TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בצל הקורונה: החברה שפיתחה תחליף למכונות ההנשמה בדרך להנפקה בבורסה


צלמת: חן ליאופולד
החברה פיתחה טכנולוגיה מהפכנית למטופלים הזקוקים תמיכה נשימתית בדמות קטטר תוך ורידי שמחמצן את הדם ישירות ללא צורך במכונת הנשמה. INSPIRA צפויה לצאת להנפקת מניות ראשונית (IPO) באוסטרליה ביוני 2020.
חברת המיכשור הרפואי הישראלית אינספירה מודיעה על כוונתה לבצע הנפקת מניות ראשונית בבורסה (IPO) באוסטרליה ביוני, 2020. אינספירה פיתחה מוצר רפואי חדשני שעשוי להחליף או למנוע את הצורך בשימוש במכונות הנשמה, באמצעות החדרת קטטר לוריד מרכזי שמחמצן את הדם באופן ישיר. הקטטר החד פעמי מעשיר את אחוז החמצן בדם הוורידי ומיועד למטופלים במצב קריטי בשל אי ספיקה נשימתית.

פתרון קל, זול ויעיל לטיפול במספר רב של חולים בו זמנית

התקן ה-OXSPIRA מאופיין בעלותו הנמוכה ויעילותו הגבוהה מאחר והחדרתו לוריד לא מצריכה הרדמה מלאה של המטופל ויכולה להיעשות על ידי צוות רפואי קטן יותר שהוכשר לבצע החדרה של קטטר תוך ורידי מרכזי. כך למשל, בעיתות משבר ועומס ביחידות אשפוז וטיפול נמרץ, בכפוף לאישורים רגולטוריים, ההתקן יאפשר לצוותים רפואיים קטנים לטפל בכמות גדולה של חולים. הטיפול יתאפשר גם במחלקות שאינן טיפל נמרץ, בלא צורך בהרדמה או המורכבות הכרוכה בחיבור למכונת ההנשמה.

לדברי דגי בן-נון, מייסד ומנהל התפעול של InSpira: "אנו רואים התעניינות רבה בטכנולוגיה שלנו לאור התפרצות נגיף הקורונה. במקרים הקשים של המחלה, הנגיף מתרבה בתאי הריאות והורס אותם, מה שמוביל לכשל נשימתי. במקרים אלו, יעילות מערכת ההנשמה הסטנדרטית נמוכה ולמוצר שלנו יש יתרון מובהק, מעבר ליתרונות הרבים הנוספים.

אינספירה נמצאת כעת בשלב מתקדם של ניסויים פרה-קליניים, במטרה להגיש בקשות לאישור שיווק בהקדם, תחת מסלולים מואצים של ה-FDA ורשויות רגולטוריות נוספות ברחבי העולם. אנו רוצים להביא את הרפואה היעילה, הזולה והפשוטה הזו מהר ככל הניתן לעולם, שמתמודד כעת עם משבר בריאותי מהגדולים שנראו במאה השנים האחרונות".

חברת אינספירה ויתרונות מוצר ה OXSPIRA™
אינספירה הוקמה בישראל בשנת 2017 ע"י שלושה יזמים ישראלים, ד"ר אודי נוסינוביץ', דגי בן נון, וג'ו חיון, תוך התמקדות בפיתוח טכנולוגי לתמיכה במערכת הנשימה, כתחלופה למכונת הנשמה. הרעיון נבע בעקבות שירותו הצבאי של ד"ר אודי נוסינוביץ כרופא היפרברי בכיר במערך תאי הלחץ בחיל הים ורצונו לפתח פתרון זמין ויעיל לבעיית החמצון בדם.  ה- OXSPIRA™תומך במערכת נשימה, ללא הסיבוכים האופייניים בעת חיבור מכונת הנשמה. הטכנולוגיה מאחורי המוצר פותחה בישראל והינה מוגנת בפטנט.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il