לאחרונה על ידי VLSI Research, הביצועים שלנו הכו את השוק בשנה שעברה הן בתחום הציוד והן בתחום השירותים בתחום המוליכים. פעילות PDCהניבה הכנסות שיא במחצית הראשונה של השנה. אחד התורמים המרכזיים לביצועי שיא זה היא מערכת הבדיקה האופטית החדשה שלנו שתושק רשמית בהמשך השנה."

הוא הוסיף:"תחום הבדיקות והמדידה, הוא אחד התחומים בהם יש לנו את התנופה החזקה ביותר. התחזקנו ואנחנו נשיג צמיחה דו ספרתית יפה גם בשנת הכספים כולה, כמו במחצית. התחום הוא אחד מעסקי הצמיחה החזקים ביותר עבורנו השנה.מרכיב חיובי נוסף בעסקי ה- PDC שלנו נמצא במערכותמבוססות קרן אלקטרונים(e-beam).שם יש לנו עמדת מוביליות חזקה וגם כמה יכולות חדשות, עם טכנולוגיית ההדמיה ברזולוציה הגבוהה ביותר בתעשייה לצדאימוץ ראשוני חזק מאוד ליכולות החדשות אצל לקוחות מובילים. אנחנו מתחילים נהדר את שנת 2020 ב- PDC והייתי אומר שאנו בעמדה הטובה ביותר שהייתה לנו אי פעם ביחס לתחום עסקי זה" אמר דיקרסון.

אפלייד ממשיכה לגייס עובדים גם בימים אלו
מרכז הפיתוח והייצור של החברה, המעסיקה בישראל כ- 1600 עובדים, נמצא בפארק המדע ברחובות. בשנה האחרונה גייסה החברה 250 עובדים וגם בימים אלה היא ממשיכה גם הימים אלו בגיוס עובדים ועובדות חדשים בעיקר בתחומי התוכנה, אלגוריתמים,הנדסה, אינטגרציית מוצר ועוד.

כבר בראשית התפרצות נגיף הקורונה הודיעה אפלייד כי היא תשמור על ביטחונם הכלכלי של עובדיה. מעבר לכך שאף עובד לא הוצא לחל"ת ולא פוטר, החברה ממשיכה לשלם לעובדים שכר מלא גם לאלה שנבצר מהם לעבוד בשל המצב. כך למשל, עובדים שנאלצו להיכנס לבידוד לא היו צריכים לנצל ימי מחלה וקיבלו שכר מלא לתקופת הבידוד. בנוסף, החברה ממשיכה לשלם באופן מלא לספקי שירותים שונים על מנת שגם כ- 800 העובדים שאינם מועסקים באופן ישיר על ידה, ימשיכו לקבל שכר מלא. זאת, על אף שחלק גדול מעובדים אלו אינו נדרש להגיע לעבודה בקמפוס החברה ומרבית עובדי אפלייד עובדים מהבית.

אודות אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס היא המובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. המומחיות של אפלייד בהנדסת חומרים ברמת האטום עבור התעשייה, מאפשרת ללקוחות להפוך הזדמנויות למציאות. החידושים של החברה מאפשרים לטכנולוגיה להפוך למציאות ולעצב את העתיד. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית העומדת בבסיס כל מוצר טכנולוגי. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל.אפלייד מטיריאלס היא אחת מחברות ההיי-טק הבינלאומית הראשונות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגיוהיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ביותר בהיי-טק בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il