TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נלחמים בקורונה: הבנק העולמי יעביר 5.8 מיליון דולר לגדה המערבית ועזה


תכנית חירום חדשה בסך 5 מיליון דולר אושרה ב-2 באפריל, 2020, על ידי הבנק העולמי כדי לסייע לגדה המערבית ולעזה לתת מענה לצרכים בריאותיים דחופים כתוצאה ממגפת ה- COVID-19

תכנית חירום חדשה בסך 5 מיליון דולר אושרה ב-2 באפריל, 2020, על ידי הבנק העולמי כדי לסייע לגדה המערבית ולעזה לתת מענה לצרכים בריאותיים דחופים כתוצאהממגפת ה- COVID-19.

התכנית נועדה לתמוך במאמצים להאט ולהגביל את התפשטותנגיף ה- COVID-19 ולשפר את הטיפול הקליני באלושנדבקובמחלה. הפרויקט ייושם באמצעות נהלי "מסלול מהיר" שיסייעו לגילוי מוקדם ורישום נאותשל המקרים הנגועים במטרהלהעריךולהפחית סיכונים. הפרויקטיתמוך ברכישת ציוד חיוני וצרכיםמתכלים למערכות מעבדה ואבחון - כמו מכונותהנשמה, מכונותלתגובת שרשרת פולימראז (טכניקת הגברה לחלק ספציפי מה- DNA) וערכות בדיקה.

הפרויקט יתמוך לא רק במערכות המעקב האפידמיולוגיות, הוא גם יחזק את מערך הבריאות הציבורי הפלסטיני והיערכותו לוירוס, כולל הקמה והצטיידות של מרכזי בידודלחולים, הקמת מרכזי טיפול והעסקת עובדי בריאות בטווחהזמןהקרוב.

מימון חדש זה מצטרף להקצאה מחדש של 800,000 דולר, אשר הבנק העולמי אישר ב- 6 במרץ 2020 כתמיכה למשרד הבריאות הפלסטיני במסגרתHealth System Resiliency Strengthening Project (הפרויקט המתמשך לחיזוק העמידות של מערכת הבריאות) כדי לסייע במתן צרכים בריאותיים דחופים ומניעת התפשטות נוספת של הוירוס. מימון זה יכסה את הצרכים העיקריים, כולל ציוד וחומרים לבקרת זיהום ומניעה, אבחוני מעבדה, בידוד וניהול מקריהדבקה.

"אנו מקווים שהתגובה המהירה שלנו בהקצבתסיועלמשרד הבריאות הפלסטיניתעזור להאט את התפשטות הנגיף, וכתוצאה, גםתמזער את ההשפעות הכלכליות השליליות," אמרקנתן שנקר, המנהל האזורי של הגדה המערבית ועזה בבנק העולמי.
שני הפרויקטים ממומנים באמצעות קרן נאמנות ייעודית לעזה ולגדה המערבית - Trust Fund for Gaza and the West Bank.

תגובת הבנק העולמי למשבר הקורונה ברחביהעולם

קבוצת הבנק העולמי מפעילה חבילת מסלול מהיר של 14 מיליארד דולר לחיזוק התגובהלוירוסCOVID-19 במדינות מתפתחות ולקיצור זמן ההתאוששות מהמשבר. התגובה המיידית כוללת מימון, ייעוץ מדיני וסיוע טכני כדי לעזור למדינות להתמודד עם ההשפעות הבריאותיות והכלכליות של המגיפה.

 ה- IFC מעניק מימון של 8 מיליארד דולר כדי לעזור לחברות פרטיות המושפעות מהמגיפה ולשמר מקומות עבודה. IBRD ו IDAמעמידים לרשות התגובה הבריאותית 6 מיליארד דולר ראשוניים. מכיוון שמדינות זקוקות לתמיכה רחבה יותר, קבוצת הבנק העולמי תפרוס עד 160 מיליארד דולר על פני 15 חודשים כדי להגן על אוכלוסיותפגיעותועניות, לתמוך בעסקים ולתתתמריציםלקראת התאוששות כלכלית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il