TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדהיל ביופארמה מודיעה על טיפול בחולה COVID-19 ראשון בישראל עם Opaganib כטיפול חמלה


רדהיל ביופארמה (נאסד"ק: RDHL), המתמקדת בתרופות מוגנות פטנט לטיפול במחלות הקשורות לדרכי העיכול, הודיעה היום כי חולה קורונה (COVID-19)ראשון טופל באמצעות opaganib(Yeliva®, ABC294640), התרופה הניסיונית של החברה, בבית חולים מוביל בישראל.

רדהיל ביופארמה (נאסד"ק: RDHL), המתמקדת בתרופות מוגנות פטנט לטיפול במחלות הקשורות לדרכי העיכול, הודיעה היום כי חולה קורונה (COVID-19)ראשון טופל באמצעות opaganib(Yeliva®, ABC294640), התרופה הניסיונית של החברה, בבית חולים מוביל בישראל.
החולה אשר קיבל את הטיפול סובל מתסמינים של מערכת הנשימה הקשורים ל-COVID-1.
 הטיפול ניתן כטיפול חמלה בכפוף להנחיות משרד הבריאות וחולים נוספים צפויים לקבל את הטיפול בימים הקרובים. רדהיל מקיימת שיחות בנוגע ל- COVID-19 בארה"ב ובמדינות נוספות.

"הטיפול בחולי COVID-19 עם opaganib נתמך בנתונים פרה-קליניים אשר הדגימו את הפעילות האנטי-ויראלית הייחודית של התרופה במספר וירוסים אחרים, כמו גם את הפעילות האנטי-דלקתית שלה והפוטנציאל להפחתת דלקתיות בריאות. בנוסף, מידע קליני שנאסף עד היום מצביע על בטיחות וסבילות התרופה במתנדבים בריאים ובחולי סרטן," אמר ד"ר מרק לויט, MD, Ph.D., מנהל רפואי ברדהיל. "אנו נעקוב מקרוב אחר מצב החולים בשיתוף עם הרופאים המטפלים. אנו פועלים על-מנת לאפשר לחולים נוספים בארץ ובמדינות אחרות גישה ל- opaganib כטיפולחמלה."

עד היום טופלו 131 חולים עם תרופת opaganib, באופן המבסס את הבטיחות והסבילות של התרופה, והשלימה ניסויי שלב 1 ושלב 2 בטיפולי סרטן בארה"ב, וכן ניסויים פרמקוקינטים עם מתנדבים בריאים וטיפולי חמלה בחולי סרטן על-פי בקשת רופאים, תחת תוכנית Expanded Access מאושרת על-ידי ה- FDA. "

Opaganib הינה תרופה חדשנית בפיתוח, מעכבת אנזים SK2 במתן אוראלי. ניסויים פרה-קליניים הדגימו הן פעילות אנטי-ויראלית והן פעילות אנטי-דלקתית של התרופה עם פוטנציאל להפחתת נזקים דלקתיים בריאות, כדוגמת דלקת ריאות. מספר ניסויים פרה-קלינים מצביעים על מעורבות פוטנציאלית של SK2 בתהליך שעתוק וירוסים מסוגים דומים למשפחת וירוס הקורונה והעיכוב של האנזים SK2 יכול להוביל באופן פוטנציאלי לעיכוב של שכפול ויראלי. ניסויים פרה-קליניים במודל חיה, הראו שתרופת opaganib הפחיתה את שיעורי התמותה כתוצאה מהדבקה בוירוס מסוג influenza (שפעת) וכן הראו שיפור בדלקת ריאות במודל חיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il