TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רובוגרופ: החברה עברה לרווח נקי; צבר ההזמנות הוכפל לשיא של 33 מיליון דולר


צמיחה של 12% בהכנסות ל-7.5 מיליון דולר, שיעור הרווח הגולמי הגיע ל-60% מסך ההכנסות. החברה עברה לרווח נקי. צבר ההזמנות הוכפל לשיא של 33 מיליון דולר.

רובוגרופ מזהה עלייה בהתעניינות במוצרים מתחום הפלטפורמה הלימודית מבוססת ענן -CoderZ ™;
בתוך שבוע דיווחה על הסכמים עם אמזון ועם גוף הדרכה מהגדולים בברזיל הנאמדים במיליוני דולרים

חברת רובוגרופ, חברה מובילה בתחום המחקר והפיתוח של מוצרי הדרכה וחינוך מתקדמים המשווקת פתרונות תכנות ורובוטיקה ייחודיים ומתמחה ביצירת זירות ופלטפורמות למידה מרחוק, פרסמה את תוצאותיה למחצית השנייה ולשנת 2019. התוצאות משקפות גידול בהכנסות ושיעורי רווחיות גבוהים יותר במחצית השנייה של 2019. התוצאות השנתיות מושפעות מהיות 2019 שנת מעבר בה הוסבו וממשיכים להיות מוסבים מאמצי שיווק רבים להחדרת מוצר CoderZ ™ לשוק בתי הספר בעולם, המהווה מנוע צמיחה חשוב לעסקי החברה. צבר ההזמנות של החברה, נכון לסוף 2019, הוכפל והגיע לשיא של כ-33 מיליון דולר.

להתפשטות נגיף הקורונה עשויות להיות השפעות מעורבות על פעילותה העסקית של החברה. החברה עוקבת ובוחנת השפעות אלו בשווקי הפעילות השונים. בשוק הבינלאומי ובצפון אמריקה, כמו גם בשוק בישראל, צפויים עיכובים בהשלמת פרויקטים; מנגד, בשוק המוצרים הדיגיטליים החברה מזהה עלייה בהתעניינות במוצרי החברה ומעריכה כי המשבר מייצר הזדמנויות עבור מוצרי קודרז. בשלב זה, אין ביכולת החברה להעריך את היקף ומידת ההשפעה של השפעות מעורבות אלו.

יורם דויטש, יו"ר ומנכ"ל רובוגרופ:
"רובוגרופ ממשיכה להתמקד בפרויקטים גדולים, דוגמת הפרויקט עליו חתמנו באפריקה בהיקף של 36 מיליון דולר, לצד השקעה במינוף היתרונות הטכנולוגיים שלנו וקידום פלטפורמת ה- CoderZ ™ בעולם. התקופה הנוכחית מייצרת עניין גובר בפלטפורמות מתקדמות ללמידה מרחוק, ואנו פוגשים הזדמנות עסקית זו עם המוצר המתקדם מסוגו בעולם ועם פתרון ייחודי המאפשר ללומד התנסות מעשית ותרגול של ממש בעולם האמיתי באמצעות סימולציה. אנו מאמינים כי משבר הקורונה עשוי להאיץ תהליכים ליישום יכולות רובוטיות מרחוק הן בתחום ההדרכה והלימוד והן בשוק בקרב חברות תעשייה.


על רקע העניין הגובר בפלטפורמה הדיגיטלית שלנו, דיווחנו בשבוע האחרון על הסכם עם הענקית הבינלאומית אמזון לשימוש בפלטפורמת CoderZ ™ ללימוד מהבית בתקופת נגיף הקורונה וכן על הסכם ראשון בתחום זה בברזיל עם אחד מגופי ההדרכה הגדולים ביבשת אמריקה. הסכמים אלו נאמדים במיליוני דולרים, ואנו תקווה שמגמה זו תימשך.

"בישראל פורסם קול קורא של משרד החינוך לתוכנית הלאומית לרובוטיקה והתקבלו אצלנו הזמנות בסכום משמעותי כאשר עיקר האספקות מבוצעות במחצית הראשונה של 2020. במקביל, ועל רקע השלכות אפשריות של התפשטות נגיף הקורונה על פעילות החברה אנו נוקטים בפעולות התייעלות, בין היתר בינואר השנה ביצענו הקטנה נוספת של שטחי הייצור וההרכבה שלנו, כחלק מתהליך התייעלות בו התחלנו כבר ב-2017. בכוונתנו לפעול למיקסום אפשרויות הצמיחה של החברה תוך המשך שמירה קפדנית על צד ההוצאות במטרה להבטיח את השיפור ברווחיות החברה".

ההכנסות של רובוגרופ במחצית השנייה של 2019 צמחו ב-12% לכ-7.5 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ-6.7 מיליון דולר במחצית השנייה של 2018. ב-2019 רשמה החברה הכנסות של כ-11 מיליון דולר לעומת הכנסות של 11.9 מיליון דולר ב-2018. הכנסות החברה ב-2019 הושפעו מגידול במגזר השוק הבינלאומי בעיקר כתוצאה מאספקות בפרויקט בתחום החינוך עבור משרד החינוך במדינה במערב אפריקה ומקיטון בהכנסות מגזר צפון אמריקה כתוצאה מירידה בקצב כניסת הזמנות ממפיצים.

הרווח הגולמי במחצית השנייה של 2019 הסתכם ב-4.5 מיליון דולר, גידול של 15% לעומת רווח גולמי של 3.9 מיליון דולר במחצית השנייה של 2018. שיעור הרווחיות הגולמית עלה ל-60% מסך ההכנסות בהשוואה לכ-58% מסך ההכנסות בתקופה המקבילה. השיפור ברווחיות הגולמית הינו תוצאה של תמהיל מכירות עם מרכיב גבוה יותר של מוצרי הדרכה דידקטית שבהם הרווחיות גבוהה יותר.

הרווח התפעולי של רובוגרופ במחצית השנייה של 2019 הסתכם ב-0.3 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 0.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה. הרווח התפעולי הושג חרף גידול בהשקעה בפיתוח מוצרים מתחום הפלטפורמה הלימודית מבוססת ענן -CoderZ ™. ב-2019 נרשם הפסד תפעולי של 2.7 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 2.3 מיליון דולר ב-2018 שהושפע מהמשך השקעות בפעילויות פיתוח שיווק ומכירה במגזר המוצרים הדיגיטליים, במקביל לנקיטה במספר פעולות התייעלות וחיסכון.

הרווח הנקי במחצית השנייה של 2019 הסתכם ב-0.2 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 0.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

צבר ההזמנות של החברה, נכון ל-31 בדצמבר 2019, הסתכם לשיא של כ-32.9 מיליון דולר, לעומת צבר הזמנות של 17.2 מיליון דולר נכון לסוף 2018. הגידול החד בצבר ההזמנות נבע מהרחבת פרויקט במדינה במערב אפריקה. מחצית מצבר ההזמנות צפויה להיות מוכרת כהכנסות עוד ב-2020, וכמעט כולו, כ-32 מיליון דולר צפויים להיות מוכרים כהכנסות בשנתיים הקרובות, קרי עד סוף 2021.

ההון העצמי הסתכם נכון לסוף 2019 ב-2.9 מיליון דולר ומהווה כ-24% מסך המאזן.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il