TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנאקסיה ישראל מודיעה על גיוס הון בסך כ- 2.77 מיליון ש"ח בהובלת מר עמוס לוזון


מדובר בהרחבת גיוס ההון אותו השלימה החברה בחודש מרץ המסתכם כעת בסך של כ-25.8 מיליון ש"ח, כולל קבלת אופציה להשקעת 6 מיליון ש"ח מבעלי השליטה ומשקיעים נוספים
ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "על רקע הסכמי ההפצה באירופה והגידול הצפוי בהכנסות עליהם דיווחה פנאקסיה, הרחבת הגיוס מהווה הבעת אמון חשובה נוספת בחברה ובתעשיית הקנאביס הרפואי מצד מר לוזון, שהינו משקיע ותיק בחברה. גיוס זה מחזק את איתנותנו הפיננסית לקראת התחלת הייצוא ומימוש תוכניותינו לחדירה והתרחבות בשוק האירופאי במהלך שנת 2020, תוך המשך צמיחה בפעילותנו בישראל."

(תל אביב,6באפריל2020) – חברת הפארמה פנאקסיה מעבדות ישראלבע"מ)"פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX), יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראלהודיעה היום עלהרחבת גיוס ההון אותו השלימה במרץ האחרון, עם השקעה בסך כולל של כ-2.77 מיליון ש"ח, באמצעות הקצאה פרטית של מניות חסומות וכתבי אופציה לקבוצת משקיעים בהובלת מר עמוס לוזון. מר לוזון, הנמנה על משקיעיה הוותיקים של פנאקסיה ישראל והשתתף בגיוס ההון במסגרת השלמת מיזוג פנאקסיה להרודיום באוקטובר האחרון, ישקיע במסגרת הגיוס סך של כ- 1.86 מיליון ש"ח.

ההקצאה הינה לפי מחיר של 2.77 ש"ח למניה, המשקף דיסקאונט של כ- 21.4% על מחיר הסגירה האחרון של המניה (3.21 ש״ח), ודיסקאונט של כ- 10% על מחיר הסגירה של המניה ב- 31 במרץ 2020, ערב אישורה בדירקטוריון. בנוסף הוקצו למשקיעיםכתבי אופציה למניות ביחס כיסוי של 80%, ללא תמורה, הניתנים למימוש למניות למשך 3 שנים, במחיר מימוש של 4 ש"ח למניה.

בכך מסתכם היקף גיוסי ההון של החברה ממרץ ועד כה בסך של כ- 25.8 מיליון ש"ח, כולל הקצאה פרטית של מניות וכתבי אופציה למור בית השקעות ומשקיע מסווג נוסף תמורת סך של כ- 17 מיליון ש"ח, וכן אופציה חד צדדית מבעלי השליטה ומשקיעים בבעלת השליטה, להשקעה בסך של לפחות 6 מיליון ש"ח נוספים תמורת מניות וכתבי אופציה בתנאים דומים. כאמור בין המשקיעים: יו"ר דירקטוריון פנאקסיה ישראל-מר יונתן קולבר, מנכ"ל החברה-ד"ר דדי סגל, מנהל העסקים הראשי-עו״ד אסי רוטברט, סמנכ״ל טכנולוגיות-ד״ר ערן גולדברג, מר רן נוסבאום, וקבוצת משקיעים זרים וישראלים נוספים. מימוש ההתחייבות הינו בכפוף, בין היתר, לאישור אסיפת בעלי המניות של פנאקסיה ישראל.

תמורת הגיוס תשמש את החברה למימוש תוכניותיה האסטרטגיות, בדגש על התחלת פעילות ייצוא, שיווק ומכירות באירופה. השלמת הסכם ההשקעה כפוף להתקיימות תנאים דרושים בהסכמים מסוג זה.

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה, מסר: "על רקע הסכמי ההפצה באירופה והגידול הצפוי בהכנסות עליהם דיווחה פנאקסיה, הרחבת הגיוס מהווה הבעת אמון חשובה נוספת בחברה ובתעשיית הקנאביס הרפואי מצד מר לוזון, שהינו משקיע ותיק בחברה. גיוס זה מחזק את איתנותנו הפיננסית לקראת התחלת הייצוא ומימוש תוכניותינו לחדירה והתרחבות בשוק האירופאי במהלך שנת 2020, תוך המשך צמיחה בפעילותנו בישראל."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il